onderkant borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jarnie View Post
    er staat tog vooral de borst aan pakken en niet de triceps dus ik pak de triceps wel mee maar vooral borst.
    Waar zie je dat staan dan? Close grip benchpress is toch echt veel meer triceps, helemaal als je je ellebogen tucken, dan pak je bijna geen borst meer (in vergelijking tot een normale bb style bench)
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Gobmeister View Post
      Als je dipt spreek je ook meer de onderkant van je borst aan. Althans als je hem goed uitvoert
      Doel je op wide of neutral grip? Of beide?
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
        Waar zie je dat staan dan? Close grip benchpress is toch echt veel meer triceps, helemaal als je je ellebogen tucken, dan pak je bijna geen borst meer (in vergelijking tot een normale bb style bench)
        je kan je borst zodanig aanspannen dat je vooral je borst aanpak en als dat niet zo is dan zijn mijn triceps veel sterker dan mijn borst dat ik hem haast nog goed in me borst voel en niet in me triceps

Comment

Ik had het over parallel dips, niet die pussy dingen tussen twee bankjes
          Met parallel kan je niet van grip variëren.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

bedankt voor de vele reacties maar nog meer oefeningen dan dippen en decline benchpress?

Comment

Decline flyes
              " Failure is not an option "

Comment

Plat bankdrukken/dumbelldrukken is prima om massa mee op te bouwen op de onderkant borst. Geduld is nodig.
                Go heavy or go home!

Comment

decline db press. flys vanuit hoge cabel station, extractie is naar beneden dis infeite decline.

Comment

Doel je op wide of neutral grip? Of beide?
                    Op neutral grip

Comment

Originally posted by jarnie View Post
                      je kan je borst zodanig aanspannen dat je vooral je borst aanpak en als dat niet zo is dan zijn mijn triceps veel sterker dan mijn borst dat ik hem haast nog goed in me borst voel en niet in me triceps
                      Bullshit.

Kan je close grip (dus ietsje binnen schouderbreedte) meer drukken (ellebogen tucked) dan een wide grip? Dus wijsvinger op de ringen of daarbuiten?

Comment

Originally posted by Gobmeister View Post
                        Op neutral grip
                        Met wide grip nog wat meer (mits je dus voorover buigt)

Comment

Bullshit.

Kan je close grip (dus ietsje binnen schouderbreedte) meer drukken (ellebogen tucked) dan een wide grip? Dus wijsvinger op de ringen of daarbuiten?
                          mm ik doe hem in chest press maar chest press breed kan ik hem wel iets zwaarder dan smal maar ik voel tog echt de spanning in me borst met smal

Comment

Originally posted by Flexer View Post
                            Decline flyes
                            die raden ze af bij mij op de sportschool ivm blessure gevaar en hij zei ook dat mijn leeftijd ( 17 ) daar iets mee te maken had maar dat snapte ik niet egt

Comment

Je zeurt over voortgang in je borst maar doet chest press op een apparraat.
                              Gooi die er als eerste uit en ga losse oefeningen doen
                              Go heavy or go home!

Comment

Met wide grip nog wat meer (mits je dus voorover buigt)
                                Aha oke.. voorover buigen doe ik sowieso altijd anders belast je vrijwel alleen je triceps.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X