roaccutane kuur bijna afgelopen hoe beste weer beginnen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• roaccutane kuur bijna afgelopen hoe beste weer beginnen?

halloo,

omdat ik last had van een serieuze acne en al lang last van had was ik al laatste redmiddel met een kuur van roaccutane begonnen die 6 maanden zou duren, ik moet nu nog 2 weken en heb zo goed als een babyface maar het nadeel van roaccutane is dat je geen intensieve kracht mag leveren zelfs na een potje voetbal heb ik bijna een maand last gehad van me kuiten, dus je raad het al ook 6 maanden geen sportschool :S maar hoe pak ik het het beste weer op want ik gebruikte eerst mammoth weightgainer omdat ik zelf amper aankom maar nu hoorde ik dat dat puisten veroorzaakt? dus dacht ik om het met whey te proberen om spieren te helpen na die intensieve kuur van de roaccutane, is dit goed? of is een andere manier beter alvast bedankt.

Met een deftig voedingsschema (gecombineerd met juiste training en rust) zit je in no time terug op je oude niveau.

Whey shakes zijn doorgaans geen alternatief voor weightgainers. De wei-proteïnen na de training zijn zowiezo een aanrader.

Als je schrik hebt dat je opnieuw acne krijgt bij gebruik van commerciële weightgainers vind je mogelijkheden zat, om zelfs op een goedkopere manier massa aan te zetten.

Als je echt skinny bent, kan je bijv. naast complexere eiwitten havermout nemen voor het slapen gaan.

Comment

ah oke en dat havermout is dan dus voor het aankomen neem ik aan? maar van pure whey shakes krijg je geen puisten dan neem ik aan?

Comment

Aankomen = kcal overschot. Je kan nog zulke prachtige voeding of sups hebben, maar als jij daarmee op onderhoud (of daaronder) eet, kom je alsnog niet aan.

Een isolaat of hydroisolaat zal minder kans op puisten geven.
        Maar uitzoeken wat je oorzaak is, is ook belangrijk. Komt het puur door je leeftijd, of speelt stress een rol? Slaaptekort? Bepaalde voeding? Reinigings producten? Ect.

Comment

Bij mij werkt biergist goed tegen puisten. Er zijn meerdere BN leden hier die dit supplement succesvol gebruiken.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Bij mij werkt biergist goed tegen puisten. Er zijn meerdere BN leden hier die dit supplement succesvol gebruiken.

Misschien dat het helpt tegen puisten....maar zware acne is een ander verhaal.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Misschien dat het helpt tegen puisten....maar zware acne is een ander verhaal.
              Dat is waar.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

mag je dan heelniet trainen joh? das ook fuckd up :S

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X