Hallo,
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Matthijs en ik ben 17 jaar oud op het moment weeg ik rond de 62 kilo en ben ik 1.75-1.80 meter lang.
Ik ga rond de 3 - 4 x per week naar de sportschool
Ik heb een paar vragen. Ik train nu ongeveer 1.5 maand in de sportschool bij Fitforfree. Ik vind mezelf erg mager en ik zou graag wat willen aankomen.
Mijn voedingschema ziet er als volgend uit:
Ochtend 2 boterhammen
Middag 2-3 boterhammen
'savonds goede avondmaaltijd + chips of iets dergelijks.
Ik zou graag wat willen aankomen en kunnen juilie me hierbij wat tips geven?
Verder zie ik al aardig resultaat op mijn borst na. Mijn armspieren zijn al wat groter geworden hier ben ik tevreden mee, maar mijn borst groeit heel langzaam.
Ik hoop dat juilie me kunnen helpen hoe ik snel kan aankomen en misschien nog wat tips kunnen geven.
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Matthijs en ik ben 17 jaar oud op het moment weeg ik rond de 62 kilo en ben ik 1.75-1.80 meter lang.
Ik ga rond de 3 - 4 x per week naar de sportschool
Ik heb een paar vragen. Ik train nu ongeveer 1.5 maand in de sportschool bij Fitforfree. Ik vind mezelf erg mager en ik zou graag wat willen aankomen.
Mijn voedingschema ziet er als volgend uit:
Ochtend 2 boterhammen
Middag 2-3 boterhammen
'savonds goede avondmaaltijd + chips of iets dergelijks.
Ik zou graag wat willen aankomen en kunnen juilie me hierbij wat tips geven?
Verder zie ik al aardig resultaat op mijn borst na. Mijn armspieren zijn al wat groter geworden hier ben ik tevreden mee, maar mijn borst groeit heel langzaam.
Ik hoop dat juilie me kunnen helpen hoe ik snel kan aankomen en misschien nog wat tips kunnen geven.
Comment