meisje of trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik snap de reactie van Patricia wel hoor.

OT:
    Ligt aan de mate. Als een dame zegt dat ik absoluut gaan as mag gebruiken, snap ik dat wel. Maar niet als ze zegt je mag niet te groot worden ofzo. Als ze gaan zeiken om lompe dingen mogen ze deur uit(terwijl ik niet eens een voordeur heb).

Comment

Lelijke bimbo's als voorbeeld man.. Mis een persische Prinses oid, dit zouden mijn kaaskoppezusjes kunnen zijn.

Ik zou voor de hete gaan en haar latenn gaan als ze niet wil dat ik bulk. Zou nooit willen dat je je toekomstige vrouw als lelijk op een forum met mensen overlegt.

Pak wat je wil, als ze haar foto hier niet terug heeft gezien en denkt wat een lozer!
      Ssssmoking

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Verspreiden is wat anders dan beledigen.
        Originally posted by gameface View Post
        Ik snap de reactie van Patricia wel hoor.

OT:
        Ligt aan de mate. Als een dame zegt dat ik absoluut gaan as mag gebruiken, snap ik dat wel. Maar niet als ze zegt je mag niet te groot worden ofzo. Als ze gaan zeiken om lompe dingen mogen ze deur uit(terwijl ik niet eens een voordeur heb).
        Vergeet niet dat je partner je ook aantrekkelijk moeten vinden. Zou jij met een meid samen blijven, als ze eerst slank was en nu 100 kg overgewicht heeft? Ik vind het helemaal niet zo raar dat je aantrekkelijk moet blijven voor je partner. Vind ze super gespierde mensen lelijk, dan begrijp ik dat ze er wat van zegt. Ze moet immers wel naast je lopen.

Comment

Ik zou voor geen van die 2 kiezen meisjes kiezen. zou van ellende alleen al de gym induiken om aan ze te ontsnappen.

Originally posted by blocktoblock View Post
          Ik heb vaak met meiden gedate die me te groot vonden en dat ik niet zoveel moest trainen, heb altijd gezegd dat trainen iets is waar ze niets over te zeggen hebben
          Trainen en zo staat bij mij ook hoog op de lijst. als ik moet kiezen gaat sport voor op de meid.

Ik zie mezelf geen relatie hebben. Meiden zeiken altijd wel over iets. Er is maar 1 waar het misschien wat mee zou kunnen zijn. Puur omdat zij ook serieus aan sport doet en daarom zitten we op 1 lijn wat dat betreft.
          Last edited by Falstyr; 02-08-2010, 18:10.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Ik zou voor geen van die 2 kiezen meisjes kiezen. zou van ellende alleen al de gym induiken om aan ze te ontsnappen.
            gelukkig maar dat smaken verschillen

eens! @ misterfit
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Verspreiden is wat anders dan beledigen.
              Wie wordt er beledigt als ze dit niet lezen? Niemand hier kent ze, wat doe je moeilijk? Je doet alsof het je buurmeisje is.

Originally posted by Marv View Post
              Lelijke bimbo's als voorbeeld man.. Mis een persische Prinses oid, dit zouden mijn kaaskoppezusjes kunnen zijn.

Ik zou voor de hete gaan en haar latenn gaan als ze niet wil dat ik bulk. Zou nooit willen dat je je toekomstige vrouw als lelijk op een forum met mensen overlegt.

Pak wat je wil, als ze haar foto hier niet terug heeft gezien en denkt wat een lozer!
              De rest niet gelezen? Ik ken hun niet, 2 plaatjes van hyves af geplukt. Had net zo goed 2 vrouwen van een Amerikaans forum af kunnen plukken.
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

maar hoezo vraag je dit ? maakt een vriend dit door oid dat hij voor deze keuze staat. Ik weet 1 ding wel: wie een vrouw trouwt om het lijf, verliest het lijf en houdt het wijf. dus gewoon gaan voor de iets minder "lekkere" maar wel gewoon gelukkig zijn das immers het belangrijkst anders is 40 jaar heel lang in mijn ogen

Comment

Soms vraag ik me af of de openingspost een vage grap is of dat je het echt meent. Ik zou het best triest vinden als het geen grap is, maar sommige mensen gaan nu eenmaal relaties aan bij gebrek aan beter. Vaak komt er zelfs iets serieus van.
                  Als je nr 1 niet aantrekkelijk vindt houdt het verhaal daar op. Als nr 2 je niet wilt nemen zoals je bent, houdt het daar voor mij ook op. Voor jou mss niet maar dat is dan jouw keuze.

