vraagje ivm slapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een hamer. Ik slaap gegarandeerd

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
      vind je ats.. ik merkte helemaal niks met nocturnabol..
      Het geeft net dat extra zetje wanneer je wel moe bent maar niet in slaap kunt komen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nog een tip ik slaap er de laatste 2 maanden perfect door, ben altijd moe en kan overal slapen, neem een KIND.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Nog een tip ik slaap er de laatste 2 maanden perfect door, ben altijd moe en kan overal slapen, neem een KIND.
          Tja, die kleine larfjes zuigen zo alle energie uit je lichaam
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Maar voor een goed doel

Comment

Melatonine is een stof die door je lichaam zelf ook wordt aangemaakt, de productie van deze stof neemt echter af naarmate je ouder wordt (daarom nemen oudere mensen ook vaak slaapmiddelen). Het is een van de beste slaapmiddelen die ik ken én het versterkt ook nog eens je immuunsysteem! Wat wil je nog meer
              "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Kent je lichaam een melatoninefeedbackloop? Niet per sé productiegerelateerd, maar wellicht wel met het verlagen van de gevoeligheid van de receptoren/het aantal ervan?
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Hier meld zich nog een slechte slaper..

Ik 'zit' al 10 jaar aan de melo..
                  Welliswaar in kleine dosis (0,5 gram) maar gebruik het al wel 10 jaar..
                  Zodra ik deze dosis savonds niet neem geraak ik niet in slaap..

Melatonine is een hormoon die je lichaam zelf aanmaakt (Of juist niet / te weinig)
                  Melatonine zit ook in natuurlijke producten, 100 hele tomaten bevatten dezelfde waarde als 0,5 gram Mela, niet een aanrader dus neem gewoon 5 kleine pillekes van 0,1 gram per keer..

Laatst las ik een studie dat aantoonde dat melatonine je testosteron wel wat aantaste.. Maar goed, een slechte slaap doet dit ook, dit ging overgens wel over gebruik op grotere hoeveelheden (2-5 Gram).

Ik val hierdoor vlot in slaap, wakker wordt ik ook wel snachts en vroeg op ben ik zeer zeker ook omdat ik niet lang kan snurken helaas..

Ben nu ZMA aan het proberen, merk er overgens nog weinig van, Valeriaan heb ik ook al is gedaan maar dit werkt ook niet genoeg imo..
                  Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Het beste middeltje om goed te kunnen slapen is een slaapmust maken.
                    Meestal een jeneverke , of iets anders lekker sterk. oh en in de winter Glühwein. Ik zeg altijd alcohol is de remedie voor alles, maar hou het wel in de gaten.
                    »» When did I realize I was God??? Oh well, I was praying and sudddenly I realized that I was talking to myself.

Comment

Je kan ook een oeroud huismiddeltje nemen >> warme melk. Werkt voor mij
                      You can do anything if you set your mind to it

Comment

Originally posted by Boofy View Post
                        Het beste middeltje om goed te kunnen slapen is een slaapmust maken.
                        Meestal een jeneverke , of iets anders lekker sterk. oh en in de winter Glühwein. Ik zeg altijd alcohol is de remedie voor alles, maar hou het wel in de gaten.
                        Alcohol verpest je kwalitatieve diepe slaap. En het verlaagd je testosteron en groeihormoonproductie. Het enige voordeel dat alcohol je opleverd is dat het, bij matig gebruik (1 tot 3 glazen per week), je bloedvaten reinigt. Het schijnt zo te zijn dat ouderen die dagelijks een borreltje nemen een langer leven leiden dan ouderen die niets dronken volgens diverse studies. Veelvuldig drinken leid juist tot ziektes.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Dus elke dag 2 glazen rode wijn is een fabeltje? Niet dat ik dat doe.
                          Ik dacht dat 2 glazen juist goed voor je bloed was.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                            Dus elke dag 2 glazen rode wijn is een fabeltje? Niet dat ik dat doe.
                            Ik dacht dat 2 glazen juist goed voor je bloed was.
                            In rode wijn zit een speciale stof die goed is voor het hart (ritsine dacht ik...). Heb ook gehoord dat je hiervan dan meer mag drinken, maar 2 glazen per dag weet ik niet. 2 glazen komt dan misschien het hart en bloedvaten ten goede maar zeker niet de hormoonproductie.
                            @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
                              In rode wijn zit een speciale stof die goed is voor het hart (ritsine dacht ik...). Heb ook gehoord dat je hiervan dan meer mag drinken, maar 2 glazen per dag weet ik niet. 2 glazen komt dan misschien het hart en bloedvaten ten goede maar zeker niet de hormoonproductie.

Ik dacht dat het resveratrol was, een bioflavonoide.

Comment

Inderdaad, is Resveratrol.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X