pffffff!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pffffff!

hoi ik ben tonny ben 15 jaar over 3maanden 16 ik heb een sixpack maar een kippenborstje ik kan gewoon me ribben zien en tellen er zit geen enkel vet of vlees tussen me huid en me borst ik kan het gewoon voelen en mij bovenbenen zijn ook vet dun. denken jullie dat dit voor altijd zal blijven?? en hoe kan ik dit verbeteren zonder naar sportschool te gaan ik zit al op voetbal mijn kuiten zijn wel enorm gespierd maar daar heb je niet echt iets aan ik eet ook elke dag junkfood veel en ook groente maar geen fruit maar er komt geen enkel grammetje erbij ben 48kilo en ik heb om de half uur honger terwijl ik net iets heb gegeten ik wil heel graag trainen bijvoorbeeld thuis 100x mezelf optrekken aan de trap of 100 keer opdrukken maar ik ben bang dat ik niet groei
    Last edited by tonny salvato; 04-02-2010, 23:05.

Iets in mij zegt HOAX.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Je eet te weinig. Geen discussie mogelijk. Als je denkt dat je wel veel eet heb je het mis. Mijn advies dus, ga freten. En als je dat optimaal wil benutten is het wel beter om naar de sportschool te gaan. Maar zorg in het andere geval dat je in elk geval voldoende beweging krijgt. En lees de sticky's.

Originally posted by Shredmaster View Post
      Iets in mij zegt HOAX.
      hoax?
      Owner of the Iron Playground.

Comment

oke ik zal proberen non stop te eten en melk drinken maar het zal niet werken omdat ik denk veel beweeg met voetbal ik ben bijna me hele leven zo geweest kippeborstje ik denk ook dat ik snelle spijsvertering heb

Comment

Originally posted by jordy View Post
          hoax?
          hoax betekent nep
          je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Welkom gehete...

Comment

Maak een trainschema en een voedingsschema. Post die hier dan kunnen we verder kijken. Verder ben je pas 15. Je lichaam ondergaat nog het een en ander hoor! Heb geduld maar vooral wilskracht alles op zijn tijd.

Comment

Originally posted by tonny salvato View Post
                hoi ik ben tonny ben 15 jaar over 3maanden 16 ik heb een sixpack maar een kippenborstje ik kan gewoon me ribben zien en tellen er zit geen enkel vet of vlees tussen me huid en me borst ik kan het gewoon voelen en mij bovenbenen zijn ook vet dun. denken jullie dat dit voor altijd zal blijven?? en hoe kan ik dit verbeteren zonder naar sportschool te gaan ik zit al op voetbal mijn kuiten zijn wel enorm gespierd maar daar heb je niet echt iets aan ik eet ook elke dag junkfood veel en ook groente maar geen fruit maar er komt geen enkel grammetje erbij ben 48kilo en ik heb om de half uur honger terwijl ik net iets heb gegeten ik wil heel graag trainen bijvoorbeeld thuis 100x mezelf optrekken aan de trap of 100 keer opdrukken maar ik ben bang dat ik niet groei
                Euh,.....stickies lezen misschien? En dan voornamelijk de zomerstickie!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Welkom Tonny... Je hebt n sixpack?
                  Simpel denken dan, je eet niet goed...
                  Te mager? Ook je voeding...
                  Lees de zomer sticky,s.. Daar kun je al heel veel in vinden......

Comment

Welkom, zomersticky idd.

Comment

Wat een zeikverhaal.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X