Begin bij de basis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja maar bedoel je gewoon zwak vergeleken met alle andere mensen of zwak relatief gezien in fitness/bodybuilding?
    Groeten

Comment

Zwak in de sport die je beoefend. De meeste sporten hebben niet voor niks gewichtklassen. Gewone mensen zijn zo zwak dat ze niet eens mee kunnen doen bij de kwalificaties.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Zwak in de sport die je beoefend. De meeste sporten hebben niet voor niks gewichtklassen. Gewone mensen zijn zo zwak dat ze niet eens mee kunnen doen bij de kwalificaties.
        oke, dan begreep ik jet net verkeerd, ben het wel met je eens
        Groeten

Comment

Aaight, dan ben ik volgens die methode redelijk sterk.

(Op deadlift dan)
          Owner of the Iron Playground.

Comment

En ik weer heel zwak.. ik kan veel meer tillen dan dat ik doe alleen is er dan geen vorm meer
            <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by Pieterman View Post
              Ik red nog niet niet eens de helft demotiverend
              Iets om aan te werken dus.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

En dan zag ik weer over het hoofd dat jij hem al gepost had Thanks voor de close

@on-topic ook al bedoeld hij de bench press; dan is is dat nog steeds wel erg weinig!
                Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
                Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
                100% Vega power

Comment

Het gewicht wat je kan liften correleren aan je lichaamsgewicht is wel een redelijke graadmeter. Wat echter niet over het hoofd gezien moet worden is je lichaamsbouw. Iemand met relatief lange armen zal altijd behoorlijk is het voordeel zijn bij bijvoorbeeld de deadlift. Dit zelfde aspect is weer een nadeel bij de bench. Volgens mij kun je dus beter iemand lichaamsgewicht vergelijken met de sommatie van de grootte 3 compounds wil je iets zeggen over kracht in verhouding tot lichaamsgewicht.

Comment

Originally posted by voyage View Post
                    Het gewicht wat je kan liften correleren aan je lichaamsgewicht is wel een redelijke graadmeter. Wat echter niet over het hoofd gezien moet worden is je lichaamsbouw. Iemand met relatief lange armen zal altijd behoorlijk is het voordeel zijn bij bijvoorbeeld de deadlift. Dit zelfde aspect is weer een nadeel bij de bench. Volgens mij kun je dus beter iemand lichaamsgewicht vergelijken met de sommatie van de grootte 3 compounds wil je iets zeggen over kracht in verhouding tot lichaamsgewicht.
                    Juist niet. Je moet dan namelijk een langere afstand afleggen. Je bent dan dus juist in het nadeel.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                      Aaight, dan ben ik volgens die methode redelijk sterk.
                      Same here

(op de squat na, rug blessure )
                      (en de benchpress haal ik het net niet )
                      (die deadlift red ik trouwens ook niet )

edit:
                      Die wilkes dude kan wat mij betreft kapotvallen!!! STERF!!

ontopic...
                      Over hoeveel herhalingen hebben we het dan eigenlijk?
                      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Max gewicht wat je kan liften, dus 1 rep volstaat lijkt mij.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                          Juist niet. Je moet dan namelijk een langere afstand afleggen. Je bent dan dus juist in het nadeel.
                          Op de bench maak je een langere afstand als je lange armen hebt, en dat is in je nadeel ja. Dat is ook wat in mijn post staat. Met de deadlift zijn lange armen in je voordeel. Denk dat je mn post verkeer gelezen hebt.

Comment

ter onderbouwing van het belang van deadlift, bp en chins kun je in de sticky's naar deze proza verwijzen, handig voor newbies
                            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                            ....

Comment

Altijd lekker recht voor zijn raap daar bij T-nation.

Comment

Originally posted by voyage View Post
                                Op de bench maak je een langere afstand als je lange armen hebt, en dat is in je nadeel ja. Dat is ook wat in mijn post staat. Met de deadlift zijn lange armen in je voordeel. Denk dat je mn post verkeer gelezen hebt.
                                Ook voor deadlift geldt, de ROM is groter en de afstand die je moet afleggen is langer. Kost je meer energie dan wanneer die korter zou zijn en dus ben je in het nadeel, niet in het voordeel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X