ja maar bedoel je gewoon zwak vergeleken met alle andere mensen of zwak relatief gezien in fitness/bodybuilding?
Begin bij de basis
Collapse
X
-
-
En dan zag ik weer over het hoofd dat jij hem al gepost had Thanks voor de close
@on-topic ook al bedoeld hij de bench press; dan is is dat nog steeds wel erg weinig!Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
100% Vega power
Comment
-
Het gewicht wat je kan liften correleren aan je lichaamsgewicht is wel een redelijke graadmeter. Wat echter niet over het hoofd gezien moet worden is je lichaamsbouw. Iemand met relatief lange armen zal altijd behoorlijk is het voordeel zijn bij bijvoorbeeld de deadlift. Dit zelfde aspect is weer een nadeel bij de bench. Volgens mij kun je dus beter iemand lichaamsgewicht vergelijken met de sommatie van de grootte 3 compounds wil je iets zeggen over kracht in verhouding tot lichaamsgewicht.
Comment
-
Originally posted by voyage View PostHet gewicht wat je kan liften correleren aan je lichaamsgewicht is wel een redelijke graadmeter. Wat echter niet over het hoofd gezien moet worden is je lichaamsbouw. Iemand met relatief lange armen zal altijd behoorlijk is het voordeel zijn bij bijvoorbeeld de deadlift. Dit zelfde aspect is weer een nadeel bij de bench. Volgens mij kun je dus beter iemand lichaamsgewicht vergelijken met de sommatie van de grootte 3 compounds wil je iets zeggen over kracht in verhouding tot lichaamsgewicht.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostAaight, dan ben ik volgens die methode redelijk sterk.
(op de squat na, rug blessure )
(en de benchpress haal ik het net niet )
(die deadlift red ik trouwens ook niet )
edit:
Die wilkes dude kan wat mij betreft kapotvallen!!! STERF!!
ontopic...
Over hoeveel herhalingen hebben we het dan eigenlijk?"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Originally posted by jordy View PostJuist niet. Je moet dan namelijk een langere afstand afleggen. Je bent dan dus juist in het nadeel.
Comment
-
Originally posted by voyage View PostOp de bench maak je een langere afstand als je lange armen hebt, en dat is in je nadeel ja. Dat is ook wat in mijn post staat. Met de deadlift zijn lange armen in je voordeel. Denk dat je mn post verkeer gelezen hebt.Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-