Een hamer. Ik slaap gegarandeerd
vraagje ivm slapen
Collapse
X
-
Originally posted by sakurakilla View Postvind je ats.. ik merkte helemaal niks met nocturnabol.."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Melatonine is een stof die door je lichaam zelf ook wordt aangemaakt, de productie van deze stof neemt echter af naarmate je ouder wordt (daarom nemen oudere mensen ook vaak slaapmiddelen). Het is een van de beste slaapmiddelen die ik ken én het versterkt ook nog eens je immuunsysteem! Wat wil je nog meer"Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"
Comment
-
Kent je lichaam een melatoninefeedbackloop? Niet per sé productiegerelateerd, maar wellicht wel met het verlagen van de gevoeligheid van de receptoren/het aantal ervan?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Hier meld zich nog een slechte slaper..
Ik 'zit' al 10 jaar aan de melo..
Welliswaar in kleine dosis (0,5 gram) maar gebruik het al wel 10 jaar..
Zodra ik deze dosis savonds niet neem geraak ik niet in slaap..
Melatonine is een hormoon die je lichaam zelf aanmaakt (Of juist niet / te weinig)
Melatonine zit ook in natuurlijke producten, 100 hele tomaten bevatten dezelfde waarde als 0,5 gram Mela, niet een aanrader dus neem gewoon 5 kleine pillekes van 0,1 gram per keer..
Laatst las ik een studie dat aantoonde dat melatonine je testosteron wel wat aantaste.. Maar goed, een slechte slaap doet dit ook, dit ging overgens wel over gebruik op grotere hoeveelheden (2-5 Gram).
Ik val hierdoor vlot in slaap, wakker wordt ik ook wel snachts en vroeg op ben ik zeer zeker ook omdat ik niet lang kan snurken helaas..
Ben nu ZMA aan het proberen, merk er overgens nog weinig van, Valeriaan heb ik ook al is gedaan maar dit werkt ook niet genoeg imo..Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90
Comment
-
Het beste middeltje om goed te kunnen slapen is een slaapmust maken.
Meestal een jeneverke , of iets anders lekker sterk. oh en in de winter Glühwein. Ik zeg altijd alcohol is de remedie voor alles, maar hou het wel in de gaten.»» When did I realize I was God??? Oh well, I was praying and sudddenly I realized that I was talking to myself.
Comment
-
Originally posted by Boofy View PostHet beste middeltje om goed te kunnen slapen is een slaapmust maken.
Meestal een jeneverke , of iets anders lekker sterk. oh en in de winter Glühwein. Ik zeg altijd alcohol is de remedie voor alles, maar hou het wel in de gaten.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostDus elke dag 2 glazen rode wijn is een fabeltje? Niet dat ik dat doe.
Ik dacht dat 2 glazen juist goed voor je bloed was.@ ketIF
Comment
-
Originally posted by Brambo19 View PostIn rode wijn zit een speciale stof die goed is voor het hart (ritsine dacht ik...). Heb ook gehoord dat je hiervan dan meer mag drinken, maar 2 glazen per dag weet ik niet. 2 glazen komt dan misschien het hart en bloedvaten ten goede maar zeker niet de hormoonproductie.
Ik dacht dat het resveratrol was, een bioflavonoide.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment