Waar sport jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by INeverQuit View Post
    Klaverstede@Schiedam
    hehe daar traint me kapper
    Groeten

Comment

• Ik train @ basic fit in leeuwarden
      I do like it like it, I do it like a truck

Comment

• morgenavond met mijn zwagert maar weer eens mee naar de sportschool voor mij 3min lopen.

abc bodycare in elburg, kut tent daaro en allemaal gericht op cardio en fitness:

de dumbells en de bench press bevinden zich in een zaaltje van 5bij5 en gaan maar tot 25kg#lol

schuin bankdrukken kun je niet en van squatten hebben ze nog nooit van gehoord.

zelf train ik bij derks gym 't harde maar dat had ik al gepost
        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by wzoet View Post
          morgenavond met mijn zwagert maar weer eens mee naar de sportschool voor mij 3min lopen.

abc bodycare in elburg, kut tent daaro en allemaal gericht op cardio en fitness:

de dumbells en de bench press bevinden zich in een zaaltje van 5bij5 en gaan maar tot 25kg#lol

schuin bankdrukken kun je niet en van squatten hebben ze nog nooit van gehoord.
          Wat een ongelooflijke kut sportschool. Ik word schijtziek van die zogenaamde wannabe 'health' centers en met al hun onzin er om heen. Door al die ongein verdwijnen er steeds meer fatsoenlijke sportscholen die wel weten hoe het moet. Maar omdat mensen bang zijn dat ze gaan zweten en niet herinnerd willen worden aan het feit dat ze trainen als een dode kanarie moeten er 'health' centers neer gezet worden waarmee ze voor 50 euro per maand doen alsof je goed bezig bent. Klasse man. Word steeds gekker hier. En niet alleen in Nederland trouwens.
          Sorry, moest ff m'n frustratie kwijt. Maar kan dat hele health center concept gewoon niet uitstaan.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
            Sorry, moest ff m'n frustratie kwijt. Maar kan dat hele health center concept gewoon niet uitstaan.
            Jij en de rest van Bodynet vermoed ik
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• City Fit Zwolle

Redelijke sportschool. Veel beginners maar ook wel een paar serieuze bodybuilders.
              Degelijke en nieuwe apparaten maar verder geen overbodige luxe.
              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• IK train bij yourhealth in breda....
                heb via mijn werkgever toegang tot de bedrijfsfitness...
                Ze hebben daar mooi geinvesteerd in goed rek dumbbels en mooie krachtstations.

Your health abo heb ik slechts voor weekenden... ze hebben een best aardig krachthonk met dumbbels tot 40 kg pst, mogelijkheid om te squatten etc

erg netjes gedaan voor 15.95 pm.

Comment

• Top Gym Ridderkerk
                  3 tot 4x pw.

Comment

• Dance Point Fitness Club. Rotterdam - Lage Land.
                    I shit you not!

Comment

• Basic Fit, Den Helder

bevalt prima opzich. missen alleen nog wat dingen. zoals een squat rack.

en dumbells gaan maar tot 32 kg.
                      DL 5x100, SQ 10x80, BP 1x100 181 cm 74 kg

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Jij en de rest van Bodynet vermoed ik
                        YUP! Helemaal mee eens

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                          Wat een ongelooflijke kut sportschool. Ik word schijtziek van die zogenaamde wannabe 'health' centers en met al hun onzin er om heen. Door al die ongein verdwijnen er steeds meer fatsoenlijke sportscholen die wel weten hoe het moet. Maar omdat mensen bang zijn dat ze gaan zweten en niet herinnerd willen worden aan het feit dat ze trainen als een dode kanarie moeten er 'health' centers neer gezet worden waarmee ze voor 50 euro per maand doen alsof je goed bezig bent. Klasse man. Word steeds gekker hier. En niet alleen in Nederland trouwens.
                          Niet helemaal mee eens, niet iedereen heeft behoefte aan dumbells tot 50 kg en velen schrikt het ook af om te gaan sporten in hardcore sportscholen, en het is ook een kwestie van vraag en aanbod, de markt wil health centers, en kan me ook goed voorstellen dat vrouwen van een jaar of 40 bijvoorbeeld niet in een bodybuilding sportschool willen trainen, al ben ik er wel mee eens dat in een health center iets meer de nadruk mag gelegd worden op vrije gewichten en dat er geïnvesteerd mag worden in fitness instructeurs.

