opdrukken vervolg

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ Big Gio

Volgens mij ben jij helemaal niet zo big...tenzij je bedoeld dat je opgeblazen bent van die gebakken lucht.
    Eigenlijk ben je geen bodybuilder met je 1000 push ups per dag (waarmee je ons hier denkt te imponeren) want je bouwt geen machtig lichaam. Je bent wel heel goed in het bouwen van luchtkastelen.

@ Een moderator...wie maakt nie uit

Goed..mag er nu een slotje op dit volledig overbodige topic???
    Geniet, en drink met maten!

Comment

op slot aub

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      @ Big Gio

Volgens mij ben jij helemaal niet zo big...tenzij je bedoeld dat je opgeblazen bent van die gebakken lucht.
      Eigenlijk ben je geen bodybuilder met je 1000 push ups per dag (waarmee je ons hier denkt te imponeren) want je bouwt geen machtig lichaam. Je bent wel heel goed in het bouwen van luchtkastelen.

+1 who's next?
      44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
      ....

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        @ Big Gio

volgens mij is er al 2 dagen lang geen mod online geweest.

@big gio: wie is er agressief? ik? omdat ik in jou vorige topic ( over precies het zelfde nota bene) zei, dat het nergens opslaat hoe je nu bezig bent en ik het hier nogmaals zeg?

ik zei het daar gewoon normaal, daarnaast hebben veel meer leden gezegd, dat je niet goed bezig bent. Wat doe jij? je opent weer een topic en doet alsof je niks gehoord heb, beetje irritant vind ik dat en daar ben ik niet de enige.

Dus nogmaals, ga normaal trainen, 1000 push-ups slaat totaal nergens op. je kunt de tijd dan beter aan iets anders besteden.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
          volgens mij is er al 2 dagen lang geen mod online geweest.

@big gio: wie is er agressief? ik? omdat ik in jou vorige topic ( over precies het zelfde nota bene) zei, dat het nergens opslaat hoe je nu bezig bent en ik het hier nogmaals zeg?

ik zei het daar gewoon normaal, daarnaast hebben veel meer leden gezegd, dat je niet goed bezig bent. Wat doe jij? je opent weer een topic en doet alsof je niks gehoord heb, beetje irritant vind ik dat en daar ben ik niet de enige.

Dus nogmaals, ga normaal trainen, 1000 push-ups slaat totaal nergens op. je kunt de tijd dan beter aan iets anders besteden.
          i agree !!
          44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
          ....

Comment

ja hoor elke dag 1000 push ups?? lol

Comment

1000 maar, ik doe er minstens 2000 per dag, setjes van 100 jwz.

Comment

Originally posted by big gio View Post
                hallo, even voor de duidelijkheid. Ik doe 1000 per dag opdrukken met setjes van 50. Mij vraag is niet of het mogelijk is maar of het enige efect heeft
                Nou mr Big

Hoe focking breed ben je nu, mijn gok is helemaal niet.

Als het zou werken zou je hier niet ons lastig komen vallen dan zou je nu je volgende setje van 1000pushups aan het doen zijn.

Feit dat dat niet het geval is en je hier komt trollen geeft wel aan hoe kansloos je bezig bent.

Suck6 met je 10000 situps die je ook wel zal doen

FF als sidenote, als iemand 1000 chinups zou doen per dag dan zou ik wel respect hebben
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

je bent geweldig, maar vooralsnog fuck you. Is dit goed gespeld eikel?

Comment

Fuck you man, volgens mij denk je dat je tof brn of niet?

Comment

*snif*
                      *snif*
                      ik ruik een ban
                      Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Dat er nog mensen zijn die op die sukkel zn topic reageert...

Negeer zulke mensen toch gewoon
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by big gio View Post
                          Fuck you man, volgens mij denk je dat je tof brn of niet?
                          Wat een ongelooflijke bamibal ben jij! Yawg heeft gewoon gelijk, ik snap dan ook niet dat je nog steeds niet in ziet dat wat jij doet zinloos is.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Heb al een reactie gegeven richting de moderators. Het wordt tijd dat dit topic dicht gaat en dat de topicstarter iig een grove waarschuwing krijgt!

Comment

Hoeveel wedden dat hij een ban krijgt.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                                Hoeveel wedden dat hij een ban krijgt.
                                Als ik win zuip jij een glas weightgainer van over de datum op

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X