Is voor mij ruim een uur rijden dus ongeveer 2 en half uur heen en terug. beetje zonde om dan alleen te trainen. zal nog wel ff dordrecht induiken terasje pakken oid.
trainingsmeet 15 augustus Dordt
Collapse
X
-
In dordrecht stikt het van de terasjes, maar je hebt 1 relatief kleine mac. Geen burger king, geen bioscoop, behoorlijk wat winkeltjes op de voorstraat met 2 tattoo shops en een goede comic book winkel
Ik hoorde pinada iets zeggen over wellicht een bezoekje aan de turkse bakker voor een pizza of kebab. Maar dan moet je de brug over mijn dorp in. En dan kom je voor die winkel in het buitenlander/tokkie kwadrant uit bij de brug
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIn dordrecht stikt het van de terasjes, maar je hebt 1 relatief kleine mac. Geen burger king, geen bioscoop, behoorlijk wat winkeltjes op de voorstraat met 2 tattoo shops en een goede comic book winkel
Ik hoorde pinada iets zeggen over wellicht een bezoekje aan de turkse bakker voor een pizza of kebab. Maar dan moet je de brug over mijn dorp in. En dan kom je voor die winkel in het buitenlander/tokkie kwadrant uit bij de brug
Comment
-
Wat is het met jullie obsessie om gruwelijk te cheaten na je workout lolThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Posseltje View PostIs voor mij ruim een uur rijden dus ongeveer 2 en half uur heen en terug. beetje zonde om dan alleen te trainen. zal nog wel ff dordrecht induiken terasje pakken oid.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostWat is het met jullie obsessie om gruwelijk te cheaten na je workout lol
Comment
-
Als jij je grote rubberen stoothamer meeneemt naar de meet zal ik er ook over denken om te komen falstyr...In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Ik wil wel wat inspanning zien dus doe maar met tuigje om je middel?In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostAls jij je grote rubberen stoothamer meeneemt naar de meet zal ik er ook over denken om te komen falstyr...
Ik wil wel wat inspanning zien dus doe maar met tuigje om je middel?
(Damn ben echt 5 min bezig geweest die 2e foto te vinden lol)
Dus go fallus, afzienThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postyawg je test stijgt echt te hoog :P
Al die geile vrouwen die daar voorbij komen al meteen op de frontpage wordt je ermee doodgegooit. Die mannen daar zijn cavemen en elke topic eindigt met bloedgeile meiden foto's/vid's whatever. Dat is het normale dan heb je ook nog de sex and the male animal forum, daar is helemaal van de zotten.
Magoed sorry boys even goedmakertjeAttached FilesThe internet, SERIOUS business!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment