F*ckin' K*tzooi !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by _joker_ View Post
    waarom mag je niet trainen en niet gewoon eten tijdens een voedselvergiftiging?
    omdat je, zoals het woord al zegt, vergiftigd bent. Ik heb het nooit gehad, maar er zijn al genoeg mensen dood aan gegaan, het is geen verkoudheid. Met griep kun je toch ook niet normaal eten en trainen, zou het tenminste afraden.

Uitzieken is hier gewoon de oplossing!

Comment

Makker van me heeft ook een soort bacterie gehad waardoor hij op een beperkt dieet moest.
      De arts vond het nemen van power en herstelshakes geen enkel probleem toen hij de ingredienten had bekeken. Wat mn maat heeft genomen:

Power en Herstel, ondersteunt het imuunsysteem:

Voedingswaarde:
      Per 100 gram Calorieen 388 kcal Energie 1600 kJ
      Samenstelling: per 100 gram ADH *
      Eiwitten 25,0 gram
      Koolhydraten 64,4 gram
      Vetten 3,4 gram
      Vitamine B1 (Thiamine) 0,46 mg 33% Vitamine B2 (Riboflavine) 0,53 mg 33% Vitamine B3 (Niacine) 6,0 mg 33% Vitamine B5 (Panthotheenzuur) 2,0 mg 33% Vitamine B6 (Pyridoxine) ,66 mg 33% Vitamine B12 (Cobalamine) 0,33 mcg 33% Vitamine C (Ascorbinezuur) 20,0 mg 33% Vitamine E (Tocoferol) 3,3 mg 33% Biotin 0,05 mg 33% Vitamine K 26,4 mcg 33% Calcium 329,8 mg 41%
      Extra informatie:
      Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit Essentiƫle aminozuren L-Alanine 5,77% L-Arginine 5,43% L-Aspargine 10,17% L-Cysteine 2,59% L-Glutaminezuur 13,27% Glycine 3,50% L-Histidine 2,25% L-Proline 3,89% L-Serine 6,88% L-Tyrosine 3,89% Semi- en niet essentiƫle aminozuren L-Lysine 6,79% L-Methionine 3,44% L-Phenylaline 5,82% L-Threonine 4,55% L-Tryptofaan 1,22% Branched Chain Amino Acids L-Isoleucine 5,65% L-Leucine 8,41% L-Valine 6,36%

Ik zou wel even je arts raadplegen uiteraard..

sterkte!

Comment

Hij heeft geen bacterie he maat
        Who's the Chef

Comment

ik heb iets soortgelijk voorgehad midden in mijn cut, eind mei begin juni. ik was 5kg(!) kwijt op 2 dagen, ik bleef maar op de pot zitten. don't let it get to you, je verliest hoofdzakelijk vocht, geen spiermassa, ook al lijkt het zo. goed je medicatie nemen dat je snel herstelt, terug in de eetroutines en binnen de 2 weken ben je wel terug waar je stond.

Comment

Originally posted by Been View Post
            Hij heeft geen bacterie he maat
            ik stop vaak met lezen na de eerste post.. moet ik toch eens mee ophouden :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X