Originally posted by INeverQuit
View Post
Waar sport jij?
Collapse
X
-
morgenavond met mijn zwagert maar weer eens mee naar de sportschool voor mij 3min lopen.
abc bodycare in elburg, kut tent daaro en allemaal gericht op cardio en fitness:
de dumbells en de bench press bevinden zich in een zaaltje van 5bij5 en gaan maar tot 25kg#lol
schuin bankdrukken kun je niet en van squatten hebben ze nog nooit van gehoord.
zelf train ik bij derks gym 't harde maar dat had ik al gepostsq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Originally posted by wzoet View Postmorgenavond met mijn zwagert maar weer eens mee naar de sportschool voor mij 3min lopen.
abc bodycare in elburg, kut tent daaro en allemaal gericht op cardio en fitness:
de dumbells en de bench press bevinden zich in een zaaltje van 5bij5 en gaan maar tot 25kg#lol
schuin bankdrukken kun je niet en van squatten hebben ze nog nooit van gehoord.
Sorry, moest ff m'n frustratie kwijt. Maar kan dat hele health center concept gewoon niet uitstaan.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
IK train bij yourhealth in breda....
heb via mijn werkgever toegang tot de bedrijfsfitness...
Ze hebben daar mooi geinvesteerd in goed rek dumbbels en mooie krachtstations.
Your health abo heb ik slechts voor weekenden... ze hebben een best aardig krachthonk met dumbbels tot 40 kg pst, mogelijkheid om te squatten etc
erg netjes gedaan voor 15.95 pm.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostWat een ongelooflijke kut sportschool. Ik word schijtziek van die zogenaamde wannabe 'health' centers en met al hun onzin er om heen. Door al die ongein verdwijnen er steeds meer fatsoenlijke sportscholen die wel weten hoe het moet. Maar omdat mensen bang zijn dat ze gaan zweten en niet herinnerd willen worden aan het feit dat ze trainen als een dode kanarie moeten er 'health' centers neer gezet worden waarmee ze voor 50 euro per maand doen alsof je goed bezig bent. Klasse man. Word steeds gekker hier. En niet alleen in Nederland trouwens.
Sorry, moest ff m'n frustratie kwijt. Maar kan dat hele health center concept gewoon niet uitstaan.
Comment
-
Juist, vraag en aanbod.
Als er allemaal hardcore gyms staan en niemand wilt er heen, kan je veel willen maar schiet niet op.
Het is misschien jammer, maar als de vraag niet anders word zal er verder weinig gebeuren.
En zolang ik er niet heen hoef heb ik er geen problemen mee.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostNiet helemaal mee eens, niet iedereen heeft behoefte aan dumbells tot 50 kg en velen schrikt het ook af om te gaan sporten in hardcore sportscholen, en het is ook een kwestie van vraag en aanbod, de markt wil health centers, en kan me ook goed voorstellen dat vrouwen van een jaar of 40 bijvoorbeeld niet in een bodybuilding sportschool willen trainen, al ben ik er wel mee eens dat in een health center iets meer de nadruk mag gelegd worden op vrije gewichten en dat er geïnvesteerd mag worden in fitness instructeurs.
Originally posted by DeRakker View PostJuist, vraag en aanbod.
Als er allemaal hardcore gyms staan en niemand wilt er heen, kan je veel willen maar schiet niet op.
Het is misschien jammer, maar als de vraag niet anders word zal er verder weinig gebeuren.
En zolang ik er niet heen hoef heb ik er geen problemen mee.Last edited by jordy; 14-04-2010, 16:55.Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-