bezit anabolen strafbaar ??!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hier in Nederland een biertje met een bittergarnituurtje & in belgie een biertje met een anabooltje, lekker goos! Met welke kuur was je bezig?

Comment

en terecht!

Comment

haha wel grappig verhaal eerlijk gezegd :P

Comment

Ik woon in Engeland.
          Daar mag je roids bestellen via het net, je mag het bezitten en je mag het gebruiken, allemaal gedoogt.
          Je mag het alleen niet verkopen.
          Maar goed, daar zit ik niet zo mee hehehe.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Ik woon in Engeland.
            Daar mag je roids bestellen via het net, je mag het bezitten en je mag het gebruiken, allemaal gedoogt.
            Dus het mag eigenlijk niet.

Comment

Originally posted by litstbs View Post
              ik kan nergens iets terugvinden over anabolen en geldboetes ,zeer vreemd . Er staat ook niets in de brief van welk artikel van de wet ik zou overtreden hebben .
              ER staat enkel dit in : "bij toepassing van de wet van 28 juni 1984 stel ik u voor een geldsom van .........."
              Hij stelt voor...is niet bijzonder dwingend...meer een advies waar je wel of niet navolging aan geeft
              There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                Dus het mag eigenlijk niet.
                Verkopen mag niet maar het bezitten en het gebruiken mag wel, is dus legaal. Ik maak me dus ook niet druk, heb een leuk medicijnkastje vol met lekkernijen.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Verkopen mag niet maar het bezitten en het gebruiken mag wel, is dus legaal. Ik maak me dus ook niet druk, heb een leuk medicijnkastje vol met lekkernijen.
                  Denk dat ik maar een keer op de koffie kom snuffie. ff wat lekkers bij je uitzoeken, haha.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Denk dat ik maar een keer op de koffie kom snuffie. ff wat lekkers bij je uitzoeken, haha.

Comment

Koffie morgen @ SNuff's place

Comment

koekje der bij ?
                        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by litstbs View Post
                          hallo beste ijzervreters ,sinds wanneer is het strafbaar om anabolen op zak bij te hebben in belgie??Sinds wanneer staat daar n geldstraf op ? Kan iemand mij verder inlichten hier omtrent??
                          Ik had namelijk n potje tabs in me zakken toen ze me foeuilleerden en heb nu dees week n brief van het parket ontvangen met een te betalen factuur van 250 euro !!!!
                          Ik dacht dat als je afstand doet van het potje,dat je dan nooit meer iets ervan zou horen ??

Men maat is al met n mes en ook al met cocaine en canabis (kleine hoevellheden voor eigen gebruik) op zak gepakt geweest en heeft daar nooit iets voor moeten betalen .
                          Waar the fuck zijn ze mee bezig in belgie??
                          Tja, gebruikers worden behandelt als zware criminelen in België. Dit kutland heeft het altijd al moeilijk gehad met het stellen van prioriteiten.
                          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                            Dus je zuipt + je gebruikt AS. lekkere combinatie. als je jong wilt sterven dan. tabs zijn al slecht voor je lever. en icm met alcohol levensgevaarlijk.

Of je dealt alleen in AS. en dan vindt ik dat je een hogere boete of celstraf verdient. maarja das mijn mening.
                            Waar slaat dat op? Zonder dealers zouden we een stuk minder bodybuilders hebben.
                            Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Was al langer bekend dat er geldboetes op AS gebruik en bezit staan in BE.. Zijn tijdens strongman wedstrijden meen ik ook controles geweest. Ook al heb ik wat tegen amateurgebruik van AS, toch vind ik dat 250 euro wel aan de hoge kant is.

Dynobet zegt btw niet dat er geen dealers moeten zijn, maar dat een dealer een hogere straf hoort te krijgen. Dat is toch niet zo gek, anders zou de halve wereld erin dealen? Hoog risico = grotere opbrengsten met ongeveer alles.
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                                Dynobet zegt btw niet dat er geen dealers moeten zijn, maar dat een dealer een hogere straf hoort te krijgen.
                                dat bedoelde ik idd.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X