2 weken ongezond leven...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vooral veel kwark meenemen idd in je 24-urige busreis
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by D467 View Post
      Ik probeer er ook zo droog mogelijk heen te gaan. Alleen ik vraag me af of ze niet gaan zeiken in het vliegtuig over die whey, lees net een topic over creatine en het vliegtuig...

En als ik creatine gebruik op mijn vakantie, zal ik daar wat aan hebben, of door de combinatie alcohol totaal niet?
      Ik ga met de bus, dus dat scheelt:P. Maar je creatine zouik wel thuislaten. Anders kan je alles wel meenemen. Whey-shakeje is nog wel handig, wat om daar aan je eiwitten te komen, is nog best lastig lijkt mij, als je laat wakker wordt en brak bent.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Mijn laatste reisje naar Loret met vrienden is alweer 10 jaar geleden.Ik ging er ook zo droog mogelijk heen en daar gewoon feesten.Ik vind 2 weken wel erg lang.Goed eten en drink overdag veel water en ik zou ook wat vitamine tabletten meenemen(multi+vitamine c).En geniet er inderdaad van,het trainen en de juiste voeding komen wel weer en die sletten gewoon geven wat ze willen;een breezer.

Comment

ik wens je veel succes met je situps etc met een kater in de morgen haha ik zou gewoon proberen zoveel mogelijk eiwitten binnen te krijgen en gewoon feesten joh die 2 weekjes in het jaar....

Comment

Vergeet je GHB niet voor de chickies.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

2 weken van de 52. Als je de andere 50 goed volbrengt zal je verlies niet zo enorm zijn.
              Gewoon zorgen voor genoeg water en genoeg eiwitten. Voor de rest: geniet van de vakantie!
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

tering 2 weken lloret , wordt een aardige vakantie dan.
                ik was al kapot na 8 dagen
                fuck dat trainen , daar moet je niet eens aan denken

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                  Vergeet je GHB niet voor de chickies.
                  ik dacht voor men reis anders even te kuren, dan zit ik lekker hoog in de test voor de sletjes
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik ben ook in loret geweest en dat was me een feest 2 weken lang...ik heb er nog een kater van. Was wel meer dan 10 jaar geleden

Ik zat hier 2 weken lang
                    ...::: DISCO MOEF GAGA :::...
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Vakantie = vakantie in mijn ogen gewoon 2 weken lang genieten van het feit dat je niet op vaste tijden altijd hetzelfde voedsel naar binnen werkt, niet iedere dag aan het trainen bent, kan genieten van het lekkere weer en de mooie vrouwen etc. Ik hou me alleen wel redelijk in met de alcohol maar dat is omdat ik niet graag strontzat tegen een mooie dame sta aan te lallen
                      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Checker View Post
                        Ik hou me alleen wel redelijk in met de alcohol maar dat is omdat ik niet graag strontzat tegen een mooie dame sta aan te lallen
                        lullen bedoel je

Comment

Ik vertrek binnekort ook voor 10 dagen naar Lloret. Het is de 3de keer dat ik ga. Vorige keren zat ik ook vooral in de MoefGaGa.

Met betrekking tot eten ga ik proberen om genoeg eiwitten binnen te krijgen en gewoon voldoende te eten. In het hotel is een fitnessruimte, dus ik zal me wel kunnen bezig houden.

Comment

Originally posted by gleke View Post
                            lullen bedoel je
                            lallen
                            1. onverstaanbare en onsamenhangende praat uitslaan, vaak onder invloed van alcohol. Hij was stomdronken en lalde de hele kroeg bijeen.
                            “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

die lullen sloeg eigenlijk vooral op de seksuele betrekkingen met die mooie dames
                              maar goed, lallen dus, weer iets bij geleerd

Comment

MoefGaGa , die zit er al heel lang.
                                Is dat een rock tent toch?

mijn vader zei al dat die daar vroeger heen ging.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X