onderkant borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shredmaster View Post
    Je zeurt over voortgang in je borst maar doet chest press op een apparraat.
    Gooi die er als eerste uit en ga losse oefeningen doen
    dat is de eenigste die ik in apparaat doet is de smalle omdat mijn elleboog uit de kom is geweest en krijg last als ik smal bankdruk los van me elleboog weet ook niet hoe dat komt..
    Nu zul je wel denken hoe weet die dat dan van de gewone chest press dat had ik een keer voor de lol getest of ik full op de apparaat kon
    Last edited by jarnie; 26-10-2009, 23:03.

Comment

small bankdrukken is voor je triceps niet voor je borst.. nergens voor nodig dus

Comment

Originally posted by jarnie View Post
        mm ik doe hem in chest press maar chest press breed kan ik hem wel iets zwaarder dan smal maar ik voel tog echt de spanning in me borst met smal
        Dr is een vaak HEEL groot verschil tussen wat je voelt en wat er gebeurd. Waarschijnlijk voel je je aanhechtingen aan de binnenkant van je borst bij een smalle bank. Die kunnen heel erg gaan trekken.

die raden ze af bij mij op de sportschool ivm blessure gevaar en hij zei ook dat mijn leeftijd ( 17 ) daar iets mee te maken had maar dat snapte ik niet egt
        Onzin, als je je pezen goed laat wennen aan het gewicht heb je niks om je zorgen over te maken

Originally posted by Shredmaster View Post
        Je zeurt over voortgang in je borst maar doet chest press op een apparraat.
        Gooi die er als eerste uit en ga losse oefeningen doen
        Agree

Originally posted by Gobmeister View Post
        Aha oke.. voorover buigen doe ik sowieso anders belast je vrijwel alleen je triceps.
        Inderdaad

dat is de eenigste die ik in apparaat doet is de smalle omdat mijn elleboog uit de kom is geweest en krijg last als ik smal bankdruk los van me elleboog weet ook niet hoe dat komt..
        Nu zul je wel denken hoe weet die dat dan van de gewone chest press dat had ik een keer voor de lol getest of ik full op de apparaat kon
        Tuck of flare je je ellebogen?

Originally posted by Posseltje View Post
        small bankdrukken is voor je triceps niet voor je borst.. nergens voor nodig dus
        En wat als je nou je triceps wil isoleren?
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ik weet niet wat tuck of flare of wat dan ook betekend gwn elleboog net langs je lichaam..

en ik zeur niet over vooruitgang in me borst alleen de onderkant bovenkant en middenkader is goed ontwikkeld alleen de onderkant vind ik er dan beetje slecht bij dus het is specifiek de onderkant de rest loopt wel lekker

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
            En wat als je nou je triceps wil isoleren?
            dan zijn e nog genoeg andere opties ipv small bankdrukken die eventueel minder belastend zijn voor de ellebogen

zijn vergelijking met small bankdrukken en small drukken op chestpress is een heel andere aanspreking van de spiergroep. dus daarmee ook wel beetje kut vergelijking en laat zien dat jarnie eigenlijk bar weinig afweet van de materie van bb.

dat laatste even terzijde

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              dan zijn e nog genoeg andere opties ipv small bankdrukken die eventueel minder belastend zijn voor de ellebogen

zijn vergelijking met small bankdrukken en small drukken op chestpress is een heel andere aanspreking van de spiergroep. dus daarmee ook wel beetje kut vergelijking en laat zien dat jarnie eigenlijk bar weinig afweet van de materie van bb.

dat laatste even terzijde
              ik zei smalle chest press en iedereen maakte er een small grip benchpress van dus dat even terzijde dat ik weinig afweet van de materie van een bb

Comment

smalle omdat mijn elleboog uit de kom is geweest en krijg last als ik smal bankdruk los van me elleboog weet ook niet hoe dat komt..
                hoe? gewone chest press dat had ik een keer voor de lol getest of ik full op de apparaat kon
                ik zei smalle chest press en iedereen maakte er een small grip benchpress van dus dat even terzijde dat ik weinig afweet van de materie van een bb

lijkt me toch echt dat je small bankdrukt... en lijkt alsof je nu jezelf wat tegenspreekt of gebruik je een verkeerde term voor small bankdruk los ?:S

Comment

ik weet niet wat tuck of flare of wat dan ook betekend gwn elleboog net langs je lichaam..
                  Dat is tucked
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

die raden ze af bij mij op de sportschool ivm blessure gevaar en hij zei ook dat mijn leeftijd ( 17 ) daar iets mee te maken had maar dat snapte ik niet egt
                    damn ... 89 kilo, 1m80, 12 % vet op 17 jaar
                    strak bezig of zo
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Onderkant borst minder? Vreemd, de meeste hebben juist de bovenzijde minder ontwikkeld.. Ik denk dat je niet genoeg dipt?. Dippen kan je ook op 2 manieren: dippen met je hoofd naar je borst, en normaal. Probeer maar, als je je hoofd meer achterover en je benen naar beneden houd spreek je meer je triceps aan. Doe je je hoofd naar je borst en trek je benen iets op, hang je in een iets andere positie (meer voorover) en spreek je meer je borst aan dan je triceps.. Test maar uit, het is ff klooien om positie te vinden maar werkt wel......

Comment

post eens een foto van je borst
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Flyes, met bankje iets omhoog. Dus beetje vanaf onderaf duwen, werkt goed bij mij

Comment

de eerste foto totaal ontspannen allebij koud ( week terug dat ik borst heb getraind )
                            Attached Files

Comment

Zo erg is het toch niet?

Denk dat je gewoon wat meer geduld moet hebben.
                              Lekker plat bankdrukken en massa winnen.
                              Niet druk maken om een onderontwikkelde onderkant borst.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

''

Gewoon lekker blijven flatten!

1.83
                                93 KG
                                19 JAAR

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...