opdrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bilo View Post
    1000 keer lijkt me wel erg sterk idd. Dat is onmogelijk
    Trainingsschema van Charles Bronson, die heeft er zelfs een boek over geschreven Solitary Fitness als ik het me goed herinner.
    Attached Files
    Last edited by Morocius; 28-07-2009, 11:14. Reason: edit voor het plaatje
    He who keeps silent consents.

Comment

Of het nu mogelijk is ofniet, 1000 puhs-ups doen lijkt me evengoed ontzettend zinloos. Leuk voor tijdverdrijf, als je niets te doen hebt maar verder heeft het niet echt veel waarde.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

1000? dat is echt veel he!

Inderdaad heb je er niks aan, maar geloof het ook niet

Comment

Zwaar getrainde militairen moeten 50 tot 100 sit ups en/of push ups doen met veel pijn en moeite en die mannen zijn gehard als staal...en jij doet er vrolijk ff 1000 en zegt dat het je amper moeite kost. Flikker op met je sprookjes man...
          Geniet, en drink met maten!

Comment

1000 Push-ups? 1. Dat kan niet. 2. Wat zou het voor zin hebben? Doe dan 5x10 of zo..
            Sowieso kan je met push-ups (helaas) niet HEEL veel bereiken.
            Mvg,
            Bonehead

Comment

Zou nog een mooi topic zijn: "hoeveel keer kan jij opdrukken?"

OT: Hij zegt dat hij er 1000 PER DAG doet, niet na elkaar. Ik drink 3 liter water per dag, ook niet na elkaar
              Maar toch, of je er nu 10*100 doet of 20*50, mooie prestatie vind ik toch. Nog altijd zinloos als je voor spiermassa wil gaan, maar toch mooi
              @ ketIF

Comment

HOO es even mensen, DUIZEND KEER !!!!!!!!!!

Comment

Over opdrukken gesproken, voordat ik in de sportschool trainde drukte ik mezelf, in bepaalde periodes, vaak op.
                  Ik deed meestal drie setjes van 20 of 25, decline.
                  Nadat ik een paar maanden trainde probeerde ik het weer, bij mezelf denkend dat het inmiddels wel makkelijker zou gaan. Bleek dat het me nog steeds net zoveel, zoniet meer moeite kostte dan voordat ik naar de sportschool ging. En dit terwijl ik met bijvoorbeeld de benchpress wel degelijk sterker was geworden. Vaag toch?
                  ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Zwaar getrainde militairen moeten 50 tot 100 sit ups en/of push ups doen met veel pijn en moeite en die mannen zijn gehard als staal...en jij doet er vrolijk ff 1000 en zegt dat het je amper moeite kost. Flikker op met je sprookjes man...
                    Met alle respect voor militairen maar ik kon toen ik nog aan kickboxen deed op me dooie akkertje 60 pushups nose to the mat en toen was ik zo breed als de deurmat
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Rotterdam View Post
                      Over opdrukken gesproken, voordat ik in de sportschool trainde drukte ik mezelf, in bepaalde periodes, vaak op.
                      Ik deed meestal drie setjes van 20 of 25, decline.
                      Nadat ik een paar maanden trainde probeerde ik het weer, bij mezelf denkend dat het inmiddels wel makkelijker zou gaan. Bleek dat het me nog steeds net zoveel, zoniet meer moeite kostte dan voordat ik naar de sportschool ging. En dit terwijl ik met bijvoorbeeld de benchpress wel degelijk sterker was geworden. Vaag toch?
                      Spierkracht is wat anders dan spierconditie.

Ik heb het trouwens na 50 push-ups ook wel gehad, meer kan ik echt niet.
                      Maar goed, hoe vaak je op kunt drukken, zegt niks/niet veel over hoe sterk je bent.

Comment

@ ts
                        nutteloos

Comment

Als je er nou eens een filmje van maakt en hier even post dan geloof ik je pas eerder niet.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

1000 x hahahaha you're freakin' joking right ?
                            maar opdrukken kan je zeker wel zwaar maken , dmv je handen niet op schouderhoogte maar ongeveer te plaatsen bij het midden van je lichaam ... op die wijze zul je dus meer van je lichaamsgewicht moeten drukken
                            Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

als je opdrukt druk je toch maar 65% van je eigen gewicht?
                              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

hallo daar ben ik weer. Ik doe 1000 keer opdrukken in setjes van 50. Dit doe ik omdat ik mijn borstspieren wil ontwikkelen. ik doe dit al een tijdje en zonder resultaat en daarom doe ik op het moment zo fanatiek. Ik heb begrepen dat dit niet bevordelijk is maar het voelt goed en ik merk wel dat ik er beren sterk ervan word. Kan iemand mij vertellen hoe ik anders dan mooie bolle borstspieren krijg?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X