kaka extra trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kaka extra trainen

'Kaká moet rest van carrière extra trainen' | Voetbal | Nieuws | Sport1.nl

Denken jullie dat het dagelijks trainen van die spieren klopt in zijn geval? Alles wat ik hier lees komt er namelijk op neer dat teveel trainen juist niet goed is. En dan zeker een uur per dag voor die paar spiergroepen lijkt mij persoonlijk overdreven naast de gewone training. Wat is jullie mening hierover?

Groetjes

Originally posted by Viking18 View Post
    'Kaká moet rest van carrière extra trainen' | Voetbal | Nieuws | Sport1.nl

Denken jullie dat het dagelijks trainen van die spieren klopt in zijn geval? Alles wat ik hier lees komt er namelijk op neer dat teveel trainen juist niet goed is. En dan zeker een uur per dag voor die paar spiergroepen lijkt mij persoonlijk overdreven naast de gewone training. Wat is jullie mening hierover?

Groetjes
    Ik denk meer dat het een soort revalidatietraining is zoals bij de kinesist. en het zal ook wel niet zo zwaar zijn als van een powerlifter haha. denk eerder voor zijn blessure dat hij hoge reps met lichte gewichten zal nemen. maar die mannen krijgen toch persoonlijke begeleiding hoor, het zijn profs, dus die weten wel wat ze doen.
    To fear death is to limit life.

Comment

Een van de betere topictitels.

Dat lijkt me geen uur dat hij zware gewichtentraining doet, louter van die verstevigende oefeningetjes.
      Hij beschadigt zijn spieren niet echt, waardoor ze minder lang moeten recupereren en hypertrofie boeit hem helemaal niet.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

tuurlijk weten ze wat ze doen. ik vraag me alleen af wat de achterliggende gedachte is van zo vaak zelfde spieren trainen?

@roelinho: waarom dan een heel uur? met name dat half uur voor en half uur na training vind ik zo gek.

Comment

Gaat bij hem denk ik gewoon om n betere doorbloeding, voor herstel...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X