Better Belly

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Better Belly

Mijn vriendin is onlangs gestart met het Better Belly programma. Dit betekent dat je drie keer in de week matig intensief gaat sporten met een band om je taille die infrarood warmte aan je lichaam afgeeft. De lichaamstemperatuur in die zone stijgt daardoor naar 55% Celcius, met als gevolg dat het vet wordt afgebroken. Na 2 weken is bij mijn vriendin duidelijk resultaat te zien. Een reden om me er eens verder in te verdiepen, en wat blijkt ik hoor overal dezelfde enthousiaste geluiden. Inmiddels zijn er ook al bijna tweehonderd sportscholen die het aanbieden.

De informatie hierover heb ik inmiddels vervat in een artikeltje op InfoNu:
    Een slanke taille met de Better Belly | Mens en gezondheid: Dieet

Ik ben echter ook benieuwd of bezoekers van deze site er dezelfde positieve ervaringen mee hebben opgedaan. Graag jullie reacties.

Met hartelijke groet, Machosofty

Als je van die band zou afvallen, zou je van de sauna helemaal wel mager moeten worden. Niets is minder waar, maar omdat je vocht verliest lijkt het alsof je afvalt. Perfect voor de luie, ongemotiveerde en naïeve mens.

Comment

Lang leve de verkapte reclame posts
      The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Better Belly

Nou nee Nick, ik heb er geen enkel belang bij, en dat is wel een erg gemakkelijk statement dat je maakt. Het is echter net even anders. Ik heb jarenlang in de fitnessbranche gewerkt en ben toen geconfronteerd geworden met een soort eigenzinnigheid in de branche. Er bestond erg veel vooringenomenheid tegen bepaalde nieuwe ontwikkelingen. Eén vooringenomenheid was dat je niet plaatselijk zou kunnen afvallen. Ik heb echter al jaren geleden met eigen ogen gezien dat dat wel kan. Nu lijkt het ook bewezen te worden met de Better Belly. En ik vind het erg leuk om te zien dat nu de niet vooringenomen fitnessondernemers profiteren van deze ontwikkeling, en ook hun klanten c.q. de leden.

Comment

je bent twee tags vergeten.

Epic, fail.

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Sinds ik de beter belly gebruik......
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

......maak ik de gains van m'n leven
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by machosofty View Post
                Nou nee Nick, ik heb er geen enkel belang bij, en dat is wel een erg gemakkelijk statement dat je maakt. Het is echter net even anders. Ik heb jarenlang in de fitnessbranche gewerkt en ben toen geconfronteerd geworden met een soort eigenzinnigheid in de branche. Er bestond erg veel vooringenomenheid tegen bepaalde nieuwe ontwikkelingen. Eén vooringenomenheid was dat je niet plaatselijk zou kunnen afvallen. Ik heb echter al jaren geleden met eigen ogen gezien dat dat wel kan. Nu lijkt het ook bewezen te worden met de Better Belly. En ik vind het erg leuk om te zien dat nu de niet vooringenomen fitnessondernemers profiteren van deze ontwikkeling, en ook hun klanten c.q. de leden.
                Plaatselijk afvallen? Ik zie de voordelen al,
                Sixpack, maar toch manboobs.

Tsja, drie keer in de week matig intensief sporten weegt nooit op tegen drie keer in de week intensief sporten...

Comment

Originally posted by machosofty View Post
                  Ik heb echter al jaren geleden met eigen ogen gezien dat dat wel kan. Nu lijkt het ook bewezen te worden met de Better Belly.
                  Kun je ook een aantal fatsoenlijke bronnen geven?

Comment

Je hebt er geen belang bij, buiten het geld verdienen met dat artikel op InfoNu om bedoel je?

OT: Kan me voorstellen dat couch potatoes met dit programma afvallen. ik geloof alleen niet dat ze hier mee r mee afvallen dan met ieder ander willekeurig programma waarbij er opeens gesport gaat worden (heb heb het dus over vet verliezen). Geloof niet dat het voor iemand die al aardig hard sport wat gaat doen.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

k geloof nie in zo'n kut warme riem..
                      als je je vriendin nou hard genoeg neukt, valt ze ook wel af

Comment

Zelfingenomenheid in de fitnessbranche? Het is wetenschappelijk bewezen dat plaatselijk vetverbranden zo minimaal gestimuleerd kan worden dat het verwaarloosbaar weinig is. Het heeft niks met zelfingenomenheid te maken. Het heeft te maken met idioten in de fitness branche die niks anders kan dan in fabeltjes geloven en werken met achterhaalde informatie. Met beter belly en elk andere tellsell achtig apparaat kun je ook geen plaatselijk vet verbranden. Wat je in het meest positieve geval krijgt is dat je plaatselijk vocht verliest en daardoor de optische indruk krijgt dat je vet verbrand. En dat vocht krijg je op een gegeven moment net zo makkelijk weer terug. Dat jij iets met je eigen ogen hebt gezien maakt niet dat jij wetenschappelijke en feitelijk correctie observaties maakt.

