trainingsmeet 15 augustus Dordt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Pink View Post
    Kijk daar zou ik dan handig voor zijn.
    Mooi. Dan heb je geen reden om afwezig te zijn bij de volgende meet.

Alhoewel dat zal ergens in oktober/november zijn vermoed ik. Lijkt me dan beter om weer een vreet/wok uitje te hebben :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Mooi. Dan heb je geen reden om afwezig te zijn bij de volgende meet.

Alhoewel dat zal ergens in oktober/november zijn vermoed ik. Lijkt me dan beter om weer een vreet/wok uitje te hebben :P
      I'm in
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• vrete+ trainen ben ik sowiso voor in :P haha

best chill die stiffed deadlift die ga ik erin houden en mark zijn supersetjes voor de biceps ook met afwisseling van mijn eigen genoeg inspiratie weer opgedaan

Comment

• haal ik weer dingen door elkaar.. ik deed al de stiffed en heb nu de normale geleerd -.- die houd ik er dus in bedoel ik

Comment

• Leuk om te zien, ik was nog op vakantie volgende keer zal ik wel ff deadliftass kicken
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
              I'm in
              me 2
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                me 2
                me 3

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  me 2
                  Maar jij bent geen vrije zaterdagen meer en dat is vaak toch wel de handigste dag... Of een keer een zondag, maar dan zat jij ook lastig toch?
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                    Maar jij bent geen vrije zaterdagen meer en dat is vaak toch wel de handigste dag... Of een keer een zondag, maar dan zat jij ook lastig toch?
                    Dat zie ik rond die tijd wel weer....
                    En anders gewoon een keer op zondag.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Avondje vreten kan ook door de weeks als het weer in Rotterdam is gheheh

Elders in het land dan liever in het weekend. Suggesties wat voor toko? We hebben al wok en Argentijns gedaan. Persoonlijk ga ik liever weer voor een wok. Het is goedkoper terwijl je meer kan eten. Bij een regulier restaurant moet je 3-4 hoofdmaaltijden bestellen van 20-25 euro per stuk om het idee te hebben dat je wat gegeten hebt.

Comment

• Ik ben pro wokparadijs te R'dam.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ik wil ook mee naar het Rotturdamse, slapen we bij Atta?
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• hilton hotel kruiskade
                            Groeten

Comment

• Wokken? Ja dan kom ik graag mee, die wok kerel gaat wat meemaken. Maar dan liever wel in het weekend want Rotterdam is een flink eind crossen vanuit deze uithoek.

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                                Ik wil ook mee naar het Rotturdamse, slapen we bij Atta?
                                Hangt er van af of er contestants zijn die ik liever op mijn kamer heb dan jij.

Originally posted by Pink View Post
                                Wokken? Ja dan kom ik graag mee, die wok kerel gaat wat meemaken. Maar dan liever wel in het weekend want Rotterdam is een flink eind crossen vanuit deze uithoek.
                                Zoiezo weekend hoor, krijg de tyfus maar. Maar mooi dat we ook wat meer vrouwelijk volk krijgen (vooralsnog) dan pinnie en het postorderbruidje.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X