Originally posted by Bilo
View Post
opdrukken
Collapse
X
-
Zou nog een mooi topic zijn: "hoeveel keer kan jij opdrukken?"
OT: Hij zegt dat hij er 1000 PER DAG doet, niet na elkaar. Ik drink 3 liter water per dag, ook niet na elkaar
Maar toch, of je er nu 10*100 doet of 20*50, mooie prestatie vind ik toch. Nog altijd zinloos als je voor spiermassa wil gaan, maar toch mooi@ ketIF
Comment
-
Over opdrukken gesproken, voordat ik in de sportschool trainde drukte ik mezelf, in bepaalde periodes, vaak op.
Ik deed meestal drie setjes van 20 of 25, decline.
Nadat ik een paar maanden trainde probeerde ik het weer, bij mezelf denkend dat het inmiddels wel makkelijker zou gaan. Bleek dat het me nog steeds net zoveel, zoniet meer moeite kostte dan voordat ik naar de sportschool ging. En dit terwijl ik met bijvoorbeeld de benchpress wel degelijk sterker was geworden. Vaag toch?''Elke reis begint met een stap''
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostZwaar getrainde militairen moeten 50 tot 100 sit ups en/of push ups doen met veel pijn en moeite en die mannen zijn gehard als staal...en jij doet er vrolijk ff 1000 en zegt dat het je amper moeite kost. Flikker op met je sprookjes man...The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Rotterdam View PostOver opdrukken gesproken, voordat ik in de sportschool trainde drukte ik mezelf, in bepaalde periodes, vaak op.
Ik deed meestal drie setjes van 20 of 25, decline.
Nadat ik een paar maanden trainde probeerde ik het weer, bij mezelf denkend dat het inmiddels wel makkelijker zou gaan. Bleek dat het me nog steeds net zoveel, zoniet meer moeite kostte dan voordat ik naar de sportschool ging. En dit terwijl ik met bijvoorbeeld de benchpress wel degelijk sterker was geworden. Vaag toch?
Ik heb het trouwens na 50 push-ups ook wel gehad, meer kan ik echt niet.
Maar goed, hoe vaak je op kunt drukken, zegt niks/niet veel over hoe sterk je bent.
Comment
-
1000 x hahahaha you're freakin' joking right ?
maar opdrukken kan je zeker wel zwaar maken , dmv je handen niet op schouderhoogte maar ongeveer te plaatsen bij het midden van je lichaam ... op die wijze zul je dus meer van je lichaamsgewicht moeten drukkenShut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
hallo daar ben ik weer. Ik doe 1000 keer opdrukken in setjes van 50. Dit doe ik omdat ik mijn borstspieren wil ontwikkelen. ik doe dit al een tijdje en zonder resultaat en daarom doe ik op het moment zo fanatiek. Ik heb begrepen dat dit niet bevordelijk is maar het voelt goed en ik merk wel dat ik er beren sterk ervan word. Kan iemand mij vertellen hoe ik anders dan mooie bolle borstspieren krijg?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment