Advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

snap helemaal wat je bedoeld zou gewoon lekker dik blijven als ik jou was.. en zeker nogmaals he advies in de wind slaan. wij zeggen geen van allen dat je nu moet gaan bulken maar meot gaan cutten. maar jij wilt zograag chuby blijven omdat je breder wilt worden en dat zelfs in 2 maanden.. ik zou zeggen kijk iets minder tell sell.
    aangezien je duidelijk de basis bijster is kijk even naar de zomersticky.. alleen met situps ga je er niet komen. en jah je valt over je hele lichaam af.. plaatselijke vetverbranding is NIET mogelijk.

jah je word tijdelijk smaller.. daarna ga je als een beest vooruit zonder vet.. wat je wilt of over 2.5 maand smaller en droog en kan je daarna voor volgende jaar realistische doelen stellen of je vreet je nogsteeds klem en blijft gewoon dik.. aan jou de keus maar je bent wel breder. als jij nu je doelen wilt stellen
    en om even in jou trend te blijven
    je snapt wel wat wij bedoelen. dat je in 2.5 maand je doel echt niet gaat bereiken..

Comment

hmm kijk en dat moet niet
      Nogmaals mijn buik kan er wel mee door alleen mijn zwembanden moeten eraf.
      Betekent dat dan echt dat ik alleen voor die *** zwembanden moet gaan cutten????
      Ik doe gemiddeld 200 situps per 2 dagen en dan nog een oefening met een stok achter mijn nek en naar links en rechts draaien... dat is blijkbaar voor je zij buikspieren.
      Hebben die situps dan geen zin ????
      Intensive krachttraining met beetje cardio?

Comment

Nogmaals, plaatselijke vetverbranding is niet mogelijk (of op zijn hoogst verwaarloosbaar mogelijk) dus met die situps en die stok ga je echt die zwembanden niet wegtrainen.

En ga die zomersticky lezen!
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

My god.. Lang geleden dat we zo een lastige klant hadden Straks gaat ie willen bewijzen dat het zo wel kan en horen we er niks meer van

Dude: ofwel ga je cutten: verlies je vet, ofwel ga je bulken: win je spieren, maar ook vet. Aan jou de keuze...

Maar jouw doel voor 2,5 mnd haal je NOOIT. Wat jij wil is echt een meer-jaren-plan.
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by royvanlieshout View Post
            hmm kijk en dat moet niet
            Betekent dat dan echt dat ik alleen voor die *** zwembanden moet gaan cutten????ja je moet gaan cutten je word dan wel iets smaller overal maar je gaat wel dan je spiertjes zien
            Ik doe gemiddeld 200 situps per 2 dagen heeft geen zin en dan nog een oefening met een stok achter mijn nek en naar links en rechts draaien... dat is blijkbaar voor je zij buikspieren.ja het is voor de zijkant van je buikspieren ja maar hier berijk je niet zo veel mee
            Hebben die situps dan geen zin ????nee honderduizendmiljoen situps hebben geen zin
            Intensive krachttraining met beetje cardio? kan je doen maar weet niet hoeveel tijd je te besteden hebt
            waarom wil je zo graag voor oud en nieuw die shape hebben? helaas had je je dat dan vorig jaar rond deze tijd moeten bedenken want het is niet haalbaar helaas.....

ben je wel lid van een sportschool?

heb je al een voeding schema? zo nee maak er 1! tip kijk naar andere schema's

heb je al een training schema? zo nee maak er 1! tip kijk naar andere schema's

heb je nou al de zomersticky's gelezen? zo nee LEZEN!

met een heel strikt schema kan je heel ver komen maar dan moet de voeding/rust/training optimaal zijn en dan moet je vanaf dag 1 keihard trainen en geen 1 stom dingetje doen.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Dan is de rest ook vet.
              Deal with it.
              Het zou mij verbazen al je op de rest van je lichaam strak staat van de aders en een flinterdun huidje.

Betekent dat dan echt dat ik alleen voor die *** zwembanden moet gaan cutten????
              De vraag stellen, is hem beantwoorden.
              Ja.

Ik doe gemiddeld 200 situps per 2 dagen en dan nog een oefening met een stok achter mijn nek en naar links en rechts draaien... dat is blijkbaar voor je zij buikspieren.
              Hebben die situps dan geen zin ???
              Die niet nee.

Intensive krachttraining met beetje cardio?
              Tien punten u mag door voor de koelkast.
              Als je voeding goed is, heb je geen cardio nodig.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Mensen misschien een raar en slecht idee maar wat als ik nu het dieet van Sonja Bakker volg? en dat in samenwerking met krachttraining.
                Als dit een slecht idee is vermeld dan aub wel even waarom...

Comment

als je nou gewoon de stickies gaat lezen en je eigen voedingsschema gaat maken. dan leer je gezond te eten en wat je moet eten..

Comment

Ja maar is Sonja bakker nou verstandig? ofniet? nogmaals zo niet licht even toe waarom aub..@

Comment

[quote=royvanlieshout;586848]Mensen misschien een raar en slecht idee maar wat als ik nu het dieet van Sonja Bakker volg? quote]
                      Dan kom ik langs om persoonlijk je hersenpan door elkaar te schudden.

Sonja bakker is kut, te weinig kcal, slechte voedingsmiddelen.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Mensen misschien een raar en slecht idee maar wat als ik nu het dieet van Sonja Bakker volg?

Als je dat volgt: no problem. Ik volg ook wel eens een televisieserie.
                        Sonja Bakker doen, ik zou haar zeker niet doen. Gatverderrie wat een lelijk wicht.

Haar dieet ondergaan zou ik overigens ook niet aanraden, ga je hartstikke dood van.

en dat in samenwerking met krachttraining.
                        Instant killer.

Als dit een slecht idee is vermeld dan aub wel even waarom...
                        Het is een beter idee als je de sticky's leest, en dan zelf concludeert dat het inderdaad geen goed idee is.
                        Dat je ook zelf snapt waarom enzo.

http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ja maar is Sonja bakker nou verstandig? ofniet? nogmaals zo niet licht even toe waarom aub..@

Je gaat deaud.

Gewoon.

Rare kcal, rare verhoudingen, vetten in de ban, domme producten, lelijk wijf, rare teksten.

Als de Amerikanen na de bevrijding alle mensen in Auschwitz op Sonja Bakker hadden gezet, waren ze nog afgevallen.

"Oh dus het werkt?"

Nee: je gaat er dood aan.

Comment

ik heb hier een voeding schema bijgevoegd maar ik kom er met de verhoudingen niet uit.
                            Attached Files

Comment

hoebedoel je kom je er niet uit.
                              iets specefiekers graag

Comment

1. Kap met irritant doen
                                2. Houdt je bek en ga Zomersticky lezen. Daar staat ALLES in wat je moet weten en hoe je een sport en voedingsschema moet opzetten. Zolang je niet de moeite doet die tekst te lezen en toe te passen zijn je vragen waardeloos. Alles wat afwijkt van de zomersticky, zoals Sonja Bakker en 200 situps doen is waardeloos.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X