Waar sport jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fit All Day in Roermond.
    Fit All Day | Home

Foto's ===>> Fit All Day | Centra
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Mvos View Post
      nu bij fitness first in Rotterdam (lijnbaan)
      ga binnenkort naar lifeline , is voor mij nog dichterbij en ze zijn goedkoper en hebben wat meer materiaal.
      1 x in de zoveel tijd naar flexx gym.
      haha ben bij fitness first en lifeline geweest, lifeline is wel een stukkie beter, behalve dat de dumbbells bij FF tot 40 gaan (toch?)
      Fitness First boompjes is helemaal een ramp.
      Groeten

Comment

Originally posted by Flexer View Post
        Flex fitcenter in Goes
        Welkom bij Flex Fitcenter
        Kan je daar een beetje fatsoenlijk trainen ofniet?
        Owner of the Iron Playground.

Comment

All-in Utrecht
          <------ BB Gun doet auw!

Comment

Is dat veel tot 40? Bij ons liggen ze tot 50

Comment

planet fitness in merksem
              Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Fit For Free, Eindhoven. De begeleiding zuigt, maar daar hebben we bodynet voor^^

Comment

Ik zoek nog steeds een mooie gym in de buurt van Edam! Die 50 euro per maand is mij teveel en Landsmeer is weer net teveel voor de rest heb je in de buurt niet zo veel .

Comment

Op 10-minuten loopafstand van mijn huis.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

als ik de prijzen hier zo zie dan betaal ik echt veel! Ik ben 51 euro per 4 weken kwijt. Is dat normaal? Zit wel sauna,zwembad enz. bij en daar zal ik dan wel voor betalen.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                        als ik de prijzen hier zo zie dan betaal ik echt veel! Ik ben 51 euro per 4 weken kwijt. Is dat normaal? Zit wel sauna,zwembad enz. bij en daar zal ik dan wel voor betalen.
                        Ja dat betaal je ook natuurlijk.... Vind het wel duur ja

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Ja dat betaal je ook natuurlijk.... Vind het wel duur ja
                          tja ik zit er nog een half jaar aan vast en dan zie ik wel verder. Maar ik vind de club wel erg fijn. Goede zorg, programma's enz. dus... moeilijk. Voorlopig gewoon lekker doorgaan.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                            tja ik zit er nog een half jaar aan vast en dan zie ik wel verder. Maar ik vind de club wel erg fijn. Goede zorg, programma's enz. dus... moeilijk. Voorlopig gewoon lekker doorgaan.
                            Ik vindt het helemaal niet duur. Je hebt zwembad en sauna, dan vindt ik het wel logisch.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                              Ik vindt het helemaal niet duur. Je hebt zwembad en sauna, dan vindt ik het wel logisch.
                              ben ik zeker met je eens. Maar ja als je er nooit gebruik van maakt. Maar ja das een ander verhaal.

Comment

Fit for Free in Barcelona.

Kan er fijn trainen goed, na een beetje improviseren zelfs een squatrek dus ik heb er eigenlijk alles wat ik nodig heb. Spanjaarden trainen namelijk hun benen niet :S:S
                                Je kan er met je nederlandse FFF-pasje ook trainen.

eigenaar is trouwens een nederlander
                                Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X