last van schouder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• last van schouder

hey ik nu al een week last van mijn linker schouder en het begint echt irritant te worden want zo kan ik ook niet meer goed trainen kan iemand me helpen
    BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Nee kan je niet helpen tenzij je zegt waar precies in de schouder het probleem zit en wat je precies voelt en hoe dit ontstaan is.

Comment

Zijn toch feestdagen, neem wat rust en als het over is ga je in het nieuwe jaar weer knallen.
      Is het nog niet over ga je naar de huisarts/fysio.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Vind ik ook.. Neem gewoon die paar dagen rust. Van rusten zal hij niet pijnlijker worden ook. Net wat gezegd word, doet het nog zeer laat je er naar kijken.... Wij kunnen ook niet in jouw schouder kijken toch? Wat je zegt, "last" is wel erg breed hoor. Niet erg duidelijk...

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Nee kan je niet helpen tenzij je zegt waar precies in de schouder het probleem zit en wat je precies voelt en hoe dit ontstaan is.
          het zit bovenin m'n schouder en het voelt een beetje als spierpijn maar dat kan het toch niet zijn als ik het al 1 week lang voel? en ik weet niet hoe het ontstaan is
          BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Zou het even rustig aan doen, vooral niet overzetten want een echte schouderblessure is echt niet lekker aangezien je bij het trainen van veel spiergroepen ook je schouders gebruikt.
            " Failure is not an option "

Comment

Wellicht schouders getraind en dat het nu nog na-zuurt qua verzuring? Als dat zo is dan is rust genoeg.

Comment

Beetje laat, maar niet minder gepast gezien iedereen hier heeft verzaakt de beste optie aan te dragen: gaat naar een manueel therapeut/osteopaat. Dan weet je tenminste zeker wat het is, en wat je eraan kunt doen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

paar weken rusten, en ik zou het maar doen want ik dacht ook "het gaat wel weg" maar ik train nu al een hele tijd met een schouderblessure die na 8 weken rust niet eens weg is.
                  Al hoewel kan ik er tegenwoordig goed mee omgaan en kan ik bij alles behalve schouder oefeningen gewoon knallen.

Comment

gewoon even rustig aan en daarna je schouder sterker maken door de YTWL oefening. Voorbeeld van deze oefening vind je hier YTWL

Sterkte met het herstel!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X