Gezocht: Dvd hoe word je leniger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: Dvd hoe word je leniger

Ik ben al n paar weken op zoek naar een dvd waar je super lenig van word. alles rekken/strekken/stretchen...Benen leniger, rug leniger en heupen enzo......Kan egt helemaal niks vinden op google en krijg allemaal budokon en taii chi en afvallen maar niks over hoe word ik lenig dvd

p90x is een aanrader maar voor €100,- moet ik toch even verder kijken

Het is een hulp steuntje
    Dus als iemand n dvdtje weet die egt alleen bedoeld is voor leniger worden en geen andere zooi dan hoor ik het graag van je

gr's

Waarom speciaal dvd? Je kan toch gewoon oefeningen doen?

Comment

Waarom speciaal dvd?
      hoeft geen speciale dvd te zijn als je maar lenig ervan word. Dan is het helemaal oke
      ja maar, weet je ik ben heel lui Ik doe het de ene morgen en de andere morgen vergeet ik ut ofzo. Een dvd is leerzaam en leer je het gemakkelijker. Liefste heb ik dat er trainer elke morgen bij me langs komt. Maar dat zit er helaas niet in

Comment

is pilates niet net zo iets? zeg ik tegen mezelf

Comment

Als het je gaat om leniger/soepeler te worden kun je idd denken aan pilates/yoga

voor een paar eurie heb je een boek met voorbeelden vd houdigen
          I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

zat zo dichtbij en iedere keer kijk ik er gewoon over heen. Pilates wie had dat toch gedacht

Comment

magnificent mobility
              Groeten

Comment

Download music, movies, games, software! The Pirate Bay - The world's most resilient BitTorrent site

Hoef je ook geen 100 euro te betalen...

Comment

YouTube - Koefnoen - Nederland In Beweging met Karl Noten!

Comment

Ik kan het wel downloaden maar ut is toch leuker om het te hebben en dat je naar de plaatjes kan kijken

Comment

Whahahaha, gewéldig!!!
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X