Originally posted by Beaudien
View Post
Better Belly
Collapse
X
-
-
Pffff. het lijkt wel of ik hier te maken heb met religieus fanatisme. Natuurlijk is letten op je voeding en hard trainen de beste manier om een strak lijf te krijgen. Er zijn echter ook talrijke mensen die ook met hard trainen en afvallen erg moeilijk of niet van hun buikje afkomen. Bijvoorbeeld vrouwen in de overgang of mannen van middelbare leeftijd. Voor die mensen is het toch geweldig dat er een hulpmiddel bestaat dat ze een handje helpt!? En het zal ze zeker helpen om gemotiveerd te blijven.
Verder kun je allerlei verklaringen bedenken waarom iets niet kan werken, maar als het werkt dan werkt het. Ik heb hier en daar rondgevraagd bij mensen die ik vertrouw en de ervaringen zijn positief.
Overigens is er in Japan en China veel onderzoek gedaan naar infrarood en vetverbranding. Met bijvoorbeeld de volgende bevindingen:
Dr. Ishikawa uit Japan stelt dat ons lichaamsvet onder 45øC niet vloeibaar wordt, maar door inwerking van het IR worden deze hoge temperaturen in ons vetweefsel wel bereikt.
Dr. Yamaki stelt dat voor de productie van 1 gram zweet 0.580 Kcal wordt verbruikt. Je zou dus door opwarming niet alleen vocht verliezen, zoals wel wordt beweerd. Ook de afvoer van warmte kost energie. Dat lijkt me tamelijk logisch.
Comment
-
Originally posted by machosofty View PostPffff. het lijkt wel of ik hier te maken heb met religieus fanatisme. Natuurlijk is letten op je voeding en hard trainen de beste manier om een strak lijf te krijgen. Er zijn echter ook talrijke mensen die ook met hard trainen en afvallen erg moeilijk of niet van hun buikje afkomen.Dan doe je het niet goed. Bijvoorbeeld vrouwen in de overgang of mannen van middelbare leeftijd. Er zijn hier heel wat mannen of vrouwen van middelbare leeftijd, die kunnen het beamen dat je als je GOED traint en eet altijd je doel kan bereiken. Dat is natuurlijk wat lastiger dan met een bandje rond wandelen. Voor die mensen is het toch geweldig dat er een hulpmiddel bestaat dat ze een handje helpt!? Moest het helpen, ja. En het zal ze zeker helpen om gemotiveerd te blijven.
Verder kun je allerlei verklaringen bedenken waarom iets niet kan werken, maar als het werkt dan werkt het. Werkt niet. Ik heb hier en daar rondgevraagd bij mensen die ik vertrouw en de ervaringen zijn positief.
Overigens is er in Japan en China veel onderzoek gedaan naar infrarood en vetverbranding. Met bijvoorbeeld de volgende bevindingen:
Dr. Ishikawa uit Japan stelt dat ons lichaamsvet onder 45øC niet vloeibaar wordt, maar door inwerking van het IR worden deze hoge temperaturen in ons vetweefsel wel bereikt.
Owjah, en als ons lichaamsvet vloeibaar wordt, dan kunnen we ons vet gewoon uitzweten?
Dr. Yamaki stelt dat voor de productie van 1 gram zweet 0.580 Kcal wordt verbruikt. Je zou dus door opwarming niet alleen vocht verliezen, zoals wel wordt beweerd. Ook de afvoer van warmte kost energie. Dat lijkt me tamelijk logisch.
Wow, dus als je 100 ml zweet hebt, dan ben je al 58!!! kcal kwijt, dat is echt wel de moeite. Not.
Het is BULLshit. Dat brol ding werkt niet. De helft van de wetenschappers zijn verbonden aan bepaalde producten, als zij dan verklaren dat het werkt, dan gelooft iedereen dat meteen. Zij worden er natuurlijk 'vet' voor betaald.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by gleke View PostHaha, man, heb jij eigenlijk wel gelezen wat de andere leden hebben gepost?
Het is BULLshit. Dat brol ding werkt niet. De helft van de wetenschappers zijn verbonden aan bepaalde producten, als zij dan verklaren dat het werkt, dan gelooft iedereen dat meteen. Zij worden er natuurlijk 'vet' voor betaald.
1set deadliften en je bent ook 58kcal kwijt denk ik (kost minder tijd heb ik zo het idee)
@machosofty, het werkt niet omdat de mensen een andere levenstijl(voedingsritme & bewegen) vallen ze af niet door dat stomme ding.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Religieus fanatisme...leuk gevonden. Maar dat krijg je vanzelf als je onzin verkoopt die wetenschappelijk niet onderbouwen kan worden. Kreten die alleen maar op gevoel en gevoelsmatige inzichten werken is niks anders dan dingen rationaliseren en jezelf voor de gek houden. Geef gewoon toe dat je inspeelt op de gebrekkige kennis van anderen en er geld mee wilt verdienen a la Sonja Bakker. Dan kun je tenminste nog wat respect krijgen.
1. Mannen en vrouwen in de middelbare leeftijd hebben een ander soort metabolisme en hun hormonale huishouding werkt ook anders. Die zaken hebben invloed op hun progressie en kunnen het lastiger maken. Tot daar ben ik het met je eens. Deze aspecten dienen inderdaad mee genomen te worden in het eet en sportpatroon van dat individu. Een infrarood vetverbrandende riem is NIET de manier. Ook voor die mensen geld gewoon een evenwichtig eet en sportpatroon inclusief de eventuele aanpassingen voor hun verandering in de hormonen. Maar voor de rest geld voor die mensen hetzelfde als voor ieder ander.
Mensen die geen resultaat behalen doen gewoon iets fout en/of hebben het geduld niet en denken resultaat in een maand te hebben. Maar zo werkt het niet wat je ook probeert. En dan kun je nog zo hard geloven in fabeltjes. Maar als al die betweters het echt zo goed wisten dan zouden hun clienten niet tig jaar later nog steeds als een stel vette varkens op de cardio apparaten staan.
2. Het lichaam breekt vet af en gebruikt deze om zijn glycogeen voorraden zelf aan te vullen. Wil je afvallen moet je zorgen dat je glycogeen voorraden altijd leeg getraind worden en dat je het lichaam stimuleert om vet af te gaan breken en om te zetten in bruikbare energie. Hoe doe je dat? Door trainen met gewichten en hogere reps. Maar wel met gewichten die een uitdaging zijn...niet met gewichten waarbij je nog op het gemak een krantje kan lezen of een gesprek voeren met de buurvrouw. Met zo'n lage intensiteit gebruik je de spieren niet voldoende om het glycogeen te verbruiken en zodoende het lichaam te dwingen deze aan te vullen uit eigen vet voorraad.
Infra Rood zal misschien helpen om die vetcellen makkelijker toegankelijk te maken. Maar als de basis niet klopt dan heb je nog steeds geen reet aan deze band. Net zoals dat fat burner capsules niets toevoegen als je voeding en sport patroon niet klopt.
3. Ik zou willen dat mensen die dit soort producten maken eens leren fatsoenlijke samenhangende conclusies te trekken ipv symptomen te bestrijden met short term oplossingen en lege beloftes.Last edited by Falstyr; 14-09-2010, 09:15.
Comment
-
Heb even gegoogled op die twee Japanse professoren die aangehaald werden als bron. Onderzoek van die gasten is van de jaren '60-'70...zoals infra-rood sauna's. Die al bewezen zijn niet te werken. En nu in een kleinere mobiele versie om het middel moet dan opeens wel werken? Hoe bedoel je werken met achterhaalde nutteloze informatie. Echt...dat kom ik overal tegen in nederland mbt fitness en voeding. Kom eens met iets concreets en relevants van tegenwoordig :S
Comment
-
Originally posted by machosofty View PostDr. Yamaki stelt dat voor de productie van 1 gram zweet 0.580 Kcal wordt verbruikt. Je zou dus door opwarming niet alleen vocht verliezen, zoals wel wordt beweerd. Ook de afvoer van warmte kost energie. Dat lijkt me tamelijk logisch.