Dit doet me sterk denken aan een voormalige vriend van me. Eerst had ie een lekkere vriendin, maar die had veel eisen en heeft hem bedrogen. 3 weken later liep er een minder aantrekkelijke achter hem aan, die had geen zelfrespect en liep als een puppy achter hem aan. Hij was er niet eens verliefd op, maar de ouders zijn steenrijk (pochte hij tegen me) en hij had iemand nodig om over de vorige vriendin heen te geraken. Inmiddels zijn ze 3 jaar samen en denken ze aan kinderen.

Mij kan het nooit gelukkig maken, maar misschien ben ik gewoon anders.
                  Ben het overigens volledig eens met Patricia, getuigt van weinig/geen respect

Comment

haha, ze zijn alle 3 wel leuk!
                    maar ik zou toch voor optie een gaan, dat je kan doen wat je wilt en dat zij er ok mee is

Comment

Ga voor het geile sletje, meeste relaties duren toch geen eeuwen en tegen de tijd dat je er 15+kg aan hebt gebulkt ben je toch al een tijd verder en kans dat die 15kg extra BW je relatie gaat breken (anders dan de gewoontes als BBer, eten, trainen, rusten, niet zuipen jadadada) is toch vrij klein. Als het fout gaat is het waarschijnlijk niet om de 15kg extra lean (maybe) body mass

Plus de geile is lekkerder en vind je leuk, minder moeite, lekkerdere chick en gezeik krijg je toch wel

Neukse

P.S. props voor het posten van foto's van chicks aan het begin van een post, maakt het al een stuk interessanter
                      Last edited by Yawgmoth; 07-08-2010, 11:42.
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

optie 1
                        ik had eens een vriendinnetje en die begon te zeuren dat ik elk 1,5 uur ging eten.
                        dan zit je bij mij ook verkeerd.
                        ze moet er maar mee leren leven , en belangrijker nog steunen
                        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Ik snap de hele intentie van dit topic niet echt.. als je een leuke dame ontmoet waar je echt gek op bent en zij is gek op jou dan heb je een match..

Daarna kom je dingen tegen die je van elkaar misschien ietsje anders zou zien.. Dan kom je naar elkaar toe en geef je allebei een beetje in.. En dingen die jij heel erg gaaf vind en hoog op je lijstje hebt staan moet zij respecteren.. En die zal zij ook respecteren omdat ze gek op je is..

Als jij ubergroot wil worden.. Als dat je droom is. Dan moet je een meisje zoeken die dat respecteerd en eventueel wil steunen.. Want dat is namelijk jouw droom en jouw doel.. Daar tegenover zal zij ook dromen hebben en daar probeer jij haar in te steunen.. Zo werkt een relatie.. je moet een beetje naar elkaar toe komen gap..

Echte liefde komt eerst.. daarna ga je je relatie finetunen.. maar als jij vanaf het eerste moment niet helemaal in de wolken bent van een meisje.. laat em dan maar hangen.. je zegt al dat je dat eerste meisje minder mooi vind.. dan ben je ook niet echt verliefd op dit meisje.. why try then?

Als je op zoek bent naar one-night-stands moet je gewoon lekker gaan stappen en em overal indrukken.. Maar dat heeft niks met liefde of relaties te maken..
                          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

hmmm de 1e van de onderste foto komt me bekend voor!!
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Je moet wel een vouw hebben die jou accepteert. Ik heb het omgekeerde meegemaakt. Mijn ex-vriend wou niet dat ik zo hard ging trainen, veel te bang dat ik te gespierd zou worden. Gelukkig vind mijn huidige vent het wel geweldig waar ik mee bezig ben. Ik kan me nu ook eindelijk op mijn doelen focussen. Hij zit in de bulk (schoon) dat maakt het ook makkelijker. We lezen samen muscle & fitness en we wisselen nieuwe kennis uit

Comment

Leven staat op nummer 1, bb op 5 ofzo. Bb is leuk, maar het is een toevoeging op je leven, niet je leven.

Kan er verder niks zinnigs over zeggen, als je klikt, klik je. Ben het met Kevf eens.
                                Sowieso kun je niet alles doordrukken tenzij je een ruggengraatloos ding aan de haak hebt geslagen, en ik neem aan dat daar de lol wel snel van af is. Als fuckbuddy niet, maar in een relatie moet je er toch niet aan denken.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X