Uit mijn ervaring blijkt dat de impact van alcohol op je progressie zwaar overrated is!
Dronken??
Collapse
X
-
Wat doe je nou stoer GIP? Dat zeg ik helemaal niet, maar ik weet wel dat wanneer jij geen ambities hebt met bb, je af en toe best mag drinken en dat de schade erg meevalt! Wat me ook opvalt is dat iedereen elkaar aars hier likt, wanneer falstyr zegt ik drink niet, dat is slecht, dan drink iedereen inneens niet meer. Wanneer Falstyr binnenkort zegt dat hij elke dag een fles apfelcorn drinkt en hij inneens super progressie boekt dan drinkt iedereen vast inneens elke dag apfelkorn. Ga lekker genieten van je leven, trainen kan ook best met af en toe wat alcohol. En als jij prima kan genieten zonder alcohol, nou dikke prima, alleen maar beter. Maar kom niet telkens met de verhalen van alcohol is zo slecht, dat weten we nu wel en dat moet je dan maar voor lief nemen.Last edited by jantje91; 28-12-2010, 23:14.
Comment
-
Je neemt het nog serieus ook^.^.
Zoiezo drink ik niet, dus dat.
En als falstyr zegt ik trek niet aan mijn pik dan betekent niet dat ik dat niet meer ga doen dus snap je hele insteek niet van fal.
Edit: valt me wel op dat de minder serieuze jongens hier wel aan de alcohol zitten, onderscheid moet er zijn, mijn progressie weegt zwaarder als 5 min een lekker gevoel hebben.Last edited by gain is pain; 28-12-2010, 23:17.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Ik kan het niet aantonen, maar ik kan wel zeggen dat ik vanaf Januari tot Augustus vrijwel niet gedronken heb en ook weinig ben gegroeit en weinig progressie in kracht maakte. Sinds ik studeer heb ik zo nu en dan een feestje en ik ben sterker en groter geworden (nee, dit komt niet door de feesten) maar hieruit maak ik wel op dat je ook prima kunt groeien met af en toe wat alcohol. Misschien was ik wel wat groter geweest als ik niet had gedronken, maar dat kan me gestolen worden. Het is immers een hobby en niet mij beroep en daarnaast waren die keren dat ik dronk super leuk en daar gaat het om
Zorg trouwens wel dat je je wekker om 11 uur zet en zorgt voor voldoende eiwitten. Niet net zoals ik om half 5 's middags uit je nest komen rollen!Last edited by jantje91; 28-12-2010, 23:31.
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostIk kan het niet aantonen, maar ik kan wel zeggen dat ik vanaf Januari tot Augustus vrijwel niet gedronken heb en ook weinig ben gegroeit en weinig progressie in kracht maakte. Sinds ik studeer heb ik zo nu en dan een feestje en ik ben sterker en groter geworden (nee, dit komt niet door de feesten) maar hieruit maak ik wel op dat je ook prima kunt groeien met af en toe wat alcohol. Misschien was ik wel wat groter geweest als ik niet had gedronken, maar dat kan me gestolen worden. Het is immers een hobby en niet mij beroep en daarnaast waren die keren dat ik dronk super leuk en daar gaat het om
Zorg trouwens wel dat je je wekker om 11 uur zet en zorgt voor voldoende eiwitten. Niet net zoals ik om half 5 's middags uit je nest komen rollen!
hopelijk niet alleen dan dan heb je ineens wat cardio gedaan om dat vet veroorzaakt door alcohol weg te werken.Fuck ordinary,be legendary
Comment
-
Originally posted by Silk View PostJe drinkt ook geen alcohol alleen omdat je het lekker vindt, je drinkt het om een (beetje?) aangeschoten te raken. Dan heeft het weinig zin om maar 2 pilsjes te drinken. Ik drink normaal nooit zomaar is een pilsje, vind dat echt het meest doelloze wat er is. Als ik dan wel ga drinken dan drink ik er een hoop, omdat ik aangeschoten wil worden, lijkt me toch niet zo´n moeilijke logica. 1 pilsje, dan kun je het in mijn mening net zo goed laten.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment