Gezonde Whey

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ Osterich

Misschien moet jij ff een topic maken met de vraag of er stress&depressie bestendige dingen zijn wat jij zou kunnen eten

Comment

Oorzaken van aspartaam: blindheid, hersentumor, zenuwstelsel wordt aangetast, naja, het hele lichaam kan uit elkaar vallen volgens die anti-aspartaam gasten.

Het is grotendeels onzin, want

A kijk wat er in aspartaam zit, die stoffen kunnen niet al dit veroorzaken, want een gif heeft doorgaans maar één/enekele symptomen.

B er is onderzoek naar gedaan. enigste wat men zeker weet is, dat je er diarree en hoofdpijn van kunt krijgen. Om te kijken of het kankerverwekkend is, moet het jaren testen.

Er is light fris drank, waarom worden mensen dan dik? Nou, dat is een moeilijke. Wacht, zullen die mensen te veel eten en blijven ze op hun reet zit. Nee, dat zou het wel niet zijn, het zijn de zoetstoffen.

De meeste mensen krijgen trouwens bij 35 a 40 gram polyolen diarree. Het maakt hierbij geen reet uit welke zoetstof het is. Probleem is, dat de darmen de polyolen niet zo snel kunnen verwerken, waardoor het bij een grote hoeveelheid niet meer bij te houden is. Dus dat heeft niks met aspartaam te maken, maar met dat het een polyool is.

Verhalen over hersenentumors en al dat soort gedoe, zijn onstaan door mensen, die aspartaam namen en een hersenentumor gekregen hebben, maar niks wetenschappelijks. Kans is groot dat hij het ook zonder zoetstoffen had gekregen. Een vrouw dronk veel light frisdrank, toen zat ze een blikje te drinken en opeens viel haar zicht even weg. Oh zoetstoffen zorgen voor blindheid. Zolang er niet een wetenschappelijk is komt, wat het ook allemaal bewijst, geloof ik er niks van.

Comment

Je kunt beter kijken naar wat suiker allemaal al aangericht heeft voor gezondheidsproblemen in ziektebeelden. Een teveel aan suikers verhoogt het risico op diabetes, obesitas, hart en vaatziektes, tanderosie en caries en diverse soorten van kanker. Dat is al jaren gelden onomstotelijk bewezen door de wetenschap. Maar de topicstarter neemt liever suiker dan aspartaam waarvan nog helemaal geen enkel bewijs is geleverd dat het dezelfde gezondheidsrisico's of erger met zich mee brengt. Go figure...
        In de middeleeuwen werden kruidenvrouwen ook als heksen tot de brandstapel veroordeeld omdat men dacht dat de wetenschap hekserij was...
        Menselijk bijgeloof.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Osterich View Post
          Luister Turk,

ik kan je nu om je flaporen slaan met allerhande onderzoeken, feiten, informatie, tabellen, rijtjes, lijstjes, sommen, cijfers en nog meer van zulks dingen om aan te tonen dat je ergens een bel heb horen luiden maar geen idee hebt waar die klepel hangt.
          Omdat je echt bloedirritant aan het doen bent, vind ik het de moeite niet waard. Je zoekt het maar uit met je whey.

Als je meent dat je supergoed bezig bent, en zo alle schadelijke stoffen misloopt, dan krijg je van mij uiteraard een compliment.
          Tracht echter niet te doen alsof je alles beter weet over verantwoordde voeding en drank. Laat staan dat je voor 100% alles aan het mijden bent.

Succes.

Het doet er in die mate toe, dat je heel bombastisch kunt verkondigen dat je dit en dat niet wilt eten omdat je anders kanker krijgt terwijl je met overige materialen die je in je mond stopt wellicht een groter risico loopt. Ik stel de vraag, om te testen of hij zich daarvan bewust is.
          Daarom doet het er toe.

Van bijna alles kan je kanker krijgen, alleen de mate waarin verschilt nogal.
          Euh?
          Ja nee precies ja.
          Ik volg je niet helemaal.
          Als Piet Paulusma zegt dat olijven groen zijn, dan zijn bakstenen het misschien ook?

Over zoetstof zijn erg veel verschillende verhalen, het is deels maar net wat je wílt geloven.
          Ja, of wat je niet wilt geloven. Of wat je niet kunt ontkennen omdat het waar is...
          kerel, hij vroeg om whey zonder zoetstoffen, is toch niet zo erg om dat te vragen.....je kunt misschien een opmerking maken van dat er ook andere dingen zijn waar je in voeding op moet letten, maar je neemt de discussie de verkeerde kant, je noemt hem irritant, terwijl ik toch echt denk dat jij degene bent die hier irritatie opwekt.....

