na een korte pauze bij de mac donalds ben ik ook thuis aangekomen
trainingsmeet 15 augustus Dordt
Collapse
X
-
Originally posted by Posseltje View Postna een korte pauze bij de mac donalds ben ik ook thuis aangekomen
Comment
-
Ok, wat dingen om het sappiger te maken dan.
Jullie moeten dynobet en DSO maar eens vragen naar hun inschatting van mijn vetpercentage en waarom hun twee inschattingen verschillend zijn.
En, de ruiten bij de douches hebben ze niet mat gemaakt en dat levert een best interessante situatie op als je net staat te douchen en de glazenwasser aan het werk is."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostOk, wat dingen om het sappiger te maken dan.
Jullie moeten dynobet en DSO maar eens vragen naar hun inschatting van mijn vetpercentage en waarom hun twee inschattingen verschillend zijn.
En, de ruiten bij de douches hebben ze niet mat gemaakt en dat levert een best interessante situatie op als je net staat te douchen en de glazenwasser aan het werk is.
Comment
-
Goed, mijn kant van het verhaal dan maar.
Vanochtend op naar Dordrecht in de kutColt. Gym was makkelijk te vinden, zelfs met mijn handgeschreven interpretatie van routenet. Stap ik de auto uit, wil oversteken, komt daar een zwarte Clio aangereden met een grote kale dude erin. Ik denk: 'Dat moet Mark zijn'. Dus ik zwaaien en Mark rijdt gewoon door tot het eind van de straat. Dus ik maar naar binnen en even later komt ook Mark nog aan (die na het vinden van het gebouw ook nog wat moeite had met het vinden van de ingang).
En inderdaad eerst met zijn allen gedeadlift, daarna met Possel en moscomau wat rugwerk gedaan. Allemaal fancy dingetjes daar die ze bij mijn gym niet hebben. Mark kwam ook nog even kijken en wilde een DC-style rugoefening doen. Enfin, geen idee wat de rest aan het doen was, maar ik wilde nog even deadliften. Had nog vrijwel niet gedeadlift dus daar had ik gewoon zin in. Beetje opgebouwd met gewicht en kijken of ik de 102,5 kg van een tijd geleden nog zou halen.
En ja hoor, twee keer 1 rep met 105 kg. Het was verdomd zwaar, maar het ging. Toch wel beetje blij met mezelf ja...
En daarna wat roeiwerk gedaan, foto's gemaakt bij de bench en toen gaan douchen onder het toeziend oog van de glazenwasser.Last edited by Pinada; 15-08-2009, 15:05."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Rond half 11 liep ik de kantine van ringer sportplaza binnen,
al snel kwam moscouman en falstyr en possel binnen. Vervolgens pinada en als laatste kwam ook DSO na zijn zoektocht aan. Het is natuurlijk altijd even wennen, als je niemand kent, maar de sfeer zat er wel redelijk snel in. Mede te danken aan pinada, zij is best wel grappig.
Nadat we ons allen omgekleed hadden, kon het trainen beginnen.
We begonnen met het deadliften. Nadat pinada, falstyr en dso mij de techniek een beetje hadden aangeleerd lukte het opzich wel aardig.
Possel kon het al aardig, en moscowman ook, alleen zijn rug was een beetje bol. Maar hij heeft wel een massieve borst
Dso en falstyr gingen nog even zwaar liften, en ook Pinada deadlifte een 102.5kilo, wat ik wel indrukwekkend uit vond zien. Het was trouwens ook wel een amusant beeld, hoe 5 mannen van achteren toekijken hoe pinada aan het deadliften is haha. Possel was tussen het deadliften door nog even borst aan het doen. Heb verder niet veel met hem gepraat of getraind, dus kan niet veel meer over hem vertellen.
Na het deadliften hebben Dso, falstyr en ik een beetje gesquat.
daarna ging ik met vince legpressen, met het gewicht opbouwend tot zoon 330-350 kilo, 5 reps. Het is echt superleuk om eens te legpressen op een apparaat waar je zoveel op kan laden als je wil, en niet de standaard legpresses met max 200 kilo. Possel was intussen aan het biceps curlen met DSO.
Daarna heb ik met pinada even een paar setjes leg extensions gedaan,
en ook DSO deed even mee. Dso is een echte oerhollandse (ik zeg maar 1 woord, UNOX) en aardige man.
Vervolgens werd er wat voor de rug gedaan, en vince was bezig met een nogal raar ogende oefening. als afsluiter werd de ultieme mannen krachtest gedaan, het bankdrukken.
Tijdens het bankdrukken werd er geraden naar pinadas vetpercentage,
en DSO dacht dat ze 18% had, maar ik dacht echt 20%.
Maarja ik denk dat de glazenwasser de enige is die een objectieve inschatting kan maken.
Had na de training niet echt het gevoel dat ik heel erg hard getraind had,
maar het was wel gezellig. Ik was zeker verrast door vincent, heb aardig wat van hem geleerd, en hij ziet er een stuk liever uit dan dat die oogt op zijn profielfoto, en hij is ook erg aardig.
