aanleg voor spiergroep

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vooral rug en triceps. Rug groeit goed in breedte en dikte, triceps stijg ik in verhouding met alle spiergroepen het meeste in gewicht.

zwakste spiergroep is borst

Maar van zodra mijn stage voorbij is en men schouders hersteld zijn ga ik volop knallen voor men borst wat groter te krijgen.

Comment

ik kan nog wel wat rugdikte gebruiken.. rugwijdte en traps zitten bij mij wel snor
      kuiten zien er dan wel weer niet uit
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Quads. Nu stellen ze geen klote voor omdat ik ze al tijden niet heb getraind (hardloopweddenschap heeft in deze voorrang), maar geef me twee maanden hard trainen en ik ben weer waar ik was.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Benen zijn flink gegroeid , traps en schouders doen het ook goed.
          Mind is everything.

Comment

rug biceps/schouders/benen en me calves sucken echt heel hard het zijn echt tuit units.

Comment

Rug zie ik het hardst groeien, de wijdte.
              Borst lag van in het begin voor op de rest hoewel ik hier het minste in kracht op vooruit ga.
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Benen, armen borst blijft achter, kuiten zijn echt het allergrootst! hoor vaak dat ik die maar niet meer moet trainen..
                CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

Volgens fototopicreageerders is rug mijn beste spiergroep.
                  Aandachtspunten zijn borst, zijkant schouders en kuiten.
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Borst en kuiten groeien het hardste.
                    Schouders groeien ZEER SLECHT :\
                    You can do anything if you set your mind to it

Comment

Benen groeien al als ik nog maar aan squatten denk. Verder gaat rug wel goed en zijkant schouders. Biceps zelfde verhaal. Is echt een ramp om biceps/triceps verhouding recht proberen te trekken. Aan de andere kant, borst wil gewoon totaal niet, triceps is ook stronteigenwijs en kuiten gebeurt ook bar weinig. Maar goed, we blijven volhouden.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                        Benen groeien al als ik nog maar aan squatten denk. Verder gaat rug wel goed en zijkant schouders. Biceps zelfde verhaal. Is echt een ramp om biceps/triceps verhouding recht proberen te trekken. Aan de andere kant, borst wil gewoon totaal niet, triceps is ook stronteigenwijs en kuiten gebeurt ook bar weinig. Maar goed, we blijven volhouden.
                        Same here.. borst blijft zielig.. triceps lijken ook niet te willen groeien.. kuiten lijken maar niet droger te worden..

Maar BENEN.. die knallen wel! Ik moet afentoe gewoon inhouden met trainen.. anders pas ik de rest van de week mijn broeken slecht.. en kan ik niet fietsen enzo..

Tijd voor een nieuwe kledingkast denk ik.. de helft pas ik niet meer.. al heb ik die broeken nog geen half jaar terug gekocht..
                        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Tepper View Post
                          Traps ook
                          Maar nog niet zoals jij
                          Hoe oud ben je / hoelang train je?

nu 3 maanden serieus, eerst een jaar lang dan 2 tot 1 keer per week aangekloot op apparaten en geen bb of dumbell aangeraakt.

in die 3 maanden meer bereikt dan die 12 maanden samen.

en mijn traps had ik opeens na de 2e keer shruggen. toen kon ik ze ineens op aanspannen wanneer ik.
                          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Veel moeite om mijn triceps in verhouding te krijgen... vooral mijn linkerarm, echt raar, doe er gewoon oefeningen mee en hij groeit nauwelijks
                            Voor de rest gaat alles opzich redelijk zijn gangetje

Comment

ah oke
                              doe je met dumbells of barbell?
                              en, hoe oud ben je dan xd?
                              En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                                Veel moeite om mijn triceps in verhouding te krijgen... vooral mijn linkerarm, echt raar, doe er gewoon oefeningen mee en hij groeit nauwelijks
                                Voor de rest gaat alles opzich redelijk zijn gangetje
                                ik train mijn triceps laatste tijd ook anders. met rope pull down voel ik hem heel goed. gebruik een gewicht wat je 14 keer aankan en doe heel geconcentreerd en strict de oefening.

4 reps met 10 sec pauze. helpt enorm bij mij in iedere geval. en cpbp op de manier hoe fallus bencht. gisteren geprobeerd. merkte dat mijn form totaal niet goed was. thx fallus!!
                                sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X