Intimidatie op de sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

klinkt als mannelijke competitie, leer er mee omgaan want je zult het de rest van je leven overal tegenkomen.

Vaak is het niet eens slecht bedoelt en willen ze gewoon testen of jij bij hun 'team' hoort, man genoeg bent om bij de groep te horen, ik zelf ben een man die altijd beter is om kunnen gaan met vrouwen dan met mannen en had zelf altijd moeite met dat haantjes gedrag, ik ben er overheen gegroeit (mag ook wel met mijn leeftijd) en dol gewoon lekker terug

zo'n opmerking als 'zeker je eerste setje he', ik zou gewoon reageren 'en jij mag volgens mij wel een setje minder doen', wel laten blijken dat ik het als een grap bedoel, anders heb je gelijk ruzie haha
    ~love what you do, do what you love~

Comment

Volgens mij overdrijf je wel een beetje of niet, zoveel 'kleerkasten' van +125 kilo lopen er toch niet rond?

Comment

Heel herkenbaar. Zelf ook tijden op de kazerne getraind. Dat ik begon in de burger Gym met trainen had je ook echt zo'n clubje '' sterke mannen '' die bij de dumbells '' meeten '' dat ik daar net kwam, en gedag zei kreeg ik een beetje arrogante blik zo van.. wat doe jij hier in godsnaam, zeiden dan ook niks terug.

Schijt aan dat soort lui, nu een jaartje later train ik zwaarder dan de helft van die eikels.. ook heel grappig om te zien dat iedereen me nu groet.. je moet er gewoon om lachen en bij je zelf denken dat het maar een paar simpele zielige lui zijn. Ze accepteren je vanzelf wel, en zo niet.. lekker belangrijk.

gr een collega militair
        How you like them apples?

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
          Volgens mij overdrijf je wel een beetje of niet, zoveel 'kleerkasten' van +125 kilo lopen er toch niet rond?
          Van die weinigen die er zijn van 125+ hebben de meesten ook geen tijd of zin in dat geneuzel of lopen te grappen en zieken.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Gwn negeren zo'n mensen zijn het niet waard dat je er woorden aan vuil maakt ... kutmensen zijn het maar ik heb er geen last van ben heel goed bevriend met mijn fitnessbaas (de grote baas) dus iedreen laat mij gwn begaan :P

Comment

@ Tommy:
              Het zijn er ook maar vier, en de sportschool heeft meer dan 750 inschrijvingen. Dus procentueel gezien valt het aantal inderdaad mee.

@ Le0n:
              Ik zie dat je uit Den Helder komt. Misschien zaten we dan wel op dezelfde sportschool, want de sportschool waar ik het in deze discussie over heb ligt ook in Den Helder..

Verder: al die reacties over 'het hoort erbij' en 'leer er mee omgaan', ik kan er wel mee omgaan daar niet van, alleen vind ik persoonlijk dat dit soort 'tof-doenerij' niet veel toevoegt aan de sfeer in een sportschool. Uiteraard kan ik me hiervoor afsluiten, maar het zou niet nodig hóeven te zijn. Aan de reacties te lezen schijnen dit soort taferelen elders mee te vallen

stratiox

Comment

Soms is wat hoort niet hoe het er aan toe gaat, maar als je er echt last van hebt kun je er toch altijd voor kiezen om een andere sportschool te nemen?

die mensen gaan niet veranderen omdat jij vindt dat iets hoort of niet hoort

Comment

Je ziet complottheorien en maakt je druk over een natuurlijk proces: laat je testen door een pscychiater.

Luppie.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Niet normaal.

Bestaat de meerderheid van die boys uit je gym trouwens uit polen?
                    Still shrinking.

Comment

Veel herkenbare verhalen. In de gym waar ik nu ga lopen er ook kleerkasten rond. Ik ga ernu ongeveer een maand. In het begin kijkt iedereen wel maar alsje toont dat je serieus bezig bent en zwaar traint dan accepteren je ze wel snel. De eerste dag keek ook iedereen, had dan rug + schouders = zwaar deadliften + push pressen de dag erna kreeg ik al begroetingen van diezelfde zware jongens
                      > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
                      BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Vond hem wel mooi
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Misschien even checken of je geen strakke broek of iets dergelijks aan hebt dat de aandacht trekt.

Ik heb er nog nooit last van gehad in 6 jaar maarre als ze zouden lachen en kijken naar mijn trainingskunsten ga ik eerder kijken of ik geen Goofy kleding aanhebt.

Tipje: "blend in" door nette sportschoenen - sportshirt (niet te strak, niet te slobby) en een sportbroek.
                          MANNENSPORT.nl online in beweging!

Comment

Loop je in een wifebeater rond?

Beginners met een wifebeater worden nou eenmaal utigelachen, zo zit de wereld in elkaar en zo hoort het

Denk het niet, maar is misschien een optie?
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Maak er niet zo'n drama van man. Waarschijnlijk hebben ze gewoon in de gaten dat je je niet helemaal op je gemak voelt bij hun in de buurt en ben je juist daarom een makkelijk doelwit. Zelfs zonder maar een woord uit te spreken kun je al duidelijk laten merken dat het je geen reet kan schelen wat ze van je vinden, puur door je houding en lichaamstaal. Doe gewoon lekker je ding. Ik weet niet hoe serieus je precies bezig bent, maar bodybuilding is nu eenmaal ook gewoon geen makkelijke sport. Als je net begint (vaak omdat je eruit ziet als een ecto) zijn er weinig mensen die je serieus nemen. Het duurt toch wel een tijdje voordat je enigzins wat respect krijgt van mensen om je heen eer ze beseffen dat je het toch echt wel meent. Dat geldt in de sportschool precies zo. Klinkt hard, maar als je dat niet kan handlen, moet je jezelf afvragen of je voor de juiste sport gekozen hebt. Begrijp me niet verkeerd, dat mensen zich gedragen als een klootzak is nooit fijn. En het zou inderdaad veel leuker en makkelijker zijn als je met iedereen fatsoenlijk om kon gaan, maar helaas blijkt dat gewoon niet zo te werken. Sta er boven, negeer het. De aanhouder wint. Blijf dus gewoon terug komen, laat je niet kennen en doe gewoon lekker je ding. Wat willen ze er verder aan doen, de sportschool is toch niet van hun? Dus laat ze lekker lachen, wat kan jou het schelen. Als ik me druk zou moeten maken om iedereen die me niet serieus neemt, over me praat, me uitlacht enzovoort (want dat doen mensen nu eenmaal, het gebeurt constant en overal) had ik wel allang zelfmoord kunnen plegen. Conclusie, ga die gasten niet proberen te veranderen. Klootzakken heb je altijd, verschillen zullen er altijd blijven. Verander gewoon je eigen houding. Trek je eigen er niets van aan.

Comment

Originally posted by mannensport_nl View Post

Tipje: "blend in" door nette sportschoenen - sportshirt (niet te strak, niet te slobby) en een sportbroek.
                                blegh, 'blending in' is echt zo'n schaap gedrag.. lekker doen wat je zelf wilt, aantrekken wat je aan wilt trekken, en zijn wie je wilt zijn..

Mensen die je als shit behandelen, of 'pesten' zijn vaak diep van binnen onzekere mensen, en gezien er mensen zijn die puur enorm hard gaan trainen zodat ze heel groot worden vanuit een diepe onzekerheid, klopt het plaatje compleet

Heb gewoon te doen met die mensen, geef ze een schouderklopje, ze hebben de bevestiging hard nodig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X