Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Betaal zelf 20 euri per maand voor onbeperkt sporten. Vind ik best een mooie prijs. Db's tot 40 kg, squatrack dat altijd vrij is etc. Wil niet zeggen dat het de beste gym ooit is, maar alles wat ik nodig heb staat er, dus dan ben ik tevreden. Enige wat ik wel zou veranderen als ik er inspraak op had is nog een extra dumbell rack om vanaf de 40 kg verder te tellen. 40 Lijkt misschien veel, maar als je wil DB rowen ofzo is het echt gewoon te weinig. En met db bench press zit ik er ook al heel dicht in de buurt. Dus dat zou ik wel veranderen.
Betaal zelf 20 euri per maand voor onbeperkt sporten. Vind ik best een mooie prijs. Db's tot 40 kg, squatrack dat altijd vrij is etc. Wil niet zeggen dat het de beste gym ooit is, maar alles wat ik nodig heb staat er, dus dan ben ik tevreden. Enige wat ik wel zou veranderen als ik er inspraak op had is nog een extra dumbell rack om vanaf de 40 kg verder te tellen. 40 Lijkt misschien veel, maar als je wil DB rowen ofzo is het echt gewoon te weinig. En met db bench press zit ik er ook al heel dicht in de buurt. Dus dat zou ik wel veranderen.
Homegym under construction ja. Hij is nog niet af he. En daarnaast ook al is hij af, ik blijf gewoon m'n abo op de sportschool houden. Dan kan ik zelf kijken wanneer ik wat en waar doe. Ideaal. Vullen elkaar aan.
Ben ik ook 2x geweest, topgym! Geen achtelijke argwanende blikken zoals je in andere scholen vaak ziet.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Kan je daar een beetje fatsoenlijk trainen ofniet?
Place to be in Goes en omstreken, beneden verdieping en (cardio) apparaten
boven dumbels tot 52 kg, squatrek de hele mikmak. Je komt niks tekort hier.
Ze doen er ook groepslessen spinnin, kickboksen van alles en nog wat.
Sauna erbij (gemengd ) ideaal.
Kan je daar een beetje fatsoenlijk trainen ofniet?
Mwah, sommige dingen ontbreken daar gewoon. Dumbells zijn wel redelijk hoog, maar je kan bijna onmogelijk deadliften in dat kleine kutzaaltje boven. Volgens mij ook geen incline bench?? Wel decline dacht ik. Ook heb je geen pulleys tegenover elkaar. Verder een gigantisch cardio platvorm en een minuscuul trainings zaaltje boven
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
@shredmaster die gym is in adam noord bij landsmeer. Ik rij daar vaak langs voor mijn werk. Elke keer verbaas ik mijzelf weer dat het gewoon naast de mac zit.
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Sportcentrum van de TU in eindhoven, begint laatste tijd weer achterlijk druk te worden, maar trainen staat toch op redelijk laag pitje en eten al helemaal, tegen tijd dat ikw eer tijd heb zijn die new years resolutions toch weg
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
@shredmaster die gym is in adam noord bij landsmeer. Ik rij daar vaak langs voor mijn werk. Elke keer verbaas ik mijzelf weer dat het gewoon naast de mac zit.
Het is een kunst om niet in de buurt van een mac te zitten. De mac zit overal.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment