Waar sport jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sport palace Zutphen
    ( voorheen "Kleinhuis "

Comment

• TU delft sportcentrum

dumbells tot 48, wel prima en rest goed voorzien! net afgelopen zomer verbouwd, wel relaxt. je hebt geen kont aan de begleiding maar ok dat is ook je eigen verantwoordelijkheid

Comment

• laco leerdam
        onbeperkt sporten , zwemmen ,sauna voor een schammele 38 euro
        niet echt groot maar kan er goed mijn training doen

Comment

• Ik train nu ook in een welness centrum regio Venlo maar ik loop tegen beperkingen aan. Ben dus op zoek naar een gym maar kan hier niets vinden op wellnescentra's na. Kutzooi.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
            Spatacus is echt een droom van mij om daar een (of meerdere:P) keer te trainen. Veel beter kan je het niet treffen.
            Mwoah.

Er bestaan ook gym's met gelijke faciliteiten, die wel daglicht en frisse lucht hebben enzo
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
              Mwoah.

Er bestaan ook gym's met gelijke faciliteiten, die wel daglicht en frisse lucht hebben enzo
              Bij wijze van dan.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                Mwoah.

Niet in Hillywood helaas. Het stikt er van de wellnesscenters in de buurt maar een behoorlijke gym is niet te vinden. Dus ben ik vlak bij mijn werk by spartacus terecht gekomen. en ik train er een stuk beter dan bij healthcity....

Comment

• Originally posted by alexjoppie View Post
                  Niet in Hillywood helaas. Het stikt er van de wellnesscenters in de buurt maar een behoorlijke gym is niet te vinden. Dus ben ik vlak bij mijn werk by spartacus terecht gekomen. en ik train er een stuk beter dan bij healthcity....
                  tja klopt enkel healthcity hilversum is wel de beste van allemaal vind ik persoonlijk, het heeft ten minste een goed cable station en dat is nergens in de andere gyms in hilversum te vinden, maar het nog steeds ruk want er is bv ook geen incline/decline bankdruk. En vaak is het erg druk + dat sommige mensen echt dom zijn, die bv gaan bicep curl met ez in het squat rek gaan doen daar kan ik me echt aan iriteren. Maar er lopen ook echt wel aardige gasten rond, dat is ook wel weer een pluspunt.

Comment

• Als iemand staat te curlen in het squatrack, terwijl jij wil squatten zou ik diegene daar gewoon op aanspreken. Het heet niet voor niets een SQUAT rack. Dat het gemakkelijkt werkt kan ik inkomen, maar je bent op die manier wel iemand anders aan het hinderen. Curlen kan ook ergens anders. Je gaat toch ook niet squatten met een curl stang?
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                      Als iemand staat te curlen in het squatrack, terwijl jij wil squatten zou ik diegene daar gewoon op aanspreken. Het heet niet voor niets een SQUAT rack. Dat het gemakkelijkt werkt kan ik inkomen, maar je bent op die manier wel iemand anders aan het hinderen. Curlen kan ook ergens anders. Je gaat toch ook niet squatten met een curl stang?
                      klopt zeg ik ook altijd wat van, alleen het liefts zo ik gelijk een 10kg schijf tegen ze kop aan slingeren alleen dat is ook weer zo onaardig.

Comment

• Originally posted by janjaap2 View Post
                        tja klopt enkel healthcity hilversum is wel de beste van allemaal vind ik persoonlijk, het heeft ten minste een goed cable station en dat is nergens in de andere gyms in hilversum te vinden, maar het nog steeds ruk want er is bv ook geen incline/decline bankdruk. En vaak is het erg druk + dat sommige mensen echt dom zijn, die bv gaan bicep curl met ez in het squat rek gaan doen daar kan ik me echt aan iriteren. Maar er lopen ook echt wel aardige gasten rond, dat is ook wel weer een pluspunt.
                        Ik miste een hoop bij healthcity wat ik nu wel tot mijn beschikking heb.
                        Maar er is bij healthcity ook lekker veel ruimte bij de losse gewichten. Als her vier jongens staan van redelijk formaat dan is het vol. Kun je in het looppad gaan staan met je stang. En als er dan mensen op het cable station bezig zijn kun je het helemaal vergeten. Maar ja ik denk dat er overal wel iets is...

Comment

• Originally posted by alexjoppie View Post
                          Als her vier jongens staan van redelijk formaat dan is het vol. Kun je in het looppad gaan staan met je stang. En als er dan mensen op het cable station bezig zijn kun je het helemaal vergeten. Maar ja ik denk dat er overal wel iets is...
                          Daarom train ik altijd buiten de 'spitsuren'!

Comment

• Originally posted by Pietje View Post
                            Daarom train ik altijd buiten de 'spitsuren'!
                            Gaat mijn werkgever denk ik wel een probleem mee hebben....

Comment

• Klaverstede@Schiedam
                              Desperate and waiting

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                                De "meeste" kennen alleen split en fullbody en hun hebben hun diploma pffff..
                                Als je geluk hebt, kennen ze die ja. Bij de meeste komt het uit de computer, zonder dat ze zelf na hoeven te denken. Inclusief plaatjes, zodat jij niet hoeft te vragen hoe/wat/waar iets moet.

Ik vind het je eigen verantwoording om je te verdiepen in de sport; uiteindelijk leer je daar veel meer van, dan van klakkeloos overnemen. Dan weet je ook waarom je het doet, dat weet je niet wanneer je er niet bij hoeft na te denken.

Ik vind het wel te achterlijk voor woorden, dat ze vaak in een boekje moeten kijken hoe bepaalde oefeningen (zelfs de deadlift!) moeten. Zelf kán je gewoon niet alles zien, dus hun moeten je wel op verkeerde/onveilige punten kunnen wijzen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X