Opnieuw opbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opnieuw opbouwen

Hallo mensen , ik heb ongeveer of bijna een jaar niet meer gefitnest. Ik ben namelijk gestopt omdat ik gebleseert raakte in het leger, en niet door kon gaan met me opleiding. Dus me motivatie was een beetje weg. Maar omdat ik me broeken niet meer pas en me niet goed voel ben ik gister en vandaag weer wezen fitnessen. Ik ga beginnen met 2 dagen trainen 1 dag rust 2 dagen trainen. Maar mijn vraag is wanneer kan ik gaan beginnen met shakes enz. En als ik voor mijn blesure veel aan fitness deed 4 a 5 dagen in de week ongever 2 jaar anderhalf jaar. is het dan ook zo dat ik weer sneller het punt bereik waar ik was?? of gaat het weer van voor af aan? Bvd

Mvg

Eloy

Je kan voor sneller bf verlagen, sneller herstel en betere groei als je dat wil gelijk beginnen met na elke training een shake (aangevuld met een dosis snelle carbs).

Als je zo lang niets gedaan hebt ben je gewoon weer beginner. Je hebt wel het voordeel van het zg "spiergeheugen" je zal dus wat sneller weer in massa aankomen dan de normale beginner.
    Waarschijnlijk pak je ook gelijk al aardige gewichten of de gewichten zullen erg snel flink omhoog gaan, daarin schuilt wel het gevaar van blessures en die blessures zijn vaak erger dan gemiddelde pijntjes.

Dus de eerste 3 tot 6 maanden train je liefst gewoon als beginner om blessures te voorkomen. Je mag best ietsje zwaarder dan een normale beginner maar maak het niet te gek.

succes.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Oke thanks man ja het klopt maar ik kan wel veel minder als toen haha:P ik hoop dat ik het weer snel opbouw, heb er echt wel weer zin in maar ga nooit meer stoppen is echt moeilijk om weer alles opnieuw te doen. en voel me niet goed als ik niet train dus! zal je advies opvolgen. Gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X