mogelijk om alleen buik-vet te verminderen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mogelijk om alleen buik-vet te verminderen?

Is het mogelijk om alleen vet van de buik af te trainen of iets in die richting?
    Zou er graag een klein beetje vanaf willen halen omdat m'n buik iets teveel vet heeft. Niet echt dik maar toch wat teveel vind ik, de sixpack komt er niet zo heel goed door. Als ik aanspan zijn ze wel redelijk zichtbaar.

HOOP dat er iets voor is

Nee, nee, nee!
    Groeten

Comment

arghh daar gaat m'n hoop

Comment

Oei Oei Oei.
        I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
          Is het mogelijk om alleen vet van de buik af te trainen of iets in die richting?
          Zou er graag een klein beetje vanaf willen halen omdat m'n buik iets teveel vet heeft. Niet echt dik maar toch wat teveel vind ik, de sixpack komt er niet zo heel goed door. Als ik aanspan zijn ze wel redelijk zichtbaar.

HOOP dat er iets voor is
          banned (hopen dat pin slaapt of niet naar de manueel is geweest)
          44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
          ....

Comment

Plaatselijk vet verbranden is mogelijk. Je legt dan de nadruk iets meer op 1 plek, maar het voordeel is zo minuscuul dat het verwaarloosbaar is. Dus daarom zeggen we... Nee je kan niet plaatselijk vet verbranden. Dus je moet gewoon je totaal lichaamsvet qua percentage nog wat laten dalen.

Comment

hmm en dat is dus niet mogelijk om te doen terwijl ik nu +- 500 kcal boven minimaal verbruik zit neem ik aan.

80gr vet p.d.
              3 gr eiwit per kg lichaamsgewicht
              rest naar Kh

Totaal : +- 28**

Heb echt helemaal geen ervaring met afvallen, aangezien ik voordat ik begon met trainen altijd een schrale henkie geweest ben.

Tot hoever onder mijn behoefte moet ik gaan om een vetverbranded effect te hebben en spierbehoudend te zijn? Eventueel cardio erbij?

Comment

banned? zo iets geks vraag ik toch niet

Comment

Ja dat doe je wel eigenlijk...

Comment

Ja is mogelijk. Gewoon een vlammenwerper ertegenaan. Vet rondom je buik smelt zo weg.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                      banned? zo iets geks vraag ik toch niet
                      jij bent sinds juli bij dit log en ook actief en ik sinds juni en ook actief en volgens mij is dit topic minstens 5 a 10 keer aangesneden. Dus wat denk jezelf ...
                      44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                      ....

Comment

Oke, ik ga nu waarschijnlijk iets doms posten, maar ik waag het er gewoon op. Het is niet het eerste domme wat ik post

Je lichaam slaat vet op, op een plek waar het zo min mogelijk energie kost om het vast te houden toch? Je handen gebruik je de hele tijd.. en voordat je vetribbels op je handen krijgt, moet je het wel heel extreem maken.
                        Stel nu dat -om wat voor reden dan ook- je buik veel gebruikt wordt, en je kont totaal niet. Zou het nieuwe vet zich dan langzaam op je kont (of wat voor plek dan ook) opslaan? Want als dat zo is, dan zou je dus een verschil kunnen maken. Al zou het dan wel een minimaal en klein verschil zijn.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Je lichaam slaat vet op, op een plek waar het zo min mogelijk energie kost om het vast te houden toch?
                          Niet helemaal. Het slaat vet op waar het makkelijk toegankelijk is en snel aan te boren is als een energie bron. Dit is dus ergens in het midden van je lichaam. Daarnaast is het hormonaal/cultureel beinvloed waar dat precies is. Bij ons europeaantjes is dat de buik en romp om zo de organen te beschermen tegen de kou. Bij Afrikaantjes wordt het eerder bij hun kont opgeslagen ivm hun warmere omstandigheden.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Niet helemaal. Het slaat vet op waar het makkelijk toegankelijk is en snel aan te boren is als een energie bron. Dit is dus ergens in het midden van je lichaam. Daarnaast is het hormonaal/cultureel beinvloed waar dat precies is. Bij ons europeaantjes is dat de buik en romp om zo de organen te beschermen tegen de kou. Bij Afrikaantjes wordt het eerder bij hun kont opgeslagen ivm hun warmere omstandigheden.
                            Hmmmm. En hoe krijg ik me lichaam zover, dat het naar mn erwtjes gaat? Waar moet ik dan heen verhuizen?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              Hmmmm. En hoe krijg ik me lichaam zover, dat het naar mn erwtjes gaat? Waar moet ik dan heen verhuizen?
                              Amerika

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X