Naderhand hebben we nog wat voedsel en drank genuttigd in de kantine,
en Pinada had nog een lekkere hete douche genomen onder het toezicht van de glazenwasser.
Twee uur is kort. zeker als je in die tijd 5 mensen probeert te leren kennen. Ik vond het dan ook jammer dat het al zo snel over was.Last edited by dynobet; 15-08-2009, 15:32.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Vind het toch vet dat er onder de nederlandse vrouwelijke krachtsporters, dat in verhouding al zo klein is, althans de amateurs dan, d'r nog nog eentje tussen zit die boven de 100kg deadlift.
Dat is meer als de meeste mannelijke sporters bij mijn gym. Maja goed, deadliften is ook nog een beetje taboe daar. Zeikerds.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Ok hier dus mijn versie van de trainingsmeet.
Omstreeks 10.00u in mijn clio gestapt, TomTom aangezet en op weg naar Dordt.
Eenmaal aangekomen hoorde ik de TomTom zeggen dat ik mijn besteming bereikt had maar ik zag de sportschool nergens. Dus ik weer doorrijden to ik gefrustreerd Vince maar eens opbelde om te vragen war die gym nou moest zijn. Ik was dus een paar 100 meter te ver door gereden. Stupido...
Enfin, eenmaal aangekomen ff snel kennis gemaakt met Poss cosmos, Linda pinda en de heren Dyno en Moscamou. Vince zag er strak uit met zijn gladde nieuwe coupe. Waar zou ie het van hebben??
Kluisje gehuurd en aan de slag. Volgens plan meteen de deadlift. Ik voelde me al wat minder op mijn gemak omdat ik al behoorlijk had gedeadlift afgelopen week tijdens mijn rugtraining, maar ik liet me er niet door ontmoedigen en heb uiteindelijk 3 of 4 reps gemaakt met 140 kg. De 160 trok ik vandaag niet want mijn onderrug was nog niet helemaal hersteld. Beter om dus niet te forseren dacht ik. Een andere keer beter. Verder tussendoor wat dingetjes gedaan. het was niet echt een "echte" training te noemen omdat iedereen zo'n beetje zijn eigen ding deed. na het deadliften. Maar in zo'n grote groep trainen is ook bijna onmogenlijk. Dus heb ik telkens mar even bij een ander groepje gestaan. Ook zelfs ff wat biceps getraint a la beachboy met Moscamou en Poss cosmos samen. Daarna gekeken bij Vince en Dynobet en geprobeerd net zo zwaar te legpressen als die 2 maar dat lukte me dus niet. Dynobet heeft echt heel erg sterke benen mensen! Echt petje af. Ook Vincent is behoorlijk sterk geworden met deadliften, squatten en legpressen. Qua bankdrukken hangen we allemaal zo'n beetje rond hetzelfde. We hebben bijna allemaal nog een rondje 100 kg gebankt om af te sluiten. Al met al ee ngezellige dag ZONDER Sakurakilla. Zeker te gay om mee te doen?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
-
Buik was duidelijk zichtbaar. Uhm, je bedoeld dat ie minder is? :P
Kale kop is om van de grijze haren af te zijn. Word ook een dagje ouder heh.
Possel was de plafond bezem op het eind. Ze hielden in het cafe een kinder feestje met ballonnen die hij steeds van het plafond moest pakken hehe
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostBuik was duidelijk zichtbaar. Uhm, je bedoeld dat ie minder is? :P
Kale kop is om van de grijze haren af te zijn. Word ook een dagje ouder heh.
Possel was de plafond bezem op het eind. Ze hielden in het cafe een kinder feestje met ballonnen die hij steeds van het plafond moest pakken hehe
Mijn indruk dan even van de mensen:
Vince a.k.a. Fallus Domesticus: Al meerdere keren gezien en wat dynobet zegt kan ik alleen maar beamen. Als je hem op het forum meemaakt zou je er bijna bang van worden soms, maar in het echt is het een donzig lief mannetje. Of zoiets
DSO: Voor het eerst voor het echie meegemaakt. En precies zoals verwacht, op en top brabantste gemoedelijkheid.
Bezem: Ook al eens eerder gezien en Possel heeft pluspunten gescoord, want dat was de enige die op me wachtte bij de kleedkamers .
Dynobet: Jemig wat een enthousiasme straalt daar vanaf! Erg leuk om te zien! Ook mooi hoe hij kan vertellen over fastfood
Moscomau: Erg vriendelijke en spontane kerel. Had geen mening over hem qua forumgedrag dus daar valt het niet mee te vergelijken. Maar spontane kerel en leuk mee gebabbeld."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostJa duidelijk zichtbaar dat-ie minder is ja .
Mijn indruk dan even van de mensen:
Vince a.k.a. Fallus Domesticus: Al meerdere keren gezien en wat dynobet zegt kan ik alleen maar beamen. Als je hem op het forum meemaakt zou je er bijna bang van worden soms, maar in het echt is het een donzig lief mannetje. Of zoiets
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment