Better Belly

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit schreef ik zonder de reacties te hebben gelezen :P

Ik zie wel vaker dat iemand zich met een ander profiel aan meld om datzelfde standpunt weer duidelijk te maken, zo'n gevoel van eenzaamheid wanneer er helemaal niemand achter je staat.

Maar goed, dan kom je hiermee op een forum waar mensen zitten die jarenlang in het menselijk lichaam hebben verdiept. Niet echt handig.

Als je dit meld op het elle-forum of viva a la huisvrouwen forum dan krijg je vast positievere reacties

Comment

Ik vind de BetterBelly echt de biggest Epic Fail. Dat mensen geloven dat zo'n leuke band je helpt met afvallen. Helaas is op Olympicgym nu ook de BetterBelly en veel mensen gebruiken het.......en het grapigste is dat je die mensen eerst nooit veel zag trainen & en nu rennen ze bijna elke dag op de loopband

Echt biggest bullshit :P Tellsell heeft nu eindelijk de mensen wereld gek gemaakt?
      September 2010! There we gooooooo!!!
      No Rollbacks!

Comment

Originally posted by woutey View Post
        Ik vind de BetterBelly echt de biggest Epic Fail. Dat mensen geloven dat zo'n leuke band je helpt met afvallen. Helaas is op Olympicgym nu ook de BetterBelly en veel mensen gebruiken het.......en het grapigste is dat je die mensen eerst nooit veel zag trainen & en nu rennen ze bijna elke dag op de loopband

Echt biggest bullshit :P Tellsell heeft nu eindelijk de mensen wereld gek gemaakt?

Dan zou het toch werken als mensen door zo'n band wel vaak gaan sporten. Niet dat het direct aan die band ligt maar toch:P. Lijkt me trouwens ook wel lekker voor een sportschool die weer flink wat mensen kan aantrekken om zo'n band (en die ook nog eens flink betalen).
        Last edited by Tommyy; 15-09-2010, 17:29.

Comment

Het is wel erg frappant dat jullie wel geloven dat je door injecties met ...? wel vet plaatselijk kan verbranden en met zo'n product niet? Ik geloof dit principe 10x meer dan bijv. elektrische schokjes. Cafeine bevorderd de vetverbranding ook, waarom zou het verhitten van binnenuit niet ervoor zorgen dat je meer vet verbrand? Verbeterde doorbloeding = snellere afvoer van stoffen, dus ook vet. Het principe vind ik zo gek niet.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik vind het er alleen al zo stom uitzien!

Comment

Originally posted by Corvette21 View Post
              Ik vind het er alleen al zo stom uitzien!
              ik vind dat jij een grote BUMP post
              Calisthenics / Street workout

Comment

Ik vind het vanmorgen allemaal weer humor, ik heb al 3 keer de slappe lach gehad.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Nieuw! Een kettingzaag, de kilo's vlogen eraf! Sinds ik het gebruik ben ik zeker 15 kg kwijtgeraakt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X