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Maar de topicstarter neemt liever suiker dan aspartaam waarvan nog helemaal geen enkel bewijs is geleverd dat het dezelfde gezondheidsrisico's of erger met zich mee brengt. Go figure...
            Nou je verdraait me woorden wel erg hoor.. ik heb nooit getyped dat ik liever suiker eet of iets in die richting.. ik heb alleen maar gevraagd naar een whey zonder zoetstoffen. fruitsuikers en rietsuikers zijn de beste suikers om te nemen, bietsuikers hoeven helemaal niet schadelijk te zijn als je maar beweegt, maar een teveel is inderdaad niet goed

Comment

Originally posted by TurkiBoy View Post
              Nou je verdraait me woorden wel erg hoor.. ik heb nooit getyped dat ik liever suiker eet of iets in die richting.. ik heb alleen maar gevraagd naar een whey zonder zoetstoffen. fruitsuikers en rietsuikers zijn de beste suikers om te nemen, bietsuikers hoeven helemaal niet schadelijk te zijn als je maar beweegt, maar een teveel is inderdaad niet goed
              wat maakt die andere suikers beter dan?

Comment

Dit begon toch allemaal door n vraag van Turkiboy over n gezonde, en zonder zoetstoffen Whey?

Comment

@ Osterich

Misschien moet jij ff een topic maken met de vraag of er stress&depressie bestendige dingen zijn wat jij zou kunnen eten

wahahahaa

@ Turkiboy

Die gast spoort volgens mij niet echt....

Comment

Beste iedereen,

Ik zoek een Protein Whey waar geen zoetstoffen in zitten, dit zijn aspartaam en acesulfaam. Deze kunnen op lange termijn kanker verwekken en bovendien hou ik niet van eten/drinken van chemische spullen.

Alvast bedankt!
                    We gaan hier dus totaal niet offtopic. Hij beweert, dat het kankerverwekkend is, ik beweer, dat dit nog niet bewezen is. Hij keurt al het chemische af (vermoed dat hij kunstmatige bedoel, anders blijven er niks over, alle stoffen zijn namelijk chemische constructies ), waarop gezegd wordt, dat ook suiker slecht is. Hij komt met een anti-aspartaam site, waar ik weer op in ga.

Vind het niet zo raar, dat als men het niet met hem eens is, men ook hierop reageert.

Comment

Originally posted by Realboy View Post
                      wahahahaa

@ Turkiboy

Die gast spoort volgens mij niet echt....
                      vind de reactie van hem ook een beetje overdreven. Normaal discuseren kan ook.

Comment

nou dit wordt een hele suikertopic hahah... als je rietsuiker raffineerd heb je precies hetzelfde als bietsuiker, ongeraffineerde rietsuiker is wel gezond omdat daar alle voedingsstoffen en mineralen nog in zitten. vruchtensuiker heeft een snellere opname en zorgt ervoor dat je energie na inspanning weer snel op peil is. maargoed suiker zonder het te spenderen(door bewegen) is gewoon nooit goed.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                          vind de reactie van hem ook een beetje overdreven. Normaal discuseren kan ook.

Ik neem aan dat je hiermee de manier van discussieren van osterich bedoelt?

Comment

Ik denk dat ostrich gewoon bedoelde dat het een beetje hypocriet is om koste wat het kost apartaam uit je voeding te krijgen omdat het ongezond zou zijn, terwijl TS zegt dat kip, tonijn enz perfect gezond zijn...
                            Nuja das geen reden om te denken: ik krijg toch al zware metalen, pcb's enz binnen door vlees en vis, laat ik de rest dan ook maar aan mn laars lappen.
                            @ ketIF

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              @ Patricia
                              Je hebt wel kauwgom zonder zoetstof, maar daar zit wel suiker in. Zoek eens naar de originele stimorol.
                              Wist ik niet, bedankt!

Comment

Originally posted by cojones View Post
                                kerel, hij vroeg om whey zonder zoetstoffen, is toch niet zo erg om dat te vragen.....je kunt misschien een opmerking maken van dat er ook andere dingen zijn waar je in voeding op moet letten, maar je neemt de discussie de verkeerde kant, je noemt hem irritant, terwijl ik toch echt denk dat jij degene bent die hier irritatie opwekt.....

Moet ik je wijzen op zijn vroegere post jegens mij waarin hij mij uitmaakt voor wijsneus, of heb je zelf al door dat je de bal naar de verkeerder werpt?
                                Dat ik vragen stel die hem niet bevallen, geeft hem nog niet de legitimatie om maar te gaan rondstrooien met etiketten. Zo lust ik er ook nog wel een paar.

Ik denk dat ostrich gewoon bedoelde dat het een beetje hypocriet is om koste wat het kost apartaam uit je voeding te krijgen omdat het ongezond zou zijn, terwijl TS zegt dat kip, tonijn enz perfect gezond zijn...
                                Nuja das geen reden om te denken: ik krijg toch al zware metalen, pcb's enz binnen door vlees en vis, laat ik de rest dan ook maar aan mn laars lappen.
                                True.
                                Hypocriet wilde ik het niet noemen, maar zoals ik al schreef: ik vraag mij af wat hij weet. En niet weet.
                                En hoe hij tot dit besluit is gekomen, en waarom.

Niets aan het handje, maar het wegwuiven van een beleefde poging om aan te zetten tot nadenken haalt mij het bloed onder de nagels vandaan.
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X