Verschil van spiermassa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschil van spiermassa

Hallo,

Ik train nou zo'n half jaar en het verschil merk ik wel,
    maar het probleem is dat mijn linkerarm minder groot is als mijn rechter arm.

De biceps en triceps in mijn linker arm zijn ook veel kleiner en zwakker dan in mijn rechter, is dit gewoon een kwestie van links meer trainen dan rechts met bvb dumbells e.d ?

Dit is trouwens niet alleen bij mijn arm maar ook mijn borst.

Gr

Trekt wel bij na een tijdje, heeft in het begin bijna iedereen wel met minstens één spiergroep.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Trekt inderdaad bij na verloop van tijd, gewoon beide armen hetzelfde trainen (zelfde gewicht, zelfde aantal reps).

Comment

Zou zeggen gebruik de zoekfunctie eens. Zijn al zoveel topics over.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Godsmack View Post
          Hallo,

Ik train nou zo'n half jaar en het verschil merk ik wel,
          maar het probleem is dat mijn linkerarm minder groot is als mijn rechter arm.

De biceps en triceps in mijn linker arm zijn ook veel kleiner en zwakker dan in mijn rechter, is dit gewoon een kwestie van links meer trainen dan rechts met bvb dumbells e.d ?

Dit is trouwens niet alleen bij mijn arm maar ook mijn borst.

Gr

borst kan komen omdat links je hart zit en rechts dus niet (of er is iets mis XD)

en er zijn indd genoeg topics over dit onderwerp..

is het verschil echt groot.. heel duidelijk te zien... meet je bovenarm omtrek eens van bijde armen en post ze eens, moet niet meer zijn dan 1/1.5 cm.. want dat is best een flink verschil.

Comment

Gaarne dan wel je eigen bicep posten, anders hebben we er niks aan.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post

Hahahahahahahaha. Touché! Kom niet meer bij hier .

Klein detail (yes, is een pleonasme, I know): TS mag nog geen foto's posten.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                Hahahahahahahaha. Touché! Kom niet meer bij hier .

Klein detail (yes, is een pleonasme, I know): TS mag nog geen foto's posten.
                Vage regels hier. Wie heeft dat verzonnen
                Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                  hij kan ook zun omtrek posten, voordat google ingeschakelt word

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X