vitaminen en mineralen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vitaminen en mineralen?

Ik hoor en lees hier wel meer over dat ze belangrijk zijn, dat begrijp ik uiteraard ook wel maar nu is het meer mijn vraag kan je deze uit je gewone voeding halen of is het beter om ze erbij te halen als capsules/pil of andere vormen? en zo ja welke zijn dan aan te raden?
    gr, midas

Als jij genoeg groente, vlees, kip, vis, zuivel eet hoeft het niet perse.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ja doe ik in preciepe wel 1-1,5 kilo kip en 1kilo groente minimaal dus lijkt me tog opzig wel genoeg denk ik zo, dus jij zegt dat t niet nodig is in de meeste gevallen om deze erbij te nemen?

Comment

Originally posted by midas1 View Post
        ja doe ik in preciepe wel 1-1,5 kilo kip en 1kilo groente minimaal dus lijkt me tog opzig wel genoeg denk ik zo, dus jij zegt dat t niet nodig is in de meeste gevallen om deze erbij te nemen?
        Ik denk van niet. Visolie is wel aan te bevelen.

Comment

heb je daar nog een beredenering bij of moet ik je zo geloven merekenen in schema ook of is het geen grote hoeveel heid?

Comment

Originally posted by midas1 View Post
            heb je daar nog een beredenering bij of moet ik je zo geloven merekenen in schema ook of is het geen grote hoeveel heid?
            Ik ga hier niet de voordelen van visolie neerzetten. Gebruik de zoekfunctie maar eens, kom je heel veel stof tegen over visolie. En Google is ook a mens best friend.

Meerekenen in je schema.

Comment

animal pak
              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

zal wel eens gaan zoeken dan, animal pak stond zoweizo al op mn verlanglijstje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X