massa kweken met bf% laten afnemen ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• massa kweken met bf% laten afnemen ??

Beste mensen

ik heb een vraagje
    ik train al een paar jaartjes ben al lekker wat afgevallen maar ik blijf maar
    vet overhouden rond mijn middel (buik en de lovehandels)
    ik wil nu gaan trainen om wat massa erbij te krijgen
    is het mogelijk om massa te kweken en daarbij de laatste vetjes kwijt te raken?

alvast bedankt voor jullie input

grtzzzz

nee volgens mij niet, je moet volgens mij eerst massa kweken dmv bulken en daarna je vet verliezen dmv Cutten.

Comment

Kan wel... maar is niet perse makkelijk.
      Je zal altijd een van de 2 moeten kiezen voor je focus.

check dit draadje:
      http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ijkertijd.html
      Fear is the mind killer

Comment

is wel mogelijk , moet je alleen wel redelijk clean bulken en niet teveel boven onderhoud gaan zitten

Comment

ja het is mogelijk. maar wel vrij moeilijk. je zult heel erg goed je voeding moeten timen. en kcal en koolhydraten cyclen. daarnaast is ook de kwaliteit van je eten erg belangrijk.

voor meer info: zie topic van meer spier minder vet.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Het kan inderdaad wel, maar houd er rekening mee dat hoe lager je bf% is hoe moeilijker het wordt.
            Als je erg laag zit in je bf% dan is het bijna niet meer te doen.
            Stel je eerste doel maar op ca 12% bf tot dat percentage gaat het lang goed.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

thnx voor jullie reacties

hoe moet ik berekenen hoeveel kcal ik nodig heb per dag zowel op trainingsdagen als op niet trainingsdagen want als ik teveel koolhydraten neem wordt dat opgeslagen als vet .
              ik let wel op wat ik eet , ik eet 6 tot 8x per dag
              ik neem zoal,
              eiwit shake , brinta , vitargo , mager vlees (runderrookvlees - kipfilet - kalkoenfilet) verschillende vis soorten , kant en klare pannekoeken , rijst , pasta's , noten , magere kwark ........

hoe ziet een bulk schema er ongeveer uit?
              en hoe ziet een cut schema eruit?
              ik ben echt een leek in de fitness/bodybuilding.

Comment

Voorbeelden van cut en bulk schema's kan je zien in het forumdeel dagelijkse voeding of het deel afslanken, hier vind je schema's van andere leden.
                Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik zou je gewoon meer richten op één van de twee...
                  Waarom niet gewoon lekker clean bulken, en dan straks in het voorjaar lekker cutten (lekker?)

Veel makkelijker en met meer resultaat, en vooral sneller... Geeft je wat meer motivatie
                  De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

gaat je nooit lukken als een natural vergeet het maar

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
                      gaat je nooit lukken als een natural vergeet het maar
                      't Feit dat jou iets niet lukt zonder de spuit erin te drukken, wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Ben benieuwd hoe jij er uit ziet? Aangezien je altijd van die hardcore-praatjes hebt.
                      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                        't Feit dat jou iets niet lukt zonder de spuit erin te drukken, wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Ben benieuwd hoe jij er uit ziet? Aangezien je altijd van die hardcore-praatjes hebt.
                        jonge praat niet onzin ga ji maar lekker dan 10 kilo aankomen en dalen met 5 procent in bf natural in ur dreams knul in ur dreammsss

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                          Niemand gelooft zijn gelul..

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
                            jonge praat niet onzin ga ji maar lekker dan 10 kilo aankomen en dalen met 5 procent in bf natural in ur dreams knul in ur dreammsss
                            hehe, als er iemand geen bullshit moet praten op BN ben jij dat wel Niemand heeft t hier over 10 kg vvm. Maar begrijpend lezen is moeilijk voor een junk. Bewijs je hardcore-praatjes is dan
                            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Maak een topic ervoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X