Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heeft op iedereen verschillende werking. Ligt aan de persoon en niet aan de test. Wel kan natuurlijk een combi natuurlijk tot ROID RAGE (= agressie bv) lijden.
Merk je dat hij er last van heeft?
Als ik iets irritant vind is als de vriendin tegen je zegt: "zie je wel, komt door de AS" grrrrrr ja dan wordt ik aggressief haha
Je moet niet denken dat hij er door heel agressief gaat worden.
Zal wel kunnen als hij al agressief aangelegd is dat hij het iets sneller kan worden.
Maar als hij normaal bijna nooit agressief werd zal het nu ook niet snel gebeuren.
Kan een eventuele bijwerking zijn, maar meestal zijn deze mensen ''van nature'' al iets aggresiever en kan AS dit versterken. Heb ooit eens in een documentaire gezien dat dit aggresieve gedrag voor slechts 5% van de gebruikers geldt, maar of dat precies klopt moet je niet aan mij vragen..
Maar gedraagt hij zich anders dan?
Edit: Kter was me voor.
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
iedereen reageert anders op as. ik word er mega relaxt van. maar als mensen gaan zeggen "roid rage" omdat je 1x opgefokt reageert vanwege de stomheid van de ander...tja dan word ik inderdaad nog opgefokter. maar dat zou ik zonder AS ook doen als mensen dom doen.
Ja hij had het weleens vroeger maar werd heel minder,
nu zit ie weer aan de testo en is er weer een navigatie de raam uit omdat hij zich zelf niet kon beheersen en dat klote ding ons steeds de verkeerde kant op stuurde en vast bleef hangen..Maar jaa.. Hij fokt zich weer erg snel op.
Lijktwel een stier af en toe..
Ja hij had het weleens vroeger maar werd heel minder,
nu zit ie weer aan de testo en is er weer een navigatie de raam uit omdat hij zich zelf niet kon beheersen en dat klote ding ons steeds de verkeerde kant op stuurde en vast bleef hangen..Maar jaa.. Hij fokt zich weer erg snel op.
Lijktwel een stier af en toe..
het is niet de eerste keer dat hij die testo gebruikt.
Meestal wel andere merken zoals Bull Power enzo.
En daar merkte ik het ook wel eens bij.
Maar was helemaal vergeten wat de bijwerkingen er van waren,
Behalve de drang voor sex(wat ik niet erg vind overgens).. Was ik de agressie vergeten..
Even rekening mee houden he tot de testo's op zijn...
Behalve de drang voor sex(wat ik niet erg vind overgens).. Was ik de agressie vergeten..
Hehehe, hem gewoon negeren wanneer hij in een bad mood is en klaarliggen als hij in een horny mood is.
Navigatie systemen uit het raam gooien komt me bekent voor, die neiging kreeg ik ook een keer toen had ik hem geruild met iemand en diegene had hem echt het raam uitgegooid.
Is ook niet zo gek als je thuis weg rijd, 5km verder zet je hem aan en laat je verdwalen.
Ik zou eerder de neiging krijgen om er eerst op te springen voor ik hem in een ravijn gooi, misschien komt dat omdat ik van nature al een hoog testosteron heb.
Bull Power?
Dat is toch een supplement (testosteron booster)?
Heb je het nu over een testosteron booster of echte injecteerbare testosteron?
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment