Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Rond je taille zit geen spieren enkel vet? Dus hoe groter de borst en de schouders en hoe kleiner de taille, hoe beter... Dus de verhouding moet zo klein mogelijk zijn.
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Is het dan zo, hoe lager de verhoudingen uitvallen, deste beter?
Ik merk wel dat de taile/borst verhoudingen hoger uitvalen (wat natuurlijk niet zo raar)
Maar moeten deze verhoudingen ook nog dicht bij elkaar liggen? Bij jou is er bijvoorbeeld maar 0.08 verschil tussen de verhoudingen, bij mij is het 0.13. Wat zegt dat dan precies?
Is het dan zo, hoe lager de verhoudingen uitvallen, deste beter?
Ik merk wel dat de taile/borst verhoudingen hoger uitvalen (wat natuurlijk niet zo raar)
Maar moeten deze verhoudingen ook nog dicht bij elkaar liggen? Bij jou is er bijvoorbeeld maar 0.08 verschil tussen de verhoudingen, bij mij is het 0.13. Wat zegt dat dan precies?
Als je borst of schouder deelt door taille: hoe hoger hoe beter (voor V vorm).
Net ff gemeten:
buik omtrek: 85 cm
schouder omtrek: 135
borst omvang: 110
V-Vorm is naar mijn idee beter bij mij geweest, maar ik vind juist dat ik er nu beter uitzie nu mijn onderrug breder wordt, een dunne onderrug is ook niet alles.
Weet je het zeker? Zo ja, dan heb je toch wel al redelijke schouders. Niet om lullig te doen, maar gezien je avatar en eerdere pics zou je het niet echt zeggen. Net als je bewering met benen toen. Maar goed, ik weet zelf ook dat foto's kunnen vertekenen en zo zijn er meerdere factoren die mee spelen. Wil dus niet beweren dat het geen waar is.
Weet je het zeker? Zo ja, dan heb je toch wel al redelijke schouders. Niet om lullig te doen, maar gezien je avatar en eerdere pics zou je het niet echt zeggen. Net als je bewering met benen toen. Maar goed, ik weet zelf ook dat foto's kunnen vertekenen en zo zijn er meerdere factoren die mee spelen. Wil dus niet beweren dat het geen waar is.
Jep, bf is ook al flink gestegen en schouders zijn toch ook al breed bij mij, daarnaast hoor ik ook vaker dat ik van de zijkant af ook breed ben. En Foto's kunnen inderdaad best veel vertekenen, maar hier dan ff een fotootje:
Op de foto heb ik mijn spieren niet aangespannen wel ben ik iets breder gaan staan. Dan nu de vraag wat zou je zelf dan schatten dat mijn schouder omtrek is?
Jep, bf is ook al flink gestegen en schouders zijn toch ook al breed bij mij, daarnaast hoor ik ook vaker dat ik van de zijkant af ook breed ben. En Foto's kunnen inderdaad best veel vertekenen, maar hier dan ff een fotootje:
Op de foto heb ik mijn spieren niet aangespannen wel ben ik iets breder gaan staan. Dan nu de vraag wat zou je zelf dan schatten dat mijn schouder omtrek is?
Je hebt niet zo zeer grote schouders, tenminste aan de hand van wat ik kan zien op de door jou geplaatste foto's, maar wel een wijde rug en dikke traps. Dat verklaart ook een hoop qua omvang. Geen idee wat ik anders zou schatten. Wat dat betreft ben ik daar niet zo goed in. Ben meer van de vetpercentages. Maar ik schatte je schouders niet op 135 en vandaar dus de vraag.
Je hebt niet zo zeer grote schouders, tenminste aan de hand van wat ik kan zien op de door jou geplaatste foto's, maar wel een wijde rug en dikke traps. Dat verklaart ook een hoop qua omvang. Geen idee wat ik anders zou schatten. Wat dat betreft ben ik daar niet zo goed in. Ben meer van de vetpercentages. Maar ik schatte je schouders niet op 135 en vandaar dus de vraag.
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment