Intimidatie op de sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yawgmoth View Post
    Owhja daarom komt iedereen ook op 25% de ring binnen zonder te cutten, owh wacht ook niet...
    spieren tellen niet, gewicht telt niet.

uitstraling, lef en wil is wat telt.
    Net als in het leven.
    ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Owhja daarom komt iedereen ook op 25% de ring binnen zonder te cutten, owh wacht ook niet...
      in een gevecht tellen spieren weinig. Dan telt je verdediging / snelheid en t slim zijn t meest. Zet een gast van 100 kg. op 10% bf. tegenover een gast van ook 100 kg. maar dan op 20%. Zou een die van 10% dit dan 9 van de 10 keer winnen? Nee denk t niet. Weet niet of je de afgelopen seizoen van UFC hebt gezien? Big Country Roy woog ongeveer t zelfde als de rest van de vechters maar had een bf. van ongeveer 10 % meer als de meeste, en toch won hij al zn gevechten.

Een gevecht door 2 normale mensen wordt meestal gewonnen door geluk: de juiste stoot op de juiste plek. Maar zet een professionele vechter van 80 kg. tegenover een amateur van 95 kg. en ik zet mn geld op de pro.
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

ik zet mijn geld altijd op de neger
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
          ik zet mijn geld altijd op de neger
          Ik altijd diegene die een geweer in zijn hand heeft

Comment

Originally posted by brainiac View Post
            in een gevecht tellen spieren weinig. Dan telt je verdediging / snelheid en t slim zijn t meest. Zet een gast van 100 kg. op 10% bf. tegenover een gast van ook 100 kg. maar dan op 20%. Zou een die van 10% dit dan 9 van de 10 keer winnen? Nee denk t niet. Weet niet of je de afgelopen seizoen van UFC hebt gezien? Big Country Roy woog ongeveer t zelfde als de rest van de vechters maar had een bf. van ongeveer 10 % meer als de meeste, en toch won hij al zn gevechten.

Een gevecht door 2 normale mensen wordt meestal gewonnen door geluk: de juiste stoot op de juiste plek. Maar zet een professionele vechter van 80 kg. tegenover een amateur van 95 kg. en ik zet mn geld op de pro.
            Ja ik heb alle UFC wedstrijden gezien en de TUF seizoenen, maar je kunt gewoonweg niet ontkennen dat als mensen van gelijke skill-niveau's zijn degene met meer VVM (en let's face it, gewichtsklasses kijken nou eenmaal naar VVM, iedereen komt er ongeveer even droog op, uitzonderingen zoals roy daargelaten) een voordeel heeft.

Origineel ging deze discussie over een beginnend krachtsporter tegenover een 125+kg kleerkast (er even vanuit gegaan dat die kerel geen vechtsportervaring heeft en onze r'dammer ook niet), die hem buiten wel eens even zou laten zien dat spieren niet tellen. Sorry man, maar voordat jij mij overtuigd hebt dat de lichte persoon dat gaat winnen denk ik dat jij en ik allang dood zijn of heb je zelf geen vechtsportervaring.

Tot slot, is Roy niet compleet geraped in ufc 117?
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Rotterdam View Post
              spieren tellen niet, gewicht telt niet.

uitstraling, lef en wil is wat telt.
              Net als in het leven.
              Echt als complete random vraag zonder achterliggende gedachtes, ben je toevallig Marokkaan?
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Nee Rotturdammer, das vrijwel net zo irriterend in je ogen.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

offtopic:
                  Iemand met vechtskills die 60kg weegt wint sowieso van iemand zonder skills die 90kg weegt. Pas als mensen hetzelfde niveau hebben moet je kijken naar spiermassa en lichaamsvetpercentage.
                  "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

we gaan van intimideren in de sportschool naar vechtskillz...
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

Beide UFC champions in hun gewichtsklasse (geweest), mag jij me nu gaan vertellen wie dit hypothetisch gezien zou winnen... Dat een olympic bokser kan winnen van iemand zonder ervaring geloof ik wel, n00b vs n00b gaat toch echt de beer winnen
                      Denk het niet. Zet een athletische straatvechter-noob tegenover zo'n beer -noob (en we hebben allemaal weleens op straat gevochten, de een wat meer dan de ander, maar we zijn gewoon niet prof.) en ik weet vrijwel zeker dat de athletische straatvechter-noob wilt

met alle respect, maar echt dat body build massa gedoe maakt echt sloom, stug, lomp..

wel gezegd, de athletische straatvechter-noob moet wel uit de klauwe blijven van en elke (goede) stoot zien te ontwijken... Want dan is het vrijwel meteen klaar
                      Last edited by Optimus_Prime; 12-08-2010, 23:56.
                      ~love what you do, do what you love~

Comment

niet elke kleerkast met veel massa, is sloom. ligt maar net eraan hoe jij deze massa verkregen hebt (hoe je traint). als die kleerkast toevallig slim traint en uiterst explosief is, dan maakt die korte metten.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Heel veel theory crafting hierzo, dus laat ik maar ook effe beginnen!

Ik denk dat adrenaline ook een belangrijke rol speelt in zulke situaties. In dergelijke "fight or flight" situaties worden de meest primitieve onderdelen van de hersenen aangesproken waardoor een normaal mens lichamelijk hoger kan presteren dan wanneer hij/zij niet op deze manier onder druk staat.
                          Dus wie weet als je "badass" genoeg bent, kan je misschien zelfs zo'n kleerkast ook aan!

On topic:

Ik zou die gasten gewoon negeren, dat werkt vaak het beste! Even een passende quote misschien:

Violence is the last refuge of the incompetent!

Comment

ben ik het mee eens dynobyte.

Maar je ziet meestal wel verschil tussen voornamelijk sportschool-massa en iemand die kan knokken

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                              ben ik het mee eens dynobyte.

Maar je ziet meestal wel verschil tussen voornamelijk sportschool-massa en iemand die kan knokken
                              oo ben benieuwd hoe jij dat verschil meent te kunnen zien. Verder zelfs al heeft iemand alleen sportschoolmassa, als hij op explosiviteit en snelheid traint (in de sportschool), dan is die niet sloom/traag, en kan daarnaast ook nog super snel zijn. Hij is dan eventueel een noob op vechtgebied, maar door zijn kracht/snelheid duidelijk in het voordeel vergeleken met een tegenstander met gelijke vechtskills met minder spiermassa.

ik wil zelfs zo ver gaan dat iemand met aardig wat vechtskills nog steeds verliest van een beest met functionele spiermassa. Stel je even de ergste ecto voor die je je kan bedenken. 48 kilo bij 1m96. Al heeft deze ecto die er nog erger uitziet als menig anorexia patient een 5 jaar aan vechtsport gedaan. als ik daartegenover een 110 kilo bij 1m85 neerzet (10% vet), extreem sterk en snel is, maar zonder echte vecht ervaring, dan zou ik toch eerder mijn geld zetten op de 110 kilo persoon.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

gewoon uit ervaring eigenlijk, het gaat misschien wat ver om te zeggen dat de athletische zeker wint, maar het is niet zo 'clear cut' als 'de grote gast wint zeker'

Misschien trainen er wel wat op explosiviteit en snelheid, maar vaak hebben die ook een lichaam dat eruit ziet dat nog een rondje kan doen op de loopband, die bodybuilders die ik bedoel zien er vaak uit alsof ze door de loopband zakken als ze erop gaan staan..

Ik zou mijn geld op de ecto zetten, het zou een gokje zijn, maar ballen, nek en hoofd zulln altijd zwakke plekken blijven, hoeveel gewicht je ook kan tillen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X