Waar sport jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jordy View Post
    Geef me maar eens 1 goede reden waarom zo'n gym zou moeten afschrikken voor bepaalde groepen mensen.
    Het is geen goede reden, maar ik denk dat dat komt door angst.. in die andere sportschool is diegene een breje benny maar miss in die hardcore gym een schrale henkie.
    Ik zelf train ook in een health centre maar we hebben eigenlijk alles behalve een squatrack Dit lossen we op door met meerdere mensen de stang "aan te geven".
    Deze health center die luisterd wel naar onze wensen.. zwaardere dumbells spiegelwand + verrijdbare spiegel blabla hebben we allemaal gekregen toen we 't vroegen dus wat dat betreft ben ik tevreden

Comment

• vidt dat je gelijk hebt jordy, denk zelf dat als er iemand traint die volgens hun '' buiten proportie '' is, meteen de link na a.s gaat, en dan krijg je van die situaties dat mensen daar niet tussen willen trainen
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

• vanaaf dus bij die gym geweest, aangezien het dus een zaaltje is van 5bij5 kun je niet eens naast elkaar benchen. fly's doen als iemand bankdrunkt gaat ook niet dan zit je elkaar in de weg.

en de dumbells gaan maar tot fucking 20kg!!! ik meende dat ze nog wel zwaarder gingen.. en dan komt ook nog de eigenaar in zijn balleknijper voor bij lopen met de opmerking: 'niet te hard trainen, anders moet ik nog zwaardere gewichten kopen' Ik kon die vent wel schieten..

mjah mooie is dat ik vrijdag mijn zwagert meeneem naar mijn gym die gewoon normaal is. dumbells tot 50kg los squatrek etc en dan gaat hij daar ook heen omdat die nu al uitgekeken is daar. gek he?. een magere neef van mij wil ook breed worden dus die daar ook ff lid maken.

kan ik weer half jaar gratis
        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by jordy View Post
          Geef me maar eens 1 goede reden waarom zo'n gym zou moeten afschrikken voor bepaalde groepen mensen.
          Je zou eens wat NO Xplode moeten nemen, of iets anders dat je vaten verwijd.
          Wellicht kom je dan van die versmalde blik af.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Ik ben nu ook wel een beetje klaar met die healthcenter van mij. Dumbells maar tot 22 kilo. Ik vroeg of er misschien meer dumbells konden komen maar ik kreeg als antwoord dat ik maar meer reps moest doen om mijn spieren meer te vermoeien. Dat wil ik niet. Ik wil elke week mijn gewicht kunnen verhogen als ik dat wil.

Ik begin nu mijn mening echt bij te draaien over fitnesinstructeurs bij welnessshitcentra.

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
              Ik ben nu ook wel een beetje klaar met die healthcenter van mij. Dumbells maar tot 22 kilo. Ik vroeg of er misschien meer dumbells konden komen maar ik kreeg als antwoord dat ik maar meer reps moest doen om mijn spieren meer te vermoeien. Dat wil ik niet. Ik wil elke week mijn gewicht kunnen verhogen als ik dat wil.

Ik begin nu mijn mening echt bij te draaien over fitnesinstructeurs bij welnessshitcentra.
              Ik heb hetzelfde. Ik train nu in roermond. 10-15 minuutjes rijden. Dumbels tot 22kg. Verder alles erop en eraan. Tenminste alles wat ik nodig heb. Nu ligt er bij mij om de hoek een gym. Dumbells tot 45kg maar geen squatrack. Ja wtf. Wat een schijtzooi. En nu? Mischien een fusering aankaarten? 2 abbonementen? Dillema.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                Ik heb hetzelfde. Ik train nu in roermond. 10-15 minuutjes rijden. Dumbels tot 22kg. Verder alles erop en eraan. Tenminste alles wat ik nodig heb. Nu ligt er bij mij om de hoek een gym. Dumbells tot 45kg maar geen squatrack. Ja wtf. Wat een schijtzooi. En nu? Mischien een fusering aankaarten? 2 abbonementen? Dillema.
                Tis altijd het een of het ander. Ik ben ook op zoek naar een gym met squatrek. Misschien heb ik er 1. Binnenkort eens gaan kijken. Sportcentrum in helden panningen.

dumbels tot 50kg en volgens een medewerker daar ook een squat rek.
                Ik wacht eerst even de nieuwe opening van fit fot free in venlo af. Misschien valt het wel mee daar.

Comment

Tis altijd het een of het ander. Ik ben ook op zoek naar een gym met squatrek. Misschien heb ik er 1. Binnenkort eens gaan kijken. Sportcentrum in helden panningen.

dumbels tot 50kg en volgens een medewerker daar ook een squat rek.
                  Ik wacht eerst even de nieuwe opening van fit fot free in venlo af. Misschien valt het wel mee daar.
                  bij fit for free heerlen hebben ze een SQuatrek, heb je natuurlijk niks aan maar misschien doen ze dat bij meerdere filialen

Comment

• forza fit den haag

Comment

• Originally posted by w0lverine View Post
                      forza fit den haag

Heb ik 6 jaar geleden ook nog een paar maanden getraint....
                      Was afgefikt. Hoe is het nu daar?
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                        bij fit for free heerlen hebben ze een SQuatrek, heb je natuurlijk niks aan maar misschien doen ze dat bij meerdere filialen
                        ja dat hoop ik ook. maar tot hoever gaan de dumbells eingelijk?

Comment

ja dat hoop ik ook. maar tot hoever gaan de dumbells eingelijk?
                          volgens mij 45kg, kan ook 50 zijn, zover ga k nog nie

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            volgens mij 45kg, kan ook 50 zijn, zover ga k nog nie
                            dank voor je antwoord. Ik hoop dat het straks in mei met de kijkdag ook allemaal zo is. nou even afwachten dan maar.

Comment

• Onthoud, op de lange termijn telt een squat rack zwaarder dan zware dumbbells
                              Je kan altijd zelf korte halterstangen mee nemen als je echt behoefte hebt aan zware dumbbell rows en presses.

Ik heb nu echt al een tijdje geen dumbbell aangeraakt en maak de gains van me leven (niet dat ik dumbbells slecht vind of overbodig, maar met zware barbells kan je genoeg)
                              Groeten

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                                Je zou eens wat NO Xplode moeten nemen, of iets anders dat je vaten verwijd.
                                Wellicht kom je dan van die versmalde blik af.
                                No-xplode heb ik nooit geprobeerd. Wel iets wat er op lijkt, namelijk labrada supercharge. Maar dat gaf niet echt de resultaten die ik had verwacht.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X