Comment

• Juist, vraag en aanbod.
                            Als er allemaal hardcore gyms staan en niemand wilt er heen, kan je veel willen maar schiet niet op.

Het is misschien jammer, maar als de vraag niet anders word zal er verder weinig gebeuren.

En zolang ik er niet heen hoef heb ik er geen problemen mee.

Comment

• take care zierikzee!

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                                Niet helemaal mee eens, niet iedereen heeft behoefte aan dumbells tot 50 kg en velen schrikt het ook af om te gaan sporten in hardcore sportscholen, en het is ook een kwestie van vraag en aanbod, de markt wil health centers, en kan me ook goed voorstellen dat vrouwen van een jaar of 40 bijvoorbeeld niet in een bodybuilding sportschool willen trainen, al ben ik er wel mee eens dat in een health center iets meer de nadruk mag gelegd worden op vrije gewichten en dat er geïnvesteerd mag worden in fitness instructeurs.
                                Dat weet ik. En daar heb ik nu juist problemen mee. Met dat wat jij nu zegt. Who cares dat je geen behoefte hebt aan db's vam 50 kg? Ze liggen in een dumbellrack. Als je ze niet nodig hebt kun je ze toch gewoon laten liggen? Je bent echt niet verplicht om ze te gebruiken hoor. Waarom zou een hardcore sportschool moeten afschrikken? Omdat daar serieuze gasten lopen die werken voor hun doel en weten hoe ze fatsoenlijk moeten trainen? Enigste reden die ik dan kan bedenken is dus dat mensen er niet naartoe willen omdat ze er aan herinnerd worden dat ze trainen als een pussy en nooit progressie gaan boeken, maakt verder niet uit wat hun doel is. Dat willen ze liever niet onder ogen zien en daarom zou zo'n gym afschrikken. Kan geen andere reden bedenken. Als mensen denken dat daar alleen maar beesten lopen te brullen en hun gaan lastig vallen ofzo, ja dan ben je mijn inziens gewoon een idioot. Mensen vergeten waar het om gaat. Een sportschool daar ga je naartoe om te sporten. Als die huisvrouwtjes dus samen met andere huisvrouwtjes willen 'sporten', maar dan niet gaan sporten maar merendeels kleppen zijn ze gewoon op het verkeerde adres, klaar. Ga dan na het trainen een potje lullen. Ik train zelf ook altijd alleen. Praat niet tussen de setjes door en als iemand tegen me begint te praten als ik met een setje bezig ben krijg je ook echt geen antwoord terug. Fatsoenlijke gym en afschrikken is gewoon onzin van de bovenste plank. Geef me maar eens 1 goede reden waarom zo'n gym zou moeten afschrikken voor bepaalde groepen mensen.

Originally posted by DeRakker View Post
                                Juist, vraag en aanbod.
                                Als er allemaal hardcore gyms staan en niemand wilt er heen, kan je veel willen maar schiet niet op.

Het is misschien jammer, maar als de vraag niet anders word zal er verder weinig gebeuren.

En zolang ik er niet heen hoef heb ik er geen problemen mee.
                                Dat is het hele punt juist, ik heb het niet eens over hardcore gyms. Ik heb het over 'fatsoenlijke' gyms. Dat is iets heel anders. DB's tot 40/50 kg, een squat ofwel power rack, voldoende schijven, een bench en de aanvullende apparaten die je nodig hebt. Dat beschouw ik als normaal. Enige wat ik soms nog vraag is een los squatrack. Wtf is daar hardcore aan? Lijkt me eerder een onterecht verkeerd denkbeeld.
                                Last edited by jordy; 14-04-2010, 16:55.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X