[Hulp] Trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Hulp] Trainen

Hallo,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Matthijs en ik ben 17 jaar oud op het moment weeg ik rond de 62 kilo en ben ik 1.75-1.80 meter lang.

Ik ga rond de 3 - 4 x per week naar de sportschool

Ik heb een paar vragen. Ik train nu ongeveer 1.5 maand in de sportschool bij Fitforfree. Ik vind mezelf erg mager en ik zou graag wat willen aankomen.

Mijn voedingschema ziet er als volgend uit:

Ochtend 2 boterhammen
    Middag 2-3 boterhammen
    'savonds goede avondmaaltijd + chips of iets dergelijks.

Ik zou graag wat willen aankomen en kunnen juilie me hierbij wat tips geven?

Verder zie ik al aardig resultaat op mijn borst na. Mijn armspieren zijn al wat groter geworden hier ben ik tevreden mee, maar mijn borst groeit heel langzaam.

Ik hoop dat juilie me kunnen helpen hoe ik snel kan aankomen en misschien nog wat tips kunnen geven.

Meer eten om aan te komen, chips er sowiso uit... Wat leg je zoal tussen je boterhammen??

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
      Meer eten om aan te komen, chips er sowiso uit... Wat leg je zoal tussen je boterhammen??
      Verschillend, af en toe plakjes kaas of worst. over het algemeen filet american of smeerkaas

Comment

Om goed te groeien moet je goed eten. Met het eten van een paar boterhammen ben je er niet. lees de sticky`s eens in devoedingssectie en probeer een voedingsschema te maken. Post die dan.

Comment

rond de 62kg? rond de 175-180? neem even de tijd het zorgvuldig te meten, ga sochtends zonder kleren nadat je naar de wc bent geweest op de weegschaal staan en meet je lengte nauwkeurig, 5 cm is wel erg veel speling.

zoals al is gezegd ga de stickys lezen! in de zomersticky vind je heel veel informatie over voeding en zul je er zelf ook achterkomen dat je veel te weinig eet.

je zult daar ook lezen dat je je energie behoefte kan uitrekenen en dat je kan uitrekenen hoeveel je binnenkrijgt, als je dat gedaan hebt zul je overgaan naar stap 2, dan ga je zorgen dat je meer binnenkrijgt dan je verbrand -> dan kom je aan!
          zorg dan wel voor een nette/gezonde verdeling van de macronutrieten (eiwitten, koolhydraten en vetten).

succes met het opstellen van een voedingsschema! we zullen het wel tegemoet zien komen en dan kunnen we je helpen het te verbeteren

Comment

Originally posted by tha man View Post
            rond de 62kg? rond de 175-180? neem even de tijd het zorgvuldig te meten, ga sochtends zonder kleren nadat je naar de wc bent geweest op de weegschaal staan en meet je lengte nauwkeurig, 5 cm is wel erg veel speling.

zoals al is gezegd ga de stickys lezen! in de zomersticky vind je heel veel informatie over voeding en zul je er zelf ook achterkomen dat je veel te weinig eet.

je zult daar ook lezen dat je je energie behoefte kan uitrekenen en dat je kan uitrekenen hoeveel je binnenkrijgt, als je dat gedaan hebt zul je overgaan naar stap 2, dan ga je zorgen dat je meer binnenkrijgt dan je verbrand -> dan kom je aan!
            zorg dan wel voor een nette/gezonde verdeling van de macronutrieten (eiwitten, koolhydraten en vetten).

succes met het opstellen van een voedingsschema! we zullen het wel tegemoet zien komen en dan kunnen we je helpen het te verbeteren

of het nou 1,75 m of 1,80 m is , 62 Kg blijft erg weinig voor beide lengtes
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Ik heb een eetschema gemaakt:

08.00 3 Boterhammen met kaas/ham/ei
              09.00 1 XXL Gainer shake
              12:00 2 Haringen en 100 gr Kibbeling
              15:00 2 boterhammen
              17:30 Avondeten
              20:00 2 Boterhammen
              22:00 Nootjes

Comment

zucht, wat moeten die ecto's toch altijd met die gainers? alsof het moeilijk is om 4000kcal aan normale voeding te krijgen.

Comment

Originally posted by Thys View Post
                  Ik heb een eetschema gemaakt:

08.00 3 Boterhammen met kaas/ham/ei
                  09.00 1 XXL Gainer shake
                  12:00 2 Haringen en 100 gr Kibbeling
                  15:00 2 boterhammen
                  17:30 Avondeten
                  20:00 2 Boterhammen
                  22:00 Nootjes
                  sorry maar dit is geen goed schema, wat doe je op die boterhammen om 15:00 en 20:00??? daarnaast moet je om 22:00 uur trage eiwitten eten bvb.: Kwark, die nootjes kan je er eventueel bijgooien... Bereken ook even je onderhoud uit want volgens mij heb je nu lukrijk wat gepakt... ga kipfilet en andere dingen eten die veel eiwitten bevatten...

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
                    sorry maar dit is geen goed schema, wat doe je op die boterhammen om 15:00 en 20:00??? daarnaast moet je om 22:00 uur trage eiwitten eten bvb.: Kwark, die nootjes kan je er eventueel bijgooien... Bereken ook even je onderhoud uit want volgens mij heb je nu lukrijk wat gepakt... ga kipfilet en andere dingen eten die veel eiwitten bevatten...
                    Bedankt voor je reactie, ik heb deze eetschema een paar dagen aangehouden en ik was al 2kilo aangekomen. Ik zal 10 uur voortaan kwark nemen en smiddag's doe ik op mijn brood koude ei of een kipfilet. Zou je voor mij misschien een passend eetschema kunnen maken?

Ik ben 1,75 en ik weeg nu 64 kg en ik wil graag wat aankomen dankje!

Comment

Je hebt gezond aankomen en ongezond.

ham is nou niet echt bepaald gezond.

Haring, kibbeling dikke prima. Maar niet echt een goedkope hobby. Als ik jou was zou ik deze vervangen door een blik tonijn op oliebasis.

Wat is voor jou avondeten? Voor mij is dat 2 stukken kipfilet met rijst..

Je moet niet lukraak wat pakken met veel vetten..
                      Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

...shit...en dat elke dag....??
                        There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by JingTseng View Post
                          ...shit...en dat elke dag....??
                          Uiteraard wel een variatie in bereidingswijze. Maar 5 van de 7 dagen eet ik kip met rijst ja
                          Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Originally posted by Ibra50 View Post
                            Uiteraard wel een variatie in bereidingswijze. Maar 5 van de 7 dagen eet ik kip met rijst ja
                            ik ook maar niet als hoofd avondmaal en denk jij ook niet toch?

Comment

Originally posted by Ibra50 View Post
                              Je hebt gezond aankomen en ongezond.

ham is nou niet echt bepaald gezond.

Haring, kibbeling dikke prima. Maar niet echt een goedkope hobby. Als ik jou was zou ik deze vervangen door een blik tonijn op oliebasis.

Je moet niet lukraak wat pakken met veel vetten..
                              euhhh.. ham niet gezond en kibbeling wat in frituur gebakken wordt wel?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X