meisje of trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je hebt geen lijnen Fal, je hebt muren (waarschijnlijk ook een stel hele goede lijnen, maar in dit geval duidelijke muren haha). En hoewel je gelijk hebt dat de meeste mensen scheiden door een foute keuze in het begin. Het hebben van een 'neukertje' levert vaak ook problemen op.

Uiteindelijk, hoe diep je pijn ook zit waardoor je nu bepaalde standpunten hebt over hoe de wereld in elkaar steekt, wil iedereen een persoon om van te houden en bij te zijn.

Ik ben geen amateur psycholoog dus zal je ook niet zo behandelen, wat ik wil wel merk is dat er een bepaalde frustratie in je zit, frustratie is een vorm van boosheid. Dus iets in je vecht heel erg tegen alles wat met het andere geslacht en de liefde te maken heeft.

Ik ga je niet proberen over te halen of wat dan ook, het is jouw leven en jij bent jij. Ik zou je alleen adviseren om iets meer open te staan voor anderen, zodat je over 10 jaar er niet opeens achter komt dat je echt een hoop gemist hebt

In principe maakt dat ook niet uit, je bent waarschijnlijk nog vrij jong en over 10 jaar ben je nog steeds jong, het is alleen erg jammer als je een bepaalde frustratie in je houdt, want gezien je heel graag alleen wilt zijn lijkt me geestelijk gezonder voor je als je dan in ieder geval rustig, en zonde frustratie, gelukkig door je eigen leven kan gaan, voorlopig, zonder een wederhelft
    Last edited by Optimus_Prime; 07-08-2010, 17:53.
    ~love what you do, do what you love~

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      leuke poging tot amateur psychologie, maar jullie zitten er allemaal naast. ik heb hele duidelijk afgebakende lijnen en definities van woorden en termen.

wel typisch. mensen vragen zich af waarom ik regelmatig fel en "scheldend" reageer. vind je het gek? zelfs als ik normaal articuleer zonder persoonlijke aanvallen beginnen jullie nog te zeuren.
      Hoezo is mijn mening gezeur?
      Iedereen die het niet met je eens is, is gelijk gezeur?

Wat kan mij het allemaal schelen hoe jij leeft, maar om te doen alsof relaties onzin zijn enz... hoe ben jij ontstaan dan?
      Ben nog nooit iemand zoals jou tegen gekomen, dus wat ik wil zeggen, dat jij een uitzondering bent.
      Je maakt het jezelf zo moeilijk, als je nou gewoon geen relatie wilt is dat best.
      Maar wat je nu allemaal zit te praten, vind ik nergens over gaan.
      Je praat namelijk niet voor jezelf maar je zegt het alsof het feiten zijn.

Comment

lolz at topic ben juist trg uit turkije kan al weer goed lachen

Comment

Ik had laatst ook al een discussie hierover "neuken wat los en vast zit" heette dat topic. Dat falstyr niet geheel positief tegenover liefde en relaties staat is me al lang duidelijk en dat mag hij wat mij betreft ook vinden.

@ Falstyr, je reageert inderaad gewoon normaal, maar dat wil nog niet zeggen dat mensen het met je eens moeten zijn. Jij mag het gezeur noemen, ik noem het meningsverschil.

Comment

Jason "Mayhem" Miller interview #2 | SPIKE
            Mind is everything.

Comment

@ Resike wtf?

