Als ik as had gebruikt had ik het hier eerlijk verteld, waarom zou ik ervoor zwijgen? Inderdaad deze symptomen moeten er niet bij horen maar dit is wat ik gebruikt heb, en daarom vraag ik jullie om raad.
Helpp ik heb flinke haaruitval.
Collapse
X
-
Ik ben nu al een weekje bezig met het innemen van vitaminen tabletten. Hopen dat het helpt. Volgens mij komt het door crack, want een vriend van me beweerd ook meer beharingen te hebben na gebruik van een weekje crack. Het zou geen bijwerkingen moeten hebben maar goed. Ik weet het ook niet meer.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk heb erfelijke kaalheid en dat betekent dat je over het verloop van de jaren geleidelijk aan kaler wordt....en niet in een paar weken. Dat versnelde haarverlies van jou is een reactie op een of ander goedje dat jij gebruikt...en ik durf te beweren dat het iets illigaals is.
Dus als het erfelijk is, zou je denken dat meer mensen in de familie van de TS dat moeten hebben toch?
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostMijn neef is ook kaal (teminste, zo goed als) vanaf zijn 23e, als het niet al op jongere leeftijd was. Maar aan zijn pa's kant van de familie hebben wel meer mannen dat, alleen niet zo extreem.
Dus als het erfelijk is, zou je denken dat meer mensen in de familie van de TS dat moeten hebben toch?
Ik geloof ooit eens gelezen te hebben dat je qua erfelijkheid en aanleg voor kaalheid moet kijken naar de vader van je moeder (opa aan moeders kant dus). Is die kaal, dan heb je als man zijnde meer dan 50% kans om ook vroeg kaal te worden. Ikzelf was al op mijn 21e kalend en volledig kaal op mijn 25e. Ook mijn opa was al kaal op zijn 27e. Mijn broer en vader daarentegen zijn beiden niet kaal.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Ik ben bij de huisarts geweest, en die heeft me verteld dat het niet om een erfelijke kaalheid gaat. Als ik mijn vingers door mijn hoofdhuid haal voel ik dat er weer haar groeit. Het is gewoon puur dat mijn lichaam verkeerd heeft gereageerd op iets maar ik weet niet wat het is. Ik ga ook nog bloed laten prikken, mischien is het wel een allergie voor een bepaalde stof ofzo.
Dude, give me a break.
Last edited by Pinada; 13-07-2009, 17:42.
Comment
-
Ik heb ook haar uitval. Dan ga ik door me haren met handen en zitten altijd wel wat losse haartjes aan. Ach...kan gebeuren. Het is niet alsof er hele plukken uitgetrokken worden dus is vrij natuurlijk
@DSO
Mooi om te weten. Dan heb ik op me 80+ nog steeds al me haren alleen zo wit als de neten
Hoe zit het met erfelijk grijs worden? Me pa was het op jonge leeftijd en ik heb ook al grijze haren her en der die ik probeer te verbergen
Comment
-
[quote=Falstyr;555343]Ik heb ook haar uitval. Dan ga ik door me haren met handen en zitten altijd wel wat losse haartjes aan. Ach...kan gebeuren. Het is niet alsof er hele plukken uitgetrokken worden dus is vrij natuurlijk
Dat is echt wel een nachtmerrie! Ik had er ook last van ,ik schrok me helemaal de pleuris (en dat is nogal zacht uit gedrukt).Slik er nu wel medicijnen voor,maar dit is alleen voor vrouwen .
Ik heb geen hele kale plekken,dat gelukkig niet.Maar wil wel erger voorkomen.Nu groeien ze gelukkig als paddestoelen uit de grond ,ben alleen wel verdrietig wanneer ik net opkomende haren weer op de grond zie liggen .
Het valt gelukkig niet op bij anderen,dus dat scheelt weer.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment