sneller spieren kweken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sneller spieren kweken.

Geachte lezer.

Ik ben 17jaar oud ben al best fit en fitness nu 4/5 keer in de week doe het nu ongeveer al 3 weken lang en doe ook veel aan windsurfen maar ik vind het toch dat het nog best langzaam gaat met het kweken van mij spieren. wat kan mij er bij helpen om nog lekker in de zommer een goed lichaam te maken weeg 68 kilo en ben 1.78 heb best een slanke bouw maar bent niet te dun!
    hoop dat iemand mij kan helpen en wat ik het best kan eten of doen om sneller en beter er uit te zien hoop dat iemand mij goed kan helpen met een schema wat ik moet eten ik sta voor alles open!

Mvgr Sandro
    Last edited by Sandro555; 22-06-2010, 22:42.

je traint al 3 weken? Een goed gespierd strandlichaam bouwen duurt meestal al een jaartje. Vaak duurt het bij de meeste mensen echter nog langer (omdat zij net ietsje meer spier willen als gewoon een mooi strandlichaam). Dat kan zomaar een jaar of 3-4-5 duren.

68 kilo bij 1m 78?. in mijn ogen is dat ondergewicht. En heel dun en smal en weinig gespierd. Enigste tip die ik heb is veel blijven eten (heel veel), en daarbij hard trainen.

succes
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik denk dat je beter even de stickies kan lezen etc, of een duidelijke vraag stellen.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        je traint al 3 weken? Een goed gespierd strandlichaam bouwen duurt meestal al een jaartje. Vaak duurt het bij de meeste mensen echter nog langer (omdat zij net ietsje meer spier willen als gewoon een mooi strandlichaam). Dat kan zomaar een jaar of 3-4-5 duren.

68 kilo bij 1m 78?. in mijn ogen is dat ondergewicht. En heel dun en smal en weinig gespierd. Enigste tip die ik heb is veel blijven eten (heel veel), en daarbij hard trainen.

succes
        Ach kan altijd erger, ik was 1.5 jaar geleden 67 bij 1.93
        Dus valt dan nog mee.

Comment

na 3 weken heb je geen resultaat misschien als je geluk hebt wat krachttoename, lichamelijk zie je (goed) pas na 1 jaar.
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Synthol can do it all
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Iets te laat begonnen maat.

Veel vreten en door blijven trainen voor de volgende zomer.

Hoe train en wat eet je op dit moment dan?

Comment

Het gaat langzaam??? Dude, je bent 3 weken bezig man. Wat verwacht je nou.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                  Synthol can do it all

Comment

Originally posted by dynobet View Post

succes
                    Ben 5 jaar geleden ook bij 68 en 1m 81 begonnen hoor

OT: Voor de zomer ben je sowieso al te laat aangezien deze afgelopen maandag is begonnen. Maar wat jij wil duurt zeker nog wel een jaartje. Veel eten en hard trainen will do the trick om er volgend jaar zomer een stuk beter uit te zien. Lees de zomersticky maar eens door.

En anders kan je de tip van ironbrotherhood gebruiken indien je te lui bent om te trainen en een natuurlijke vorm je geen flikker interesseert
                    “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

kuren.

trouwens dat je t pas na 1 jaar goed gaat zien vind ik ook wat overdreven. Gewoon blijven vreten en trainen knul, dan komt t vanzelf wel. En lees de stickys!
                      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Welkom @Sandro,
                        Lees de zomersticky eens door en stel een fatsoenlijk voeding/training schema op

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                          kuren.
                          Kijk een beetje uit wat je zegt, het zou me niks verbazen als dit weer zo'n randebiel is die niet doorheeft dat je sarcastisch bezig bent..

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                            Kijk een beetje uit wat je zegt, het zou me niks verbazen als dit weer zo'n randebiel is die niet doorheeft dat je sarcastisch bezig bent..
                            jij weet zijn achtergrond en ervaring ook niet, dus niet zeiken

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                              jij weet zijn achtergrond en ervaring ook niet, dus niet zeiken
                              doet hij nogal graaag
                              Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X