Waarom denk je dat ik steeds minder met de fitness branche te maken wil hebben? Vanwege dit soort idiote ontwikkelingen die nergens op slaan en alleen maar inspelen op de boerenkennis van de klant die toch elk lul verhaal geloofd zolang het hun volksfabeltjes bevestigd. Waarom denk je dat sonja bakker zo populair is...echt niet omdat ze correcte info verschaft hoor. Dat icm belabberde kennis en kwaliteit van het overgrote merendeel van de instructeurs heeft me laten doen walgen over de fitness branche in de afgelopen jaren. Ach je moet wat om de klanten te behouden als geldkoeien anders zou menig fitness/health centre allang failliet zijn gegaan aangezien de serieuze fitnesser/kracht atleet nog steeds naar de ouderwetse kleine sportschooltjes gaan.
                        Last edited by Falstyr; 14-09-2010, 06:46.

Comment

Fallus, nie zoveel tijd besteden aan zo'n reclame bitch.
                          is gwn zonde van je tijd

Comment

Volgens de huidige inzichten verdwijnt vet op de buik lastiger dan vet dat op andere plekken in het lichaam ligt opgeslagen
                            ==================================
                            Uhm....nee. Dit is niet zo. Het lichaam slaat als eerst vet reserves op waar het centraal gelegen is en makkelijk aan te wenden voor energie in tijden van nood. Dat is bij de westerse mensen rond het middel. Evolutionair gezien was dat ook om in koudere perioden de organen van warmte te voorzien. Daarom zet je als eerst vet aan rond je middel. Als je vet% hoger en hoger wordt zal het lichaam vet elders moeten gaan opslaan zoals in het gezicht, benen en bovenlichaam. En in die volgorde moet je terug gaan als je vet wilt verliezen. Dus het is normaal dat je eerst vet verliest in je gezicht, benen en bovenlichaam terwijl je taille lange tijd stil staat. Dat wat er eerst aankomt gaat er als laatst af. Een Gimmick als deze belt zal echt niet helpen met sneller taille verlies als er eerst nog elders vet verloren moet worden. De taille verlies je vanzelf als je lichaamsvet% laag genoeg komt. Verlies je geen taille is je vet% gewoon niet laag genoeg en moet je verder met je afslank eetpatroon en sportpatroon. Maar dat is te veel moeite voor de meeste zeekoeien die lid zijn van de gemiddelde sportschool. Die willen een quick fix en dat bestaat niet en dan moeten ze ook niet gaan zitten huilen over gebrek aan resultaat en allerlei smoesjes verzinnen.

Enige methode om plaatselijk vet te verliezen zijn dingen zoals liposuctie en dat nieuwe geval waarbij vet bevroren word en weg gehaald. Maar in het DNA ligt opgeslagen hoeveel vetcellen een mens heeft. Alles wat weggehaald wordt maakt het lichaam aan. Dus je krijgt die vetcellen net zo makkelijk terug, maar dan op een andere plek in het lichaam. En het lichaam zal net zo makkelijk daar vet gaan opslaan als men niet hun eetpatroon onder de loep gaat nemen. Enige wat dingen zoals Slim Belly en die andere shit doet is symptoom bestrijding waar je geen reet aan hebt.

====
                            vanuit alle fitnesscentra klinken dezelfde enthousiaste geluiden; deelnemers verliezen al in de eerste maand centimeters tailleomvang, variërend van een paar centimeter tot maar liefst 12 centimeter.
                            =========
                            Als je weet hoe echt zit is dit een mega domme uitspraak. Zoiets als: "verlies 14kg in x weken". En dat ze dan even vergeten te vermelden over het gebrek aan koolhydraten in dat soort dieten. Koolhydraten waar zout in zit wat vocht vasthoud. En dat men dus de eerste week of twee alleen maar vocht verliest wat heel wat kilo kan zijn. En dat die kilo's in een week tijd er weer terug aan zitten zodra men wel weer fatsoenlijk gaat eten. Echt...ik sta ben van stomheid geslagen hier...

Van mensen zoals die Slim Belly en andere tell sell achtige uitvindingen...
                            Ga eerst eens iets verzinnen wat op feitelijk onderzoek is gebaseerd en niet op gevoelens en inzichten waar die hele lap tekst in je link van aan elkaar hangt. Mij hou je in ieder geval niet voor de gek met die onzin.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Sinds ik de beter belly gebruik......
                              ........is mijn seksleven met sprongen vooruit gegaan!!

Slim belly, beter belly.......ik vind het allemaal onzin.
                              Het afvallen zal eerder komen doordat men beweegt dan dat die band er echt iets aan doet. Ga je daarna weer op de bank zitten met een zak chips, is het hele dure grapje voor niets geweest.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X