1. Het lichaam verbruikt kcal. afhankelijk van dagelijkse activiteiten wordt dat verbruik meer.
2. afvallen door je door een te kort aan kcal te creeeren. dus minder eten dan je verbruikt
3. het mag dan zo zijn dat er kcal verbruikt wordt om te zweten, vet om te zetten naar bruikbare suikers etc. Maar dat is niks meer dan een methode om kcal te kort te creeren.
4. zolang je dus niet je sport en voeding aanpast zal het geen reet uitmaken of je een paar kcal verbruikt om "plaatselijke" vet te verbranden. Want je eet het er dan gewoon weer aan. En zelfs dan zal dit bijdragen aan een algemeen verlies van lichaamsvet% en niet van plaatselijk vet verlies. Plaatselijk verlies je alleen vocht en niks meer. Want plaatselijk ver verbranden is zo miniscuul weinig dat het verwaarloosbaar is.
Comment
-
Reactie Falstyr
[quote=Falstyr;737991]Nee zo werkt het niet. Heb jij uberhaupt wel enige kennis over hoe het lichaam en metabolisme werkt? Heb jij kennis over voeding? Zonder die achtergrond mis jij te veel om tot juiste conclusies te komen en ga je er je eigen wendig aangeven. Heeft veel weg van die esoterische/new age gekken die wat horen en het meteen verdraaien zoals het hun uitkomt en dan doen alsof ze het wiel hebben uitgevonden en alleswetende zijn terwijl de werkelijkheid alles tegenspreekt.
Ik heb weliswaar een sterke neiging om hier even hard tegenin te gaan, maar ik doe het niet. Discussies wil ik graag voeren op basis van wederzijds respect. Jouw uitlatingen zijn insinuerend, denigrerend en kwetsend. Ik ga hier niet meer op reageren.
Comment
-
Originally posted by machosofty View PostIk heb weliswaar een sterke neiging om hier even hard tegenin te gaan, maar ik doe het niet. Discussies wil ik graag voeren op basis van wederzijds respect. Jouw uitlatingen zijn insinuerend, denigrerend en kwetsend. Ik ga hier niet meer op reageren.
Wederzijds respect is overrated. Kom eerst maar eens met feiten ipv subjectieve waarnemingen en onderbuik gevoelens. Tot die tijd verdien je geen respect. Respect is niet iets wat je zo maar kan claimen zonder het verdient te hebben.
Comment
-
Voordat iets afgebrand wordt lees eerst de resultaten van mensen eronder. Ik zou het zelf ook niet kopen, maar ongeveer iedereen die het gebruikt heeft haalt positieve resultaten. Beetje hetzelfde als kaatsu training (afbinden van ledematen en groeien), niemand geloofd dat het werkt tot er daadwerkelijk bewijs is.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostVoordat iets afgebrand wordt lees eerst de resultaten van mensen eronder. Ik zou het zelf ook niet kopen, maar ongeveer iedereen die het gebruikt heeft haalt positieve resultaten. Beetje hetzelfde als kaatsu training (afbinden van ledematen en groeien), niemand geloofd dat het werkt tot er daadwerkelijk bewijs is.
Comment
-
Ik wist helemaal niet dat hier een topic over was maar man wat heb ik gelachen toen ik vrouwen ja en zelfs mannen met zo'n band om zag!!!! Ik kreeg zo'n plaatsvervangende schaamte die ik ook heb als ik idols kijk.
Wel een beetje slappe reclame dit. Weer zo'n leuke one-liner, ik dacht dat het wel duidelijk was na de saunabelt
Beetje voor luie mensen die zich niet in een beetje stof willen verdiepen en hopen op een wonder.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
48 minutes ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
55 minutes ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment