Onderarmen trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Je bedoelt squat en DL, BOR dat soort oefeningen?
    Wat dacht je van plank holds en hanging leg raises, farmer holds, zercher squats etc.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Wat dacht je van plank holds en hanging leg raises, farmer holds, zercher squats etc.

Sorry m8 maar dat kan ik echt niet maken.
      Ik heb een tussenwervel die naar de ''klote is''.

Ik doe chinups, dan hang ik ff uit en als ik dan 1 legraise doe voel ik de ellende al. Volgende week Neuroloog....zie ik wel verder. Maar dat is een ander verhaal.

Laat staan dat ik plankholds ga doen of dat soort oefeningen.

Plankhold zal denk ik wel gaan
      Last edited by Ashley; 13-10-2009, 20:19.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by 3XL View Post

Onderarmtraining met als doel een betere sterkere grip heeft imo wel een plaats in je training omdat sterkere grip gekoppeld staat aan beter uitvoering van bepaalde oefeningen.

Onderarmtraining gericht op uithoudingsvermogen kan ook positief werken op sommige oefeningen (denk aan verzuring tijdens bepaalde oefeningen)
        +1 ik zelf heb pull ups, pull down en chin assist achter elkaar staan, als ik even bezig bent op een hoge intensiteit voel ik de pomp echt in je onderarmen, ik moet gewoon een extra set maken omdat ik niet verder kan vanwege fail in mijn onderarmen.

maar apart oefeningen doen ervoor hoeft niet je pakt ze wel met andere oefeningen. mocht ze achter gaan lopen is het misschien nodig.

Comment

buik trainen vind ik niet echt noodzakelijk je pakt ze al genoeg bij duizend andere oefeningen.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Ik train onderarmen ook gewoon mee.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

hmm ik train ze niet apart. train ze mee met de andere oefeningen.. voel ze vaak zat.of heb er wel eens spierpijn in.. zegt mij genoeg

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                hmm ik train ze niet apart. train ze mee met de andere oefeningen.. voel ze vaak zat.of heb er wel eens spierpijn in.. zegt mij genoeg
                same here
                Groeten

Comment

train ze ook niet appart.. voorheen wel gedaan, maar waren heel snel over de zeik..

TS niet buiktrainen leverd meestal alleen maar meer rugklachten op.. uit eigen ervaring

Comment

workout

het beste is toch:
                    borst triceps
                    benen schouders
                    rug biceps

en na alles altijd buikspieroefeningen
                    en onderarmen trainen vanzelf mee....

voor mij traint dit heel vlot.
                    Last edited by bodytrainer; 15-10-2009, 07:17.

Comment

Originally posted by bodytrainer View Post
                      het beste is toch:
                      borst triceps
                      benen schouders
                      rug biceps

en na alles altijd buikspieroefeningen
                      ????

voor mij traint dit heel vlot.

Ik weet dat ik moe ben... maar dit heeft toch niks met de topic te maken?

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                        En al zou het met topic te maken hebben is het alsnog butt advies
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                          nee alleen zijn 1na laatste regel is enigzins betrekking op het topic

Comment

Ik train mn onderarmen wel, niet voor de vorm of om ze dikker te krijgen. Ik doe het puur en alleen voor de betere grip.. Toen ik ze nog niet trainde had ik heel snel verzuring in de onderarmen en kon simpelweg het gewicht niet meer in mn knuisten houden en had het idee dat mn armen in de fik stonden. Ik geloof ook niet zo zeer dat ze er dikker van zijn geworden..

Comment

Ik zit nu in mijn 4de week dat ik serieus bezig ben met trainen en heb elke week minstens 2x onderarmen getrained.

Ik moet zeggen dat ik toch een mooi resultaat zie en dat ze echt wel dikker zijn geworden. Ik heb zelfs het gevoel dat ze sneller groeien dan mijn biceps. (kan na 4 weken meer gewicht bijsteken voor onderarm oefeningen dan bij biceps)

Comment

Originally posted by Nergal View Post
                                Ik zit nu in mijn 4de week dat ik serieus bezig ben met trainen en heb elke week minstens 2x onderarmen getrained.

Ik moet zeggen dat ik toch een mooi resultaat zie en dat ze echt wel dikker zijn geworden. Ik heb zelfs het gevoel dat ze sneller groeien dan mijn biceps. (kan na 4 weken meer gewicht bijsteken voor onderarm oefeningen dan bij biceps)
                                Hoe kun je daar over oordelen in 4 weken Nergal? Sorry maar zo lees ik dat je pas 4 weken serieus bezig ben met trainen? Na verloop van tijd zal je zien dat je onderarmen vanzelf wel meekomen, je gebruikt ze immers elke keer (eigenlijk al te vaak)..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X