Comment

net zoals respect vind ik liefde een leeg en vaak foutief gebruikt concept in de hedendaagse maatschappij. dus het heeft bij voorbaat al geen waarde voor mij. als ik sociale vervulling zoek ga ik wel naar wat vrienden toe. ik heb geleerd dat de meeste mensen, waaronder ikzelf in het verleden, zich vaak incompleet voelen. En dan proberen die leegte op te vullen door "liefde" te zoeken bij een ander omdat die ander op dat moment je aanvult en "compleet" maakt. een echt individu vult die leegtes in zichzelf op en kan geheel voor zichzelf zorgen. Liefde en relaties is iets totaal onnatuurlijks. Enige wat telt is sex en voortplanting en je niet onnatuurlijk vastleggen aan 1 persoon. vast leggen is gelijk aan stil stand van je eigen ontwikkeling. En dat is volgens Darwin's leer gelijk aan de-evolutie ipv vooruitgang. mijn ervaringen hebben dat beeld alleen maar bevestigd en zijn niet de oorzaak waarom het zo zie.
                Je hebt helemaal gelijk dat hij het de-evolutie noemde ipv. vooruitgang maar zoals je weet is hij ook getrouwd geweest met zijn nicht.

hij vond er voor en nadelen aan hangen en zoals jij zegt een enorme tijdverspilling zo zei hij het ook
                maar daarin tegen heb je ook altijd gezelschap bij je en het is zoals hij zei zowiezo beter als een hond.
                oowhja hij had ook gezegd dat je minder geld over had voor boeken in ons geval voor sups/eten.
                Calisthenics / Street workout

Comment

Optie 3 vrijgezel blijven.

OT: optie 1, KUT is KUT

Edit: optie 2 zal ook wel kunnen, dan gaat ze maar weg maar je hebt haar wel genomen of ben ik de enige die zo denkt?
                  Last edited by gain is pain; 07-08-2010, 21:00.
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

ik ben niet zo van de incest dus zal niet zo snel iets met een nicht beginnen

Gezelschap zoals vriendschappen kan prima. Heb in me vriendenkring ook een paar vrouwen. Een ander soort relatie dan vriendschap? No way moet er niet aan denken om ze elke dag tegen te komen. Stappen doe ik ook liever met een goeie maat dan een vriendin. Al ga ik met 1 vriendin ook gewoon af en toe naar festivals toe en heb er een goede dag mee.

Minder geld over hebben voor leuke dingen is standaard in relaties, zelf al betaald de vrouw een deel mee. In 2-3 jaar tijd ben ik maar 3-4x naar een concert geweest terwijl daarvoor 2x in de week. karten en competitief racen zat er opeens ook niet meer in. Ik kocht vroeger hele oude duren boeken over filosofie e.d. die een fortuin zijn als ik ze nu verkoop. Maar ik kan dat soort dingen in een relatie niet kopen omdat er niet genoeg geld voor was. dat betekend dat de vrouw in een relatie persoonlijke ontwikkeling in de weg staan en minder tijd voor mezelf om leuke ontspannende dingen te doen. Als ik de optel som maak is het voor mij persoonlijk gewoon niet waard om een relatie te hebben. Vrouwen voegen gewoon niks nuttigs toe wat mij betreft. Heeft dus niks te maken met een slechte jeugd en ander geneuzel.

Dus ja... Optie 3. Vrijgezel voor het leven met neukertjes er naast is mijn keuze.
                    Last edited by Falstyr; 07-08-2010, 21:01.

Comment

Wat Darwin zegt klopt, want Darwin is heilig

Comment

Falstyr blijft forever lonely?!

Comment

alleen betekend niet meteen eenzaam
                          dat is een veel voorkomende misvatting
                          eenzaam is een zware behoefte aan sociale interactie hebben en het niet krijgen er van.
                          mijn beperkte sociale behoeften worden gewoon vervuld. dus nee ik ben niet eenzaam.

Comment

Falstyr kun je graag gewoon in jip en janneke taal schrijven snap er geen drol van

Comment

ik gebruik jip en janneke taal. in plaats dat ik dingen nog meer moet versimpelen kun jij ook moeite doen om slimmer te worden.

Comment

ik gebruik jip en janneke taal. in plaats dat ik dingen nog meer moet versimpelen kun jij ook moeite doen om slimmer te worden.
                                Nou nou falstyr niet zo agressief meteen
                                Niet iedereen heeft zo'n hoog IQ als de jouwe hea.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X