Ben ik goed bezig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ben ik goed bezig?

Ik ben 1m75
    Weeg 72 kg
    Ik ben al 6 maanden aan het trainen.

Maandag train ik Borst
    Dinsdag: Biceps en triceps
    Woensdag: Rug en schouders
    Donderdag: 2e maal borst

Borstomvang : 95 cm ==> Is dit veel?
    Buik : 79 cm
    Biceps 35 cm

Ik vind mijn buik niet echt gespierd, nochtans train ik deze 3 keer per week.

Ik let niet echt op mijn voeding, ik eet wel af en toe eiwitten. Zoals, kipfilet, melk, eieren.

Ik vraag me af hoelang ik nog moet trainen voordat ik een volle borst heb.

Geen zever!

Benen? En voeding is alles als je echt wil gainen.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Ja, ik train mijn benen nog niet omdat ik in het voetbalseizoen zit.

Comment

Voetballen = geen krachttraining, profs trainen ook hun benen en ook in het voetbalseizoen.
        je bent niet goed bezig.
        bijna niks krijgt genoeg rust of is herstelt van de vorige training.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Ok, dus zou het beter zijn als ik telkens een dag tussen rust neem. En mijn benen erbij train?

Comment

ik ben het helemaal eens met ijsblok.
            en buik 3 keer in de week???? = slecht.
            je zit sowieso ook redenlijk hoog in bf.. niet?

ik vind je schema ook niet goed, je traint borst maandag = beschadiging van spierweefsel triceps.
            volgende dag train je triceps, ze kunnen niet op tijd herstellen (slechte voeding).. kan zelfde zeggen bij biceps. Waarom trouwens borst 2 keer in week, slaat nergens op.

BENEN trainen!!
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Neen bv maandag: borst :triceps
              dinsd: rug biceps
              woensdag benen
              donderdag buik
              vrijdag cardio?

Comment

En op zondag je pik hahahah pikmazel

Comment

Hallo,

Goed dat je om advies vraagt!

Hoe snel je een volle borst krijgt zal liggen aan jezelf. Denk hierbij aan je bouw, voeding, schema.
                  Als je spiermassa erbij wil krijgen zal je dus wat zwaarder moeten trainen. Dit doen met een goed splitschema omdat je 4x? per week wil trainen.

Er staan veel goede split schema's op deze site. Neem er niet een klakkeloos over maar gebruik het als voorbeeld. Daarnaast is het belangrijk om verstandig en iets boven je behoefte te eten. Zie hiervoor ook de voorbeelden onder het topic voeding en of stickies.

Je benen trainen is net zo belangrijk als de rest van je lichaam dus dat je die overslaat door/voor voetbal is onzin.

Pak het serieus aan en dan zul je sneller resultaat zien dan wanneer je zo maar wat doet.

Succes
                  There are no shortcuts to any place worth going
                  178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Bijna alle borstoefeningen zijn gekoppeld aan spierwerk van je triceps. Bij chest pressen en benchen bvb. Lijkt me dus ook handig dat je die spiergroepen samen traint. Je kunt moeilijk anders.
                    De dag erna kun je bvb rug - biceps doen. Omdat die vaak samengaan bvb bij lat pullies. Ik neem aan dat je woensdag of donderdag rust. Na je rustdag kun je je benen er bij betrekken en wat cardiotraining doen als je 8pack abs wilt. Buikspieren moet je niet vaak trainen. Als je maandag borst triceps hebt gedaan zou ik dat vrijdag opnieuw doen maar niet eerder.

Comment

Maandag train ik Borst
                      Dinsdag: Biceps en triceps Dus nogmaals je triceps gebruiken een dag na je borst. Dat is te snel.
                      Woensdag: Rug en schouders Bij je rug gebruik je veel biceps, verwacht een beetje overkill voor je biceps
                      Donderdag: 2e maal borst Houden je schouders dit wel vol? je hebt ze de vorige dag getraind en nu knal je er weer een hoop stress op.

Ik vind mijn buik niet echt gespierd, nochtans train ik deze 3 keer per week. heb geduld. Daarnaast is 3 keer je buik ook te veel, het zijn maar een paar kleine blokjes, die kunnen niet zo veel hebben.

Ik let niet echt op mijn voeding, ik eet wel af en toe eiwitten. Zoals, kipfilet, melk, eieren. Hier zit nog wel de grootste verbeter mogelijkheid in. Goed voedingsschema opstellen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X