trainingsmeet 15 augustus Dordt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Avondje vreten kan ook door de weeks als het weer in Rotterdam is gheheh

Elders in het land dan liever in het weekend. Suggesties wat voor toko? We hebben al wok en Argentijns gedaan. Persoonlijk ga ik liever weer voor een wok. Het is goedkoper terwijl je meer kan eten. Bij een regulier restaurant moet je 3-4 hoofdmaaltijden bestellen van 20-25 euro per stuk om het idee te hebben dat je wat gegeten hebt.
    Wat dacht je van een steakhouse? Een lekkere 500 gram zware biefstuk ofzo, krachtvoer voor bodybuilders, powerlifters en alle soorten krachtsporters en daarbij, als het een goede is nog lekker ook! Gelijk iedereen tevreden.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
      Maar jij bent geen vrije zaterdagen meer en dat is vaak toch wel de handigste dag... Of een keer een zondag, maar dan zat jij ook lastig toch?
      Ik vind de zaterdag helemaal geen handige dag. Die meets zijn altijd op dagen dat ik moet werken.

Wie de fuck is postorderbruidje nu weer, heb ik iets gemist?

Comment

• Atta, waar kan ik die slaapplek reserveren (als ik tenminste mag blijven slapen)?

En ik wil niet in de badkamer slapen
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by jordy View Post
          Wat dacht je van een steakhouse? Een lekkere 500 gram zware biefstuk ofzo, krachtvoer voor bodybuilders, powerlifters en alle soorten krachtsporters en daarbij, als het een goede is nog lekker ook! Gelijk iedereen tevreden.
          Werkt niet. Krijgen ik hetzelfde probleem als bij de Argentijn dat ik meerdere main dishes moet bestellen. 500gr lijkt veel, maar valt vies tegen hoor.

Comment

• Wordt meer een trainingsmeat dan trainingsmeet.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

• Eten is het meest lastige aspect van de sport. Dus daar moet ook aandacht aan besteed worden

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                Ik vind de zaterdag helemaal geen handige dag. Die meets zijn altijd op dagen dat ik moet werken.

Wie de fuck is postorderbruidje nu weer, heb ik iets gemist?
                Oké, zondag dan?

Originally posted by Pinada View Post
                Atta, waar kan ik die slaapplek reserveren (als ik tenminste mag blijven slapen)?

En ik wil niet in de badkamer slapen
                Hehehe.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Werkt niet. Krijgen ik hetzelfde probleem als bij de Argentijn dat ik meerdere main dishes moet bestellen. 500gr lijkt veel, maar valt vies tegen hoor.
                  Dat hoef je mij niet te vertellen. En ik zeg 500 gram omdat dat vaak toch de grootste zijn, meer als 500 gram zie je bijna nergens.
                  Maar het was maar een idee en beter als niets. Maar soms kun je bijv. ook een 2 persoons gerecht nemen, alleen doe je dat dan voor 1 persoon.

Comment

• In sittard ken ik een restaurant,
                    waar een menu op de kaart staat met 1000g biefstuk.
                    Het kost je iets van 32 euro, maaar
                    als je deze kilo helemaal opeet, krijg je nog een x 1000g op je bord.

Das twee kilo lekkere biefstuk.
                    400g eiwitten in je maaltijd
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                      In sittard ken ik een restaurant,

Mocht ik ooit nog eens in Sittard zijn dan weet ik in elk geval waar ik moet zijn.

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                        In sittard ken ik een restaurant,

*zucht*

Heb maar even 3 pizza's even in de oven gedaan en 2 zakken stroopwafels geopened :P

Comment

*zucht*

Heb maar even 3 pizza's even in de oven gedaan en 2 zakken stroopwafels geopened :P
                          Wat ben je ook een varken haha.....
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

• Heb honger. Nog niks gegeten vandaag dus nu me IF-window :P

Comment

• haha ok, ben zelf vandaag weer met IF begonnen icm Venom 3.0 honger valt super mee, heb om 3 uur 5 broodje en een blik tonijn gegeten. Zometeen aardappels groente vlees en een casseine shake.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

• Ik ben pro wok op een doordeweekse avond.
                                WEekenden lukt me niet en lijkt me zwaar leuk eens de personen te checken achter de gespierde avatars